Miksi ulkomaiset miehet ovat kiinnostuneita parisuhteesta mutta Suomimiehet eivät?
Tuntemani Ruotsalaiset, Tanskalaiset, USA:laiset ja Britit ovat kiinnostuneet vakavasta suhteesta, mutta suomalaiset miehet eivät. Mikä ihme vaivaa Suomimiehiä? Sitten neli-viisikymppisenä alkavat vasta heräämään perheen perustamiselle kun juna meni jo ohi.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Oletko muka noin tietämätön, ettei siellä landelaiset tytöt pääse turistirysiin etsimään miestä itselleen ihan noin vaan. Maalaiset myyvät ylimääräiset tytöt prostituutioon ja toki se vaikuttaa tytön päämääriin myös eli helppo valehdella, kunhan tulin maalta tänne valkkaamaan hyvää miestä itselleni. Ihan tosissaanko luulet noin??
Saat elää vapaasti harhoissasi. Asun pääosin Thaimaassa ja näin viimeiset 16 vuotta, joten tiedän kyllä Thaimaan isaanin naisten kuviot, miten he toimivat. Monenlaisia myyttejä kyllä kuulee aina teiltä tietämättömiltä naisten ja alaikäisten myymisestä ym, millä ei ole todellisuuspohjaa. Kuvio menee lyhykäiseti näin: Osa naisista on perheellisiä ja naimisissa jo thaimaalaisen miehen kanssa, mutta hakevat lisätuloja turismisrysistä "muka sinkkuina", Sitten on toinen ryhmä vapaana olevia sinkkunaisia, joista monet myöshakevat länkkäristä aviomiestä ja elättäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen viimeiset 10 vuotta halunnut parisuhteen, mutta naisia ei ole sellainen kiinnostanut.
M31
Parisuhde ei ala haluamalla. Itsellä speksit ensiksi kuntoon. Koulutus, työ, ulkonäkö ja mielenterveys. Hyvät käytöstavat ja sitten ihmisten ilmoille tuttavuutta tekemään. Toki voi myös kaverien , työn tai harrastusten kautta se kumppani löytyä
Olen DI ja koulutusta vastaavassa työssä. Käyn salilla ja työporukan urheiluvuorolla, luen myös paljon ja harrastan kulttuuria. Naisten mielestä olen kiva ja fiksu tyyppi, mutta valitettavasti ei koskaan ole kemiaa. Mitä tässä nyt voisi vielä tehdä?
Ole aloitteellinen naisten suhteen, panosta itsellesi sopivan naisen myös ihastumaan sinuun oppimalla tuntemaan sinut kokonaan. Älä luovuta alkumetreillä vaan hurmaa haluamasi nainen. Osoita olevasi luotettava ja haluavasi perheen ja ehkä naimisiinkin.
Ole kiinnostunut ihastuksestasi kokonaisena ihmisenä mielipiteineen, haaveineen jne. Paina mieleen, mitä hän kertoo itsestään eli älä unohda äläkä pidä toisia naisia varalla.
Ehkä sinulle sopisi luonnosta pitävä nainen eikä niinkään juhlimisesta, koska teekkareilla on aika huono maine naisten keskuudessa ja ainakin vielä jonkin aikaa oli ikiteekkareita eli alkoholisoituneita, jotka eivät koskaan valmistuneet. Osoita, ettei alkoholi määrittele sinua, käytä kohtuudella tai älä ollenkaan ainakaan ilman naisesi kanssa yhdessä löytynyttä syytä ja silloinkaan älä humallu.
T. DI:n vaimo
Katson Rakkautta yli rajojen Norja. Siinä ulkomaiset miehet ovat hyvin kiinnostuneita norjalaisista tytöitä.
Olen huomannut saman asian. Suomessa miehet tulevat juttelemaan vain räkäkännissä ja silloinkin siirrytään tyyliä suoraan vonkaamaan. Tukholmassa yökerhossa miehiä oli jonoksi asti tulossa jutulle, vaikka olin silloisen poikaystävän kanssa liikkeellä. Toki tanssin yksin, kun herraa ei kuulemma huvittanut. Eivätkä mitään vonganneet vaan olivat erittäin kohteliaita.
Vierailija kirjoitti:
Mä saan pattayalla niin paljon huomioita naisilta ja "naisilta", että saan ihan sydämen kyllyydestä katseita ja kehuja "handsome man" jne. Et kyllä tässä taistelussa suominaaraat on vähän altavastaajan asemassa.
Ne haluaa vaan länkkärimiehiltä rahat. Ei niitä muu kiinnosta.
Saat elää vapaasti harhoissasi. Asun pääosin Thaimaassa ja näin viimeiset 16 vuotta, joten tiedän kyllä Thaimaan isaanin naisten kuviot, miten he toimivat. Monenlaisia myyttejä kyllä kuulee aina teiltä tietämättömiltä. Kuvio menee lyhykäiseti näin: Osa naisista on perheellisiä ja naimisissa jo thaimaalaisen miehen kanssa, mutta hakevat lisätuloja turismisrysistä "muka sinkkuina", Sitten on toinen ryhmä vapaana olevia sinkkunaisia, joista monet myöshakevat länkkäristä aviomiestä ja elättäjää.