Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummallinen kaveri laittelee viestejä miehelle

Vierailija
26.01.2024 |

On siis molemmille meille tuttu tyyppi, yhteinen työkaveri melkein 25 vuoden takaa. Ei olla kertaakaan tänä aikana oltu tekemisissä kumpikaan hänen kanssaan. Mutta nyt alkanut yhtäkkiä laitella miehelle viestejä joissa haluaa tavata. Ei asuta samalla paikkakunnalla mutta käy täällä usein ja aina lähes painostavasti haluaa tavata. Ollaan aina oltu muualla tai mies ollut töissä, joten se siitä. Kunnes taas tulee seuraava viesti. Tulee jotenkin spooky olo, miehelläkin se tunne että onko nyt viisaampaa olla näkemättä, paheneeko tämä outous vain menisikö ohi..? Ja kyllä, tiedän että kyse on miehestä, eikä kukaan nainen salanimellä.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa tehdä tilit selviksi jostakin asiasta? Hurahtanut uskoon ja haluaa pyytää anteeksi jotakin tekemäänsä asiaa, syntiä mielestään? Olin nuorena hotellissa töissä ja minulle soitti joku tyyppi, joka kertoi tulleensa uskoon ja pyysi anteeksiantoa siitä, että oli kerran hotellissamme yöpyessään vienyt aamiaiselta omenan mukanaan ja syönyt sen vasta myöhemmin. Eli varastanut. Siinä hänelle sitten vakuuttelin, että ei haittaa ja kaikki on kunnossa ja ole rauhallisin mielin. 

Vierailija
62/78 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos mies nyt tapaisi tyypin ja olisi jotain verkostomarkkinointia tai muuta kalastelua tämä vanhan ystävyyden lämmittely, laita, ap, tuonne "Härskejä odotuksia ja vaatimuksia" -ketjuun, mitä tapahtui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tyyppi on löytänyt verkostomarkkinoinnin ja yrittää kalastella kaikki vanhat tutut huijauspyramidiinsa mukaan.

"Kuule Reijo! Minulla olisi tällainen liikeidea ja kun sinä oot niin näppärä niin ajattelin että...."

Vierailija
64/78 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä meno täällä ketjussa?

Vierailija
65/78 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä meno täällä ketjussa?

Toivottavasti ap on nuuskimassa salaperäisen menneisyyden haamun hämäräperäisiä jälkiä...

Vierailija
66/78 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasi hän on vain yksinäinen, ehkä äskettäin eronnut tai jäänyt leskeksi ja siksi haluaa tavata vanhoja tuttaviaan.

Vierailija
67/78 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tuo pakkomyynti/verkostomarkkinointi on tosi yleistä nykyään. Näistä vastauksista päätellen. Ollaankin, ainakin tähän saakka vältytty moiselta 😄 ap

Vierailija
68/78 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivonen ex 10 vuoden takaa otti yhteyttä ja yritti myydä vakuutuksia.

Vierailija
69/78 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä olleet hyviä ystäviä työaikoina ja tekemisissä muulloin kuin töissä?

Vierailija
70/78 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkä olleet hyviä ystäviä työaikoina ja tekemisissä muulloin kuin töissä?

Eivät olleet missään tekemisissä vapaa-ajalla ja harvakseltaan näkivät töissäkin. Välillä toki olivat samaan aikaan ja ihan normi työkaveruus sen puoleen. Ap

Vierailija
71/78 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlatkaa se. Ehkä muutakin "taustatutkimusta" voisi tehdä, kysyä vaikka joltain toiselta tutulta, joka kuului sinne parinkymmenen vuoden takaiseen jengiin.

Ehkä se haluaakin itse kysellä jostain toisesta.

Vierailija
72/78 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksista muistui mieleen, että onpa itsellenikin käynyt tällainen "verkostomarkkinointihuijaus". Siis huijaus vain siinä mielessä, että vanha opiskelukaveri otti yhteyttä minuun ja muutamaan muuhun, että on paikkakunnalla ja tavataanko. Kaikki oli ihan että kivakiva ja lopulta kyseessä oli joku saakelin värväysyritys verkostomarkkinointiin. Kaikki olivat enemmän tai vähemmän ärsyyntyneitä.

Vierailija
73/78 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä eli vanha työkaveri otti yhteyttä ja kun kahvilassa nähtiin niin jotain höpöhöpöjuttuja yritti myydä. Sen jälkeen en vastannut viesteihinsä.

Vierailija
74/78 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nyt päätti ettei tapaa tätä tyyppiä. Olen ihan tyytyväinen 👍 Ap

Vierailija
75/78 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies nyt päätti ettei tapaa tätä tyyppiä. Olen ihan tyytyväinen 👍 Ap

Ehkä ihan hyvä niin.

Vierailija
76/78 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä itselleni tulisi mieleen ensimmäisenä, jos hän on miehesi vanha kollega, niin hän omistaa saman alan yrityksen ja haluaisi rekrytoida miehesi firmaansa tai mahdollisesti hakee kumppaneita perustamaan yrityksen.

Tai sitten on seonnut ja kantaa kaunaa miehelle 20 vuotta sitten tapahtuneesta asiasta.

Kumpi on todennäköisempää, jos kaveri ei vaivaudu kertomaan mitään syytä miksi haluaa yhtäkkiä välttämättä tavata, vaan painaa päälle ahdistavalta tavalla, kun tapaaminen ei onnistu? Suloisen hyväntahtoisia ajatuksia painostamalla tapaamaan pyrkivästä tyypistä. Itse olen lukenut liian monta rikosuutista voidakseni suhtautua pakkomielteiseen tapaamisvonkaajaan myönteisesti.

Vierailija
77/78 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten saatu päivitystä oudot kaverivaatimukset ketjuun 😂

Vierailija
78/78 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olisi vaan voinut tavata vanhaa kaveria? En ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi