Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mua niin harmittaa nämä kokonaan harmaat hiukseni

Vierailija
26.01.2024 |

Ei viisikymppisenä pitäisi vielä olla kokonaan harmaat hiukset mutta mulla valitettavasti on.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää ne. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
2/35 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, itse tykkään kovasti. Olen varmaan alkanut harmaantua jo reilu 4-kymppisenä. 8 vuotta sitten, 48 v. lopetin värjäämisen ja harmaathan sieltä ilmestyi. Ennen oli se maantien värinen, mitä blondasin. Helpot, ei tarvi värjäillä tyvikasvuja. Jotain harmaata korostava sävyä joskus laitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen harmaa on noin sata kertaa parempi kuin tasavärinen markettivörikypärä.

Terv. Mies

Vierailija
4/35 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat hiukset naisella on seksikkäät.

Vierailija
5/35 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille harmaat/valkoiset sopii, toisia ne vanhentavat ihan urakalla. Riippuu sekä alkuperäisestä hiustenväristä että ihon sävystä. Ja siitä, miten harmaat ovat jakautuneet kuontaloon.

Fakta tämä.

Vierailija
6/35 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikea miettiä mitä sille tekee vai ei tee mitään. Väreillä ei ole kiva välttämättä läträtä jos ei pidä kemikaaleista, ei terveellisiä varmaan. Kampaaja maksaa raitoineen todennäköisesti ja posliiniallas sattuu niskaan joillekin liikaa, osalla ei varaa. Sitten on ne sävyshampoot (ei väri) mutta niissäkin voi olla joku voimakas ainesosa, ellei todella ole vain shampoo. Toisaalta osalla harmaa voi muuttua valkoiseksi. Tuubihuivi tai pipo, on kevyttä ja paksua. Totutteluvaihe ja ei silti heti totu. Henna ei ole hyvä ratkaisu koska se voi allergisoida. Onko muita luomuvärejä lähelle vanhaa hiusväriä, mutta miten niiden allergiariskit. Ellei sitten pidä oman harmaan tai valkoisen. Itselläni on vielä oma väri, mutta pelottaa se aika että joku päivä muuttuisi tilanne (vaikka kun on 50+), enkä tiedä mitä tehdä. Joillakin pysyy ehkä oma väri mutta kuinka todennäköistä se on.

Vierailija
7/35 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää pois jos harmittaa. Itselläni alkoi voimakkaasti harmaantua jo 35-vuotiaana, alkuperäinen oma väri tummanruskea. Ensin värjäsin muutaman vuoden, sitten lopetin ja ajattelin että saa vaan olla harmaat. Mutta 47-vuotiaasta asti olen alkanut värjätä uudestaan. Se vaan vanhensi ihan mielettömästi se harmaa, kun alkaa jo toki ikä naamastakin näkyä. Huvittavaa, miten yleensä arvostetaan ettei värjää, mutta sitten kun värjäsin, kaikki olivat ihan että wau miten näytät 15 vuotta nuoremmalta nyt. Ja oma olokin on pirteämpi kun tuntuu että on taas ulkonäössä särmää kuten ennen vanhaan. Ja tämä on se syy miksi todennäköisesti jatkan värjäämistä eläkkeelle pääsyyn asti ainakin. Enkä halua työelämässä korostaa vanhuuttani harmaalla tukalla, alalla jossa nuoruus ja dynaamisuus on valttia.

Vierailija
8/35 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisille harmaat/valkoiset sopii, toisia ne vanhentavat ihan urakalla. Riippuu sekä alkuperäisestä hiustenväristä että ihon sävystä. Ja siitä, miten harmaat ovat jakautuneet kuontaloon.

Fakta tämä.

Joo. Sellainen kuiva ja kellertävä epämääräisen värinen harmahtava hamppu ei todellakaan pue ketään.

Vierailija
9/35 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää aloittaa sanalla "siis" ?

Miksi?

Vierailija
10/35 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että osa pystyy noin vain värjäämään. Osalle ottaa hengitykseen vetyperoksidi, voi olla astmaa ja allergiaa, hartiajumit, migreenit. Lisäksi se on voimakas aine tai kemikaalisekoitus. Päänahka voisi kirvellä tai kutista, vaikkei olisi erityistä allergiaa. Mikrohaavoja tms. Ilmeisesti pitää olla ihminen joka ei koskaan raavi päänahkaa tai ihoa, se on täydellisen ehjä.

Vierailija
11/35 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kohta 60v ja eikä yhtään harmaata karvaa ole ja harmittaa se kun olisin jo halunnut olevani harmaa.

Vierailija
12/35 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on psoriasis päänahassa,se vaikeuttaa värjäystä. Sitten tuo harmaa mikä mulla on , on sellaista lajia, että kampaaja sanoi, ettei siihen oikein ota värit.ap

Vierailija
13/35 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt ainakaan itse värjätkö. Ne DIY halpisvärjäykset on ihan karmeita. Ja punainen väri ei sovi tässä maassa kenellekään.

Vierailija
14/35 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värjää ne. Ongelma ratkaistu.

Harmaa hius on ongelmallinen värjätä, ymmärtääkseni isotöinen ja kallis. Entä jotain raitaa, sinistä, viileää, jos sillä piristäisi kokonaisuutta. Huomaatteko, noin 50.60-65v alkaa häpykarvat olla pahan värisiä harmaita, tuksa ok,mutta ei alapää,kuin naavaa. todellinen Ikä näkyy siellä. Ne jotka seivaa joka pv, ei ehdi nähdä  mitä kasvaa, Annapa kasvaa 2vko,, yllätyt, nuoruus mennynnä. Ihan vanhuksen alapää, siellä se ei kaunista,mutta monethan värjää tukkaa justa viileän platinaksi. Ihan nuoretkin siis,. mutta viileät sävyt sopii todella harvalla, luonnon vaalea parempi.

Vierailija
15/35 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole elämässä mitään oikeita ongelmia?

Vierailija
16/35 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näkee epätyylikkäitä, epäonnistuneita, luonnottomia värjäyksiä jo vähän ikääntyneillä naisilla. Kovia kemikaalivärjäyksiä, kuten joku 'markettikypäräksi' hyvin nimesi. Ja siihen päälle erittäin huono, liian "pirteä ja reipas" meikkaus ei sopivalla meikkivoiteella yms. Ikä näkyy huutomerkkinä ja kauas. Ja jos kovahkot kasvonpiirteet, näyttää enemmän tran,sul.ta kuin naiselta. 

Luomuna ja siististi ' ehostettuna' aina parempi. 

Miksi miehet värjää hiuksiaan?  Näyttää niin huonolta se 'iän peittely'.

Vierailija
17/35 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus näkee epätyylikkäitä, epäonnistuneita, luonnottomia värjäyksiä jo vähän ikääntyneillä naisilla. Kovia kemikaalivärjäyksiä, kuten joku 'markettikypäräksi' hyvin nimesi. Ja siihen päälle erittäin huono, liian "pirteä ja reipas" meikkaus ei sopivalla meikkivoiteella yms. Ikä näkyy huutomerkkinä ja kauas. Ja jos kovahkot kasvonpiirteet, näyttää enemmän tran,sul.ta kuin naiselta. 

Luomuna ja siististi ' ehostettuna' aina parempi. 

Miksi miehet värjää hiuksiaan?  Näyttää niin huonolta se 'iän peittely'.

Totta. Ihan kauheita värikypäriä Suomessa nytkin, kuin neuvotoliittomaisia kampauksia tai siis sen aikakauden. Meikkimassa siihen päälle. Epäluonnollista se ja keinotekoinen vaikutelma tulee, kuin näyttelijät roolissa. Aika harva onnistuu värjäämään lähellä omaa entistä väriä, vaikka vaaleanruskea ja ne kemikaalimömmöt vetyperoksideineen ei kivoja. Kruunuchakra, otsachakra ja kurkkuchakra ovat juuri siinä kohdin ihmisillä ja kemikaali valuu pitkin ihoa suihkussa. 

Vierailija
18/35 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onneks oot elossa vielä

Vierailija
19/35 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikka hiukset lyhyeksi. Joku kiva nuorekas leikkaus, niin ei haittaa harmaat.

Vierailija
20/35 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa olla ja näyttää luonnollisesti, onnellisena ja hyvin voivana omalta itseltään. 

Lopetetaan tämä ikuinen nuoruus ja sen perässä juokseminen, jookos? 

Se on vain rahastusta. 

En hakisi esim. työpaikkaa, missä vielä korostettaisiin 'nuorekasta työyhteisöä' tms. 

Ikärauha. 

Osaaminen ei katoa hiusten harmaantuessa. 🧠

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi