Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Nainen pyysi rautatieasemalla rahaa ruokaan

Vierailija
26.01.2024 |

đŸ˜Č

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ainakin kaisaniemen/yliopiston metroasemalla on jo vuosia vinkunut sama tyttö ihmisiltĂ€ rahaa ruokaan. Aina sama selitys, ettĂ€ anteeksi, ettĂ€ hĂ€n hĂ€iritsee, kelan tuet ovat myöhĂ€ssĂ€ ja hĂ€nen pitĂ€isi saada rahaa vuokraan ettei hĂ€n saa hÀÀtöÀ eikĂ€ ole syönytkÀÀn mitÀÀn koko pĂ€ivĂ€nĂ€ jne. 

Joo voi olla, itse olen vain sen verran sydĂ€metön ja yhteiskunnan tukeen luottava ihminen, ettĂ€ kĂ€velen ohi kuuntelematta tai totean, ettĂ€ ei kiitos. TörmĂ€nnyt tĂ€hĂ€n nuoreen naiseen kymmeniĂ€ kertoja ja valehtelematta mielessĂ€ on ajatus, ettĂ€ menisit sinĂ€kin jo töihin siitĂ€ vinkumasta tai vĂ€hintÀÀn niitĂ€ kelan tukia selvittĂ€mÀÀn paremmaksi. Yhteiskunnan ja jĂ€rjestöjen tulisi hoitaa köyhien toimeentulo, ei yksittĂ€isten ihmisten. No toivotaan hĂ€nelle parempaa huomista. 

Vierailija
2/37 |
26.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kaisaniemen/yliopiston metroasemalla on jo vuosia vinkunut sama tyttö ihmisiltĂ€ rahaa ruokaan. Aina sama selitys, ettĂ€ anteeksi, ettĂ€ hĂ€n hĂ€iritsee, kelan tuet ovat myöhĂ€ssĂ€ ja hĂ€nen pitĂ€isi saada rahaa vuokraan ettei hĂ€n saa hÀÀtöÀ eikĂ€ ole syönytkÀÀn mitÀÀn koko pĂ€ivĂ€nĂ€ jne. 

Joo voi olla, itse olen vain sen verran sydĂ€metön ja yhteiskunnan tukeen luottava ihminen, ettĂ€ kĂ€velen ohi kuuntelematta tai totean, ettĂ€ ei kiitos. TörmĂ€nnyt tĂ€hĂ€n nuoreen naiseen kymmeniĂ€ kertoja ja valehtelematta mielessĂ€ on ajatus, ettĂ€ menisit sinĂ€kin jo töihin siitĂ€ vinkumasta tai vĂ€hintÀÀn niitĂ€ kelan tukia selvittĂ€mÀÀn paremmaksi. Yhteiskunnan ja jĂ€rjestöjen tulisi hoitaa köyhien toimeentulo, ei yksittĂ€isten ihmisten. No toivotaan hĂ€nelle parempaa huomista. 

Onko kyyneltatska silmÀn alla?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olisin kĂ€yny ostaa sille jonkun karjalanpiirakan/pasteijan, nii olis loppunu kerjuu ja olis menny kotiin. 

Vierailija
4/37 |
26.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kĂ€yny ostaa sille jonkun karjalanpiirakan/pasteijan, nii olis loppunu kerjuu ja olis menny kotiin. 

Saa haukkumiset pÀÀlleen jos tarjoutuu mukaan kauppaan ostamaan sitÀ ruokaa ja lupaa maksaa.

Vierailija
5/37 |
26.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tulin huijatuksi samassa paikkaa, kun odottelin junaa. Nainen pyysi paria euroa, jotta saisi ostettua lÀÀkkeet. Annoin hĂ€nelle pari euroa. Jonkun ajan pÀÀstĂ€ nĂ€in hĂ€nen menevĂ€n kaljalle asemakuppilaan jonkun miehen kanssa. 

Vierailija
6/37 |
26.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi vaikka kuvata ajokortin vaivihkaa  tms. jos se nĂ€kyy lompakon ikkunasta, kun toinen kaivaa kolikoita. Hetulla voi sitten tehtailla petoksia verkkokaupoissa...

Vierailija
7/37 |
26.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Siis tuotahan HgissÀ tapahtuu 24/7.

Vierailija
8/37 |
26.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa haukkumiset pÀÀlleen jos tarjoutuu mukaan kauppaan ostamaan sitÀ ruokaa ja lupaa maksaa.

Ei sitĂ€ oteta mukaan kauppaan. Se jĂ€tetÀÀn sinne kerjuulle, jos se rahaa ruokaan haluaa, nii ehkĂ€ sillĂ€ on just sillĂ€ hetkellĂ€ nĂ€lkĂ€ ja tuot sille vaikka pasteijan, banaanin ja mehun. Jos ei kelpaa, sulla on ittellĂ€ iltapala ainekset jo valmiina. Ja sit voi huutaa ÀÀneen, ettĂ€ ei sille ruoka kelvannu. 

Vierailija
9/37 |
26.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Annan aina kaikille. Varaan Hesan reissua varten 300 eur kolikoina.

Vierailija
10/37 |
26.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tĂ€mĂ€ semmoinen pitkĂ€ ja roteva tyttö, joka vaikuttaa vĂ€hĂ€n keh.vamm.henkilöltĂ€? Tarjouduin monta vuotta sitten ostamaan hĂ€nelle perusruokatarvikkeet, kun kuulemma jÀÀkaappi oli ihan tyhjĂ€, mutta kaupassa hĂ€n valikoi ostoskoriin vain pakastepizzaa, limsaa ja sipsejĂ€. 

Vierailija
11/37 |
26.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi olla joku ylemmÀn tulotason immeinen, joka ei vaan halua maksaa ruoasta.

Vierailija
12/37 |
26.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hyvĂ€nnĂ€köinen nainen? Voisin tarjota lounaan 😉

Vierailija
13/37 |
26.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehÀn tarkoitta sitÀ ettÀ huumerahaa se oli pummimassa.

Vierailija
14/37 |
26.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaako pillua ruokakassista?

Kannattaakohan noita nistien pilluja kosketella kun ties kuinka moni on tehnyt tarpeensa sinne kun tyttö on ollut tiedottomassa tilassa.

Vierailija
15/37 |
26.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PyytÀjÀ oli arviolta 30+ nainen, olisi ihan nÀtti jos olisi elÀmÀ kohdellut paremmin. Annoin pari euroa.

Vierailija
16/37 |
26.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse tarjoudun joskus ruoan kyselijöille tulemaan kauppaan mukaan ostoksille. Joillekin kelpaa, joillekin ei. 

Vierailija
17/37 |
26.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko

LuuletsÀ ettÀ nykyhelsinkilÀinen nuori aikuinen osaa laittaa ruokaa raaka-aineista? EihÀn niille ole opetettu koulussa 8 vuoteen mitÀÀn todellista.

Vierailija
18/37 |
26.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen tavannut saman naisen monta kertaa. Olin ihan pöyristynyt, kun sanoi, ettÀ MobilePay kÀy myös. En tosiaan antanut yhtÀÀn mitÀÀn.

Moni työkaveri ja muu tuttu on törmĂ€nnyt tĂ€hĂ€n naiseen. Kummallisen tuhdissa kunnossa tuntuu olevan ihmiseksi, joka on jatkuvasti nĂ€lĂ€ssĂ€. 

Vierailija
19/37 |
26.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

LeppĂ€vaarassa edes ei pyydettÀÀ rahaa, vaan vaadittaan. Kilistetaan puolityhjĂ€ pahvimukia kolikoineen ja huudettan perĂ€ssĂ€, jos ei anna. KejĂ€minen kadulka pitĂ€isi sakkouhalla lailla kieltÀÀ. HĂ€iritsevĂ€t toisten yksityiselĂ€mĂ€. TöissĂ€ rivĂ€t kĂ€y, työ ei kelpaa, mutta rahan vaatiminen ja hĂ€iritseminen on loputtava ksikkialta. SitĂ€ varten on jĂ€rjestettu sosiaaliavustukset. IhmisillĂ€ on oikeus kulkea kadulla ilman ettĂ€ työtĂ€ vieroksuvat niitĂ€ hĂ€iritsevĂ€t. 

Vierailija
20/37 |
26.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Persujen ja Kokoomuksen politiikka nÀkyy jo katukuvassa. TÀmÀ ap:n tapaus vasta alkua. Ensi vuonna nÀemme enemmÀn ihmisiÀ kerjÀÀmÀssÀ kadulla kuten Britanniassa Thatcherin ajoista lÀhtien.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi yksi kolme