Miltä näytätte aamuisin heränneenä?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vähän räjähtäneeltä, eikös kaikki näytä? Alasti, silmät sikkurassa, ehkä vähän eilispäiväistä ripsiväriä alaluomella, jos oon laittanut vedenkestävää eikä se ole täysin lähtenyt pois. Hiukset hutaisunutturalla. Väsynyt ilme.
Ei näytä. Meikitkin pitää pestä kunnolla.
Ihanan lohdullinen ketju 😁
Joo, mä näytän turvoksissa olevalta ja räjähtäneeltä, lähes läpi koko kuukauden, paitsi ehkä yhden viikon ajan kun kuukautiskierto on just sekunnin siinä hehkeä-vaiheessa. Kaikkina muina aamuina olen räjähtänyt, eikä siihen tarvita kuin väärään aikaan illalla syöty ruisleipä. Terkuin 2 kertaa synnyttänyt keski-ikäistynyt hormonien vietävissä oleva ihmisriepu.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä näytän turvoksissa olevalta ja räjähtäneeltä, lähes läpi koko kuukauden, paitsi ehkä yhden viikon ajan kun kuukautiskierto on just sekunnin siinä hehkeä-vaiheessa. Kaikkina muina aamuina olen räjähtänyt, eikä siihen tarvita kuin väärään aikaan illalla syöty ruisleipä. Terkuin 2 kertaa synnyttänyt keski-ikäistynyt hormonien vietävissä oleva ihmisriepu.
Miten synnyttäminen liittyy ulkonäköön ja etenkin kasvoihin?
Joskus näytin ihan hyvältä, nykyisin räjähtäneeltä, nuutuneelta ja vanhemmalta, sekä naamasta että hiuksista, vaatii kyllä ehostuksen ja vaivannäön, sitten saa kelvata, päällä on yöpaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän räjähtäneeltä, eikös kaikki näytä? Alasti, silmät sikkurassa, ehkä vähän eilispäiväistä ripsiväriä alaluomella, jos oon laittanut vedenkestävää eikä se ole täysin lähtenyt pois. Hiukset hutaisunutturalla. Väsynyt ilme.
Mää lopetan kyllä vedenkestävän ripsarin käytön. Pitäisi varmaan mäntysuopaa ja juuriharjaa käyttää että lähtisi pois.
Näytän puliakalta vaikken sitä ole, harmittaa ihan sikana !
Nuorelta Brigitte Bardotlta tietenkin.
Esivaihtarit. Hikiseltä tontulta jolla on hiippalakki. Muuten söpö kun elvyttyy.
Näytän kuulemma unissa kävelijältä. Löydän mä kuitenkin vessan ja kahvinkeittimen. Enkä ole edes sekoittanut niitä.
M.52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen meikit kunnolla, mutta vedenkestävästä ripsarista jää melkein aina ihan pieniä jälkiä alaluomelle. Jos laitan tavallista ripsiväriä, niin tätä efektiä ei tule. En siis nuku meikit naamalla.
Mutta kiva, että sinä näytät saippuaoopperatähdeltä herätessäsi: hiukset kuohkeina, kasvot upean freesinä ja silmät kirkkaina.
Näyttääkö kukaan mies tai nainen edustavalta aamuisin?
Vanhalta äidiltäni. Violetit silmäpussit, tukka liiskaantunut toiselle puolelle ja hamsteripussit tyrkyllä. Vanha kauhtunut T-paita kiertynyt läskieni ympärille. Kumma ettei ukkoni ole jo lähtenyt paremmille vesille... Olen kyllä ihan puolueettomasti sitä mieltä että olen aamulla ihan k a r s e a.
Suunnilleen tältä
https://www.comingsoon.net/wp-content/uploads/sites/3/2023/06/Henry-Cav…
Söpö, söpöisä...mieheni mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen meikit kunnolla, mutta vedenkestävästä ripsarista jää melkein aina ihan pieniä jälkiä alaluomelle. Jos laitan tavallista ripsiväriä, niin tätä efektiä ei tule. En siis nuku meikit naamalla.
Mutta kiva, että sinä näytät saippuaoopperatähdeltä herätessäsi: hiukset kuohkeina, kasvot upean freesinä ja silmät kirkkaina.
Puhdistusöljy?
Minulta on mennyt jo monta veskinpeiliä säpäleiksi sen vuoksi, koska näytän jyrätyltä ja siltä, kuin joku olisi heittänyt minut bussin alle. Melkoinen savotta on saada lätty kuntoon että kehtaa poistua kotoa. Yöpaituli on päällä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö oo kiva, että edes joku näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten synnyttäminen liittyy ulkonäköön ja etenkin kasvoihin?
Vastaus tähän alapeukuttajat?
peilissä on joku vanha nainen