Sotkuinen koti on naisen
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
käyn työssäni ihmisten kodeissa joka päivä. ihmiset elää kukin tyylillään. mitään yhteistä nimittäjää ei ole. asiakkaani ovat köyhiä ja rikkaita ja kaikkea siltä väliltä
Kuka maksaa ne köyhissä kodeissa käynnit. Rikkaathan maksavat ne itse.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen katsomaan Auri Kanasen videoita You Tubesta.
Hänelle on valikoitunut ne köyhät, koska saavat ilmaiseksi siivouksen. Eikä kaikki köyhät ole sotkuisia eikä Kanaden asiakkaita. Siivoojana pitäisi tietää, että myös rikkaat sotkevat ja nimenomaan ne rikkaat ja tahalleen. Tahalleen heittelevät lattioille roskia. Tahalleen sotkevat toimistoissa, jotta köyhä nöyrtyisi ja kumartuisi poimimaan roskan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen katsomaan Auri Kanasen videoita You Tubesta.
Hänelle on valikoitunut ne köyhät, koska saavat ilmaiseksi siivouksen. Eikä kaikki köyhät ole sotkuisia eikä Kanaden asiakkaita. Siivoojana pitäisi tietää, että myös rikkaat sotkevat ja nimenomaan ne rikkaat ja tahalleen. Tahalleen heittelevät lattioille roskia. Tahalleen sotkevat toimistoissa, jotta köyhä nöyrtyisi ja kumartuisi poimimaan roskan.
* Kanasen
Vierailija kirjoitti:
Kuinka nainen voi sellaisessa kodissa asua jossa hukutaan paskaan.
Kakkafetissi on yleensä miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käyn työssäni ihmisten kodeissa joka päivä. ihmiset elää kukin tyylillään. mitään yhteistä nimittäjää ei ole. asiakkaani ovat köyhiä ja rikkaita ja kaikkea siltä väliltä
No toivottavasti Kela nyt ei ainakaan niitä maksa.
On minunkin, yksin elävän miehen) koti siisti . Mutta ei se siitä johdu tai ole riippuvainen siitä, että olen mies. - En toistaiseksi ole tarvinnut penistäni, tai mitään muutakaan sukupuolestani kertovaa asuntoni siisteyden ylläpitämiseen.
Jaa. Samanlaista sotkua meillä tulee sekä mieheltä että naiselta. Molemmat siivoavat yhtä paljon. Kyllä kämppä silti aina on ns. perussiisti eikä mikään läävä. Jos on vieraita tulossa niin sitten kiillotetaan.
Lika ja sotku ovat klassinen mielenterveys ongelmien oire varsinkin naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat pilanneet maailman. Naisen paikka on kotona.
M 52
Eli haluat maailman ilman naisia? Ikuiset kikkelibileet? Taidat olla homo.
Ap kiillottaa omaa kruunuaan. Hyvä, jos jokin asia saa sinut paremmalle tuulelle. :)
Tiesitkö, että kliininen puhtaus on merkki psykopatiasta? Kannattaa tutustua aiheeseen.
P.S. Luovat ihmiset ovat usein sotkuisia.
T: Tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuon kirjoittaja väittänyt käyvänsä kodeissa siivoamassa! Hänhän voi olla vaikka huoltomies!
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat pilanneet maailman. Naisen paikka on kotona.
M 52
Vain miehillä on sotkuinen koti. Miehet pois OnlyFanssista. Hyi häpeä mies, tuo ei ole oikeaa työtä, mene mies oikeisiin töihin. Naiskiintiöt opetusalalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toivottavasti Kela nyt ei ainakaan niitä maksa.
Kelan pitöisi maksaa vain naisille, ei miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuon kirjoittaja väittänyt käyvänsä kodeissa siivoamassa! Hänhän voi olla vaikka huoltomies!
Työttömillä on siisteimmät kodit, koska heillä on aikaa siivota kotia. Henkilö, joka käy vain kääntymässä kotona ja on kaikki muut ajat töissä, on sotkuinen koti.
Vierailija kirjoitti:
Ap kiillottaa omaa kruunuaan. Hyvä, jos jokin asia saa sinut paremmalle tuulelle. :)
Tiesitkö, että kliininen puhtaus on merkki psykopatiasta? Kannattaa tutustua aiheeseen.
P.S. Luovat ihmiset ovat usein sotkuisia.
T: Tuntematon
Miehillä on eniten mielenterveysongelmia.