Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylen vaalitentti tänään torstaina klo 21.00

Vierailija
25.01.2024 |

Viimeinen tv-tentti edessä ennen vaalipäivää.

Kommentit (1394)

Vierailija
1341/1394 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä jotkut ihmettelevät, mitä väsyttävää on parin tunnin seisomisessa. Niin ottakaa nyt huomioon, että ehdokkaat ovat tehneet kampanjaa jo pitkään ja monilla on yöunetkin jääneet vähiin. Ei sinne Ylen tenttiin tultu mitenkään loman jälkeen virkistäytyneinä, vaan luultavammin jo valmiiksi kampanjan uuvuttamina.

Vierailija
1342/1394 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haavisto ei jaksa. Sillä ei ole terveys enää ihan ok näköjään.

En ymmärrä mitä tuossa nyt oli niin väsyttävää. Kyllä pöytään nojaillen terveen ihmisen pitäisi helposti jaksaa 2 tuntia seistä. Onhan sitä tuollaisia töitäkin missä ollaan jalkojen päällä sen 8 tuntia koko ajan.

On kumminkin eri asia seistä koko ajan paikallaan kuin liikkua välillä. Tietysti terveen ihmisen pitäisi pystyä seisomaan pari tuntia, mutta oli tuo toisaalta ihan tarpeeton kuntotesti, varsinkin kun juontajaa ei laitettu samaan.

Niinpä. Kyllä jaloillaan jaksaa olla, jos voi liikkua samalla. Pidemmän aikaa paikoillaan seisominen on raskaampaa. Jalkapohjiin alkaa sattua ja nivelet rasittuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/1394 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb ei osaa edes alakoulun matikkaa eikä maantiedettä. Voisi jättää miljardit mainitsematta, kun ei mitään ymmärrä oikeasti.

Vierailija
1344/1394 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehn ja Halla-aho jatkoon!

Vierailija
1345/1394 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE:n tilaamassa gallupissa oli haastateltu 1.500 henkilöä. Heistä noin 380 ei osannut vielä sanoa kantaansa. Onko tuo 1.100 haastatellun otos mitenkä luotettava?

Vierailija
1346/1394 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi voi leikata Ylestä. Eivät osaa edes presidenttitenttiä järjestää.

Tämä!

Vierailija
1347/1394 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa stressi vanhentunut Aaltolan kasvoja! Hyvä että päättyy kisa!

Vierailija
1348/1394 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo nyt hullua seisottaa ehdokkaita 2h. Miksei tuoleja? Maikkarin tentissä istuivat ja taustalla ne kivat maalaukset. Tässä taustalla jurotti joku veeti. 

Vierailija
1349/1394 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Rehnistä tulisi hyvä paavi. Pitäisi pari puhetta partsilta, vaikka italiaksi ja ajelee panssarilasien ympäröimällä golf autolla. Hiton tylsä ja unettava mies.  Ei kiitos Suomen pressaksi!

Vierailija
1350/1394 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko, että moni pölli Halaa-ajon ajatukset?

Vierailija
1351/1394 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne aina. Siitäkin huomaa, että Hallis puhuu asiaa.

Vierailija
1352/1394 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin.  Katson juuri uusintaa kun en eilen jaksanut kun meni överiksi, eli kysyttiin vääriä asioita. Huomasin ny miten Haavisto on punainen kuin katkarapu ja olonsa näyttää vaikealta. Terveys ei liene kunnossa.

Vierailija
1353/1394 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Haaviston ylähuuli on ikäänkuin tiukalla. Hampaat vievät tilaa.

Vierailija
1354/1394 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atfikan väkimäärään ja mmuuttoon voi vaikuttaa vain hillitsemällä maanosan väkimäärää. Se on ainoa keino. Väkimäärää voi säädellä laillisilla keinoilla. 

Vierailija
1355/1394 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Urpilainen ja Andersson on saaneet eniten puheaikaa  ?

Vierailija
1356/1394 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rakas Jutta"

Olipas narsistnen ja ennen kaikke setämiesmäinen kommentti ja alennusyritys Stubbilta.

Se sama vanha kiusaajanpaska siellä edelleen on.

Muistakaa, että ääni Stubbille on ääni yläasteen koulukiusaajallenne.

No nyt on matalaa. Muistakaa kaikki ikävät jutut mitä ihmiset ovat tehneet elämänsä aikana, ja jankuttakaa niistä ikuisesti. Mä otin luvatta  8 vuotiaana (35 v sitten) koulun kynälaatikosta kuulakärkikynän. Menenkin kertomaan nykyiselle pomolleni että irtisano mut, olen iljettävä varas ja mulle palkan maksaminen on ääni rikollisuudelle. 

Koulukiusaaminen on hieman eri juttu kuin jonkun kynän pölliminen. Se kynälaatikko ei varmastikaan saanut traumoja. Eikä näytä Stubb oppineen mitään kun arrogantti m--kku on näköjään edelleen.

Vierailija
1357/1394 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin toiseen poistettuun ketjuun kirjoittaa, että Stubbin kannatus ei ole kirkossa kuulutettu, se vaihtelee gallupista toiseen. Yksi yhteinen asia kaikilla gallupeilla kuitenkin on, se että Stubbin kannatus laskee koko ajan. Ainoastaan Halla-aholla kannatus on koko ajan nouseva ja hyvin jyrkällä käyrällä. Halla-aho on ainoa vaihtoehto, jos ei haluta itärajasta katastrofia. Itse äänestän häntä sunnuntaina, ja toivon koko sydämestäni, että hän menestyy hyvin.

Vierailija
1358/1394 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haavisto ei jaksa. Sillä ei ole terveys enää ihan ok näköjään.

En ymmärrä mitä tuossa nyt oli niin väsyttävää. Kyllä pöytään nojaillen terveen ihmisen pitäisi helposti jaksaa 2 tuntia seistä. Onhan sitä tuollaisia töitäkin missä ollaan jalkojen päällä sen 8 tuntia koko ajan.

On kumminkin eri asia seistä koko ajan paikallaan kuin liikkua välillä. Tietysti terveen ihmisen pitäisi pystyä seisomaan pari tuntia, mutta oli tuo toisaalta ihan tarpeeton kuntotesti, varsinkin kun juontajaa ei laitettu samaan.

Tuosta ylemmästä länkytyksestä saa sellaisen kuvan, ettei Haavisto muka jaksanut seistä paria tuntia. Kaikki miehet tuossa Ylen tentissä nojailivat tiukasti pöytiin ja tentin loppupuolellakin Haavisto seisoskeli välillä toinen käsi taskussa tai veivasi kättä ilmassa kun halusi puheenvuoron :)

Vierailija
1359/1394 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rakas Jutta"

Olipas narsistnen ja ennen kaikke setämiesmäinen kommentti ja alennusyritys Stubbilta.

No nyt on matalaa. Muistakaa kaikki ikävät jutut mitä ihmiset ovat tehneet elämänsä aikana, ja jankuttakaa niistä ikuisesti. Mä otin luvatta  8 vuotiaana (35 v sitten) koulun kynälaatikosta kuulakärkikynän. Menenkin kertomaan nykyiselle pomolleni että irtisano mut, olen iljettävä varas ja mulle palkan maksaminen on ääni rikollisuudelle. 

Koulukiusaaminen on hieman eri juttu kuin jonkun kynän pölliminen. Se kynälaatikko ei varmastikaan saanut traumoja. Eikä näytä Stubb oppineen mitään kun arrogantti m--kku on näköjään edelle

Väitetty koulukiusaus on aika eri juttu kuin todellinen koulukiusaus. Te vaan toistatte noita väitteitä kunnes uskotte itse niiden olevan ehdoton totuus. 

Vierailija
1360/1394 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rakas Jutta"

Koulukiusaaminen on hieman eri juttu kuin jonkun kynän pölliminen. Se kynälaatikko ei varmastikaan saanut traumoja. Eikä näytä Stubb oppineen m

Miten niin väitetty? Mies itse kertoi olleensa koulukiusaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi