Mies, onko toinen mies joskus kommentoinut kaluasi?
Haukkunut, kehunut, ihmetellyt tms. mitä tahansa. Miksi ja millaisessa tilanteessa?
Kommentit (19)
On kommentoinut, kun olen vieraillut apumiehenä pariskunnan luona.
Kovaa seisokkia, muotoa.
Oho onko se noin iso, kaveri tokasi saunassa
Kännissä oltiin, ja ollaan molemmat heteroita
Ei johtanu mihinkään
naurettiin vain
Pisuaarilla ja ihan heterobaarien, muutaman kerran ihmetelty kokoa ja paksuutta. Kerran kysytty saako koskea. Sille en lämmennyt.
M25
Vierailija kirjoitti:
On, olen homoseksuaali
Tarkoittaako homous, että kalua on varmasti joskus kommentoitu? Niin ja miten?
Kyllä on monikin mies kommentoinut. Niin heterot kuin ei heterot. Harrastuksissa ja työpaikalla. Kovasti kiinnostaa kokoasiat ja toimivuus.
Pidän itseäni ihan keskimittaisen kalun omaavana heterona. Kerran sitten aloin juttelemaan hotellin reppusaunassa toisen kaverin kanssa ja keskustelun lomassa kaveri pariin otteeseen kehui kaluani. En oikein osannut ottaa kehuja vastaan, häkellyin. Kuitenkin kun hän halusi kosketella sitä, en osannut kieltäytyä.
Hänen otteensa oli lämmin, pehmeä silti jämäkkä ja kätensä vaelteli kummultani kasseille ja pitkin kullin vartta. Suljin silmäni keskittyäkseni toisen miehen antamaan nautintoon ja lantioni alkoi ikäänkuin automaattisesti rytmittämään uuden ystäväni käden liikkeitä. Pukuhuoneesta kantautui ääniä, lisää porukkaa oli tulossa saunomaan. Otin kylmän suihkun häivyttääkseni ståndiksen ja kiittelin kaveria. Hän kysyi että voimmeko vielä jatkaa keskenjääneitä asioita, johon sain vastattua että tyttöystäväni odottaa kotona enkä halua pettää häntä.
En tiedä olisiko pitänyt viettää loppuilta kaverin seurassa mutta päätin säilyttää uskollisuuteni rippeet tyttiksen kanssa enkä ole miesten seuraan haikaillutkaan paitsi joskus fantasioissa.
Tietysti on. Eläkkeellä oleva entinen esimieheni otti tietenkin asian esille työpaikan yleisessä joulukahvitilaisuudessa, koska häneltäkin puuttuu hieman sydämen sivistystä.
Varsinaisesti ei kalua mutta työkaveri joskus saunassa kysyi että ajelenko itse vai käynkö brassissa. Molemmilla oli posliini. Sanoin että molempia oon kokeillut ja viime kerrat vain brassissa. Kaveri on halunnut kokeilla sokerointia mut ei ole kehdannut mennä. Suosittelin samaa missä itse käyn.
Joka kerta femboyt kehuu kaulani kun se on ensin heidän naamallaan velttona ja sitten nopeasti se kyllä jäykistyy niiden toimesta. Lopuksi tottakai syvälle pyllyyn lasken mällit.
M34
Pieneksi on haukuttu ja naurettu useasti.
Ei suoraan mutta kerran kuulin miespuolisen työkaverin kommentoivan kaluani naispuoliselle kollegalleni. En ole sitä heille esitellyt mutta housujen läpi arvioivat kokoa.
Kehuttu kauniiksi ja sopusutaiseksi ja hyvin hoitaa asiansa. Terv Tyytyväinen omistaja m53
Olen kyllä usasti saanut kommentteja, useimmiten positiivisia.
Pääsääntöisesti joku on kommentoimassa kun käyn esimerkiksi Keltsussa vetämässä käteen yleisön edessä mutta nakurannoilla on myös katseltu ja kommentoitu.
Olen exhibitionisti ja rakastastan yleisöä ja tieto siitä että joku tykkää näkemästään ja kiihottuu siitä, oli katsoja sitten mies tai nainen. Seksin harrastamisessa olen täysin hetero, en voisi edes kuvitella minkäännäköistä fyysistä kontaktia toisen miehen kanssa.
Mä haaveilen Keltsuun menosta ja kans exhibitionistina siellä joko pimeeseen huoneeseen alasti menemisestä
Viereisen suihkun mies kommentoi joskus uimahallissa, että siinä on miehellä kunnon peli. Vähän hämmästyin, mutta kiittelin kohteliaisuudesta. Kai se peli oli lämpimän porealtaan jäljiltä vähän turvonneena. 😄
Eipä suoraan, mutta kyllä juuri uimahallissa on selkäkorvalla kuullut muutamaankin kertaan vinoilua. Vehje on vain 2cm kurttu löysimmillään ollessaan, vaikka en ole lihava niin että jäisi ihon sisään. Ei varmaan uskoisi, että on ihan normi 14+ cm toimintakunnossa.
Muistan ainakin kerran näin tapahtuneen. Eräs mies kehui saunan lauteilla, että olen hyvin varusteltu ja terhakan näköinen luomukarvainen kyrpäni on miehekäs. Tuli vähän yllätyksenä.
Kiitin kehusta, mutta en osannut muuta sanoa.
Netissä kyllä lukuisia kertoja, kun olen laittanut kuvia seksichatteihin. Yleensä kylläkin enemmän kehuttu kivespussin ulkonäköä kuin penistä.
Livenä en ole sitä näyttänyt aikuisena.