Missä pk-seudulla paras valikoima Hipp-lastenruokia?
Siinähän se kysymys jo olikin. Eli etsiskelen ruoka-kauppaa pk-seudulla (miel. pohjois-Hki) jossa olisi laaja valikoima Hipp-lastenruokia. Tavallisissa lähimarketeissamme on vain ihan paria eri laatua, ja alkaa ainakin äitiä ne maut jo kyllästyttää. Eikä aina jaksa itsekään väsätä soseita...
Niin, ja miksi juuri Hippiä? Sen lisäksi, että ovat luomua, niissä ei ole mitään lisä- eikä täyteaineita. Itseäni ainakin kuvottaa tavan Bona- ja Piltti-ruoissa se jauhoinen tärkkelyksen maku. Enkä halua lapsellenikaan syöttää moisia soosseja, jos ei pakko ole.
-Pyjamabansku
Kommentit (6)
...ainakaan vielä kuukausi sitten ollut. Sen sijaan löytyy babynat-merkkisiä luomuruokia.
Meillä syödään vain tiettyjä HIPP-soseita. Olen pyytänyt yhtä sosetta, jota lähi s-marketissamme ei ollut tilaamaan sinne. Tilasivat. Ehkä kannattaisi pyytää niitä kauppoja, joissa asioit pyytämään lisäämään valikoimiinsa.
Hippin maahantuojan webbisivut ei ole muuten ajantasalla. Ainoa tapa saada tietää mitä tuotteita tuovat maahan on ilmeisesti lähettää sähköpostia!
Jumbon Prismassa on jonkin verran makuja. Itsekin olen HIPPejä käyttänyt, varsinkin 8kk+ hedelmäsoseita, jotka tosin viime aikoina ovat olleet loppu. Mutta lämpimiä ruokia on mun mielestä se 2-3 per ikävaihe, en tiedä montaako lajia HIPPejä kaiken kaikkiaan sitten on.
Eli Mankkaan k-supermarketista löytyy varmaankin koko valikoima mitä suomeen tuodaan.
Kaisaniemen metrotunnelin k-marketissa oli ehkä 8 eri makua, enimmäkseen lämpimiä. En tiedä mitä ikäryhmää haet, 8kk ja 12kk oli eniten. Myös babynat valikoima oli runsas. Yllätyin itse " suuresta" valikoimasta, sillä muuten lastenruokavalikoima oli aika pieni.
Meillä aloitettiin nyt kiinteiden maistelu ja olisin mieluusti antanut Hipp soseita, mutta ongelmana se, etten löytänyt 4kk soseita (kävin kolmessa eri kaupassa vantaalla).
Jumbon Citymarketissa asioivat, onkohan siellä Hipp 4kk soseita? Entä muut pk-seudun suuret marketit? En viitsi turhaa autoreissua lasten kanssa ajaa, sopivaa sosepurkkia etsien, joten aloitimme Semperin soseilla...
Voisin kuvitella että ainakin Luomukauppa Ruohonjuuressa olis aika kattava valikoima luomu lasten ruokia (myös hipp). En kyllä mene takuuseen, mutta kannattaa ainakin käydä kattomassa :). Ainakin ihan hirveesti sielä on kaikkea ihanaa vauva sälää!