Siis mua niin harmittaa nämä kokonaan harmaat hiukseni
Ei viisikymppisenä pitäisi vielä olla kokonaan harmaat hiukset mutta mulla valitettavasti on.
Kommentit (35)
Kyllä viiskymppisellä voi olla harmaa tukka. Tuo arvovaltaa ja näyttää hyvältä. Ihan turha värjätä.
M57
Kuikahan ne kampaajat pysyy hengissä ja terveenä kun näitä kauheita kemikaaleja päivät pääksytysten käsittelevät- varmaan on chakrat ihan sekaisin😂 kaikkia hysteerikkoja tääläkin on
Ei ole kiva alkaa harmaantua jo 40-vuotiaana. Huolestuttaa, että tässäkö tämä nyt menee koko loppuelämä värjätessä harmaita pois... Jos olisin täysin blondi niin harmaat hiukset eivät haittaisi niin paljon, mutta tummemmassa tukassa jokainen harmaa hius oikein hyppää esille.
Ehkä joskus eläkkeellä voisin antaa harmaiden vain kasvaa, mutta en vielä 40-vuotiaana, kun muuten on naama ja kroppa vielä kunnossa, pukeudun nuorekkaasti ja käyn töissä. Harmaus ei sovi vielä tähän ikään.
Vierailija kirjoitti:
Toisille harmaat/valkoiset sopii, toisia ne vanhentavat ihan urakalla. Riippuu sekä alkuperäisestä hiustenväristä että ihon sävystä. Ja siitä, miten harmaat ovat jakautuneet kuontaloon.
Fakta tämä.
Tämä on totta. Olen itse luonnostaan helposti ruskettuva tummatukkainen, harmaata vain ihan muutama hius ohimoilla, muttei oikeastaan näy kun otsatukkaa. Miltei samanikäinen, noin 70-vuotias tuttavani on täysin harmaantunut. Naisia siis olemme. Joskus kun juttelen muiden yhteisten tuttavien kanssa moni sanoo, että ei uskoisi, että olette samanikäiset. Kun tuo harmaa tukka vanhentaa xxxxx:ää. Olen jopa hiukan vanhempi. Mutta olemme aivan erityyppiset. Olen vilkas ja nopealiikkeinen, hän hidas ja vetäytyvä.
Jos ihminen on omalta väritykseltään väritön ja käyttää värittömiä tai itselleen epäsopivia vaatteita niin harmaa, muotoilematon tukka vielä korostaa vanhentavaa vaikutelmaa. Myös ihmisen muu olemus ja temperamentti vaikuttaa. Tämä on, ikävä kyllä, tosi.
No älä. Yleensähän sua ei harmita mikään. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värjää ne. Ongelma ratkaistu.
Harmaa hius on ongelmallinen värjätä, ymmärtääkseni isotöinen ja kallis. Entä jotain raitaa, sinistä, viileää, jos sillä piristäisi kokonaisuutta. Huomaatteko, noin 50.60-65v alkaa häpykarvat olla pahan värisiä harmaita, tuksa ok,mutta ei alapää,kuin naavaa. todellinen Ikä näkyy siellä. Ne jotka seivaa joka pv, ei ehdi nähdä mitä kasvaa, Annapa kasvaa 2vko,, yllätyt, nuoruus mennynnä. Ihan vanhuksen alapää, siellä se ei kaunista,mutta monethan värjää tukkaa justa viileän platinaksi. Ihan nuoretkin siis,. mutta viileät sävyt sopii todella harvalla, luonnon vaalea parempi.
Kasviväri Cultivators maksaa n. 15e. Sillä värjää pitkän tukan kaksi kertaa.
Väri lähtee pois vain kasvamalla. Ei ole vaikeaa eikä kallista. Kolmen viikon välein värjään tyven, siihen menee tietysti vielä vähemmän väriainetta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kohta 60v ja eikä yhtään harmaata karvaa ole ja harmittaa se kun olisin jo halunnut olevani harmaa.
Saanko kysyä miksi ihmeessä haluaisit jo olla harmaa? Olisit tyytyväinen. Minä ainakin olen kun on edelleen tumma ja vahva tukka. Olen jopa kiitollinen geeneistäni. On edes joku hyvä perintö tullut.
Voi kun mullakin jo harmaantuis kunnolla! 64v ja päältä tumma teräksenharmaa ja puoliksi punaiset! Hassun näköistä kun on lapoihin asti hiukset 2 väriä. Tuo punainen siis aito hiusvärini
Haluaisin tällaiset
https://www.allure.com/story/brunette-to-all-gray-hair-transformation
Vierailija kirjoitti:
Kuikahan ne kampaajat pysyy hengissä ja terveenä kun näitä kauheita kemikaaleja päivät pääksytysten käsittelevät- varmaan on chakrat ihan sekaisin😂 kaikkia hysteerikkoja tääläkin
kampaajilla todetaan tiettyjä syöpätyyppejä tavallista enemmän
Inhoan harmaantuvia hiuksiani sekä niiden kallista värjäyttämistä. Olen kaksoisloukussa, en näe ulospääsyä. Googlettelen jo peruukkeja.
Te jotka sanotte, että värjää, niin tiedoksi ettei kaikkien päänahka kestä värjäystä. Ne on kovia kemikaaleja. Itsekin herkistyin jollekin väriaineelle ja päänahka halkesi rikki kuin kananmunan kuori. Olin silloin n.40v.. Eli jos harmaannun, niin sitten harmaannun.
Keski-ikäinen tukanvärjääjä on vähän vastaava tapaus kuin keski-ikäinen kaljuuntuva mies, jolla on 24/7 lippis liimautuneena päähän.
Vähän nyt itsetuntoa ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka sanotte, että värjää, niin tiedoksi ettei kaikkien päänahka kestä värjäystä. Ne on kovia kemikaaleja. Itsekin herkistyin jollekin väriaineelle ja päänahka halkesi rikki kuin kananmunan kuori. Olin silloin n.40v.. Eli jos harmaannun, niin sitten harmaannun.
Kasviväreille on harva allerginen ja niistä aiheutuvat mahdolliset reaktiot eivät ole ainakaan henkeä uhkaavia tai tuollaisia, että päänahka halkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää aloittaa sanalla "siis" ?
Miksi?
Haluaa olla palsta persoona. Haluaa että, kaikki tietää alituksen olevan HÄNEN tekemiä.
Värjänneet ovat epätoivoisen näköisiä. Usein he vielä meikkaavat. Silloin he ovat lisäksi onnettoman näköisiä.