Sanna Marin 8000 euron takissa - en ole enää pääministeri mutta juhlin yhä
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010145330.html?utm_medium=promobox…
En ole enää pääministeri, mutta juhlin yhä.
Lue lisää: Sanna Marin avautuu harvinaisella tavalla bilevideokohusta tätä mieltä hän on asiasta nyt
ELLE haastatteli Marinia hänen Los Angelesin -vierailunsa yhteydessä lokakuussa. Samalla Marin kuvattiin tuhansien eurojen arvoisissa vaatteissa. Hän esiintyy muun muassa lähes 8000 dollarin arvoisessa trenssitakissa ja yli tuhannen dollarin hintaisissa kengissä.
MARIN kritisoi suomalaista mediaa tavoista, joilla häneen liittyvistä kohuista uutisoitiin. Marin sanoo Ellelle, että bilekohu tuntui hyökkäykseltä hänen yksityiselämäänsä. Kesällä 2022 julkisuuteen levisi videoita, joissa Marin juhli ja tanssi villisti julkisuudesta tuttujen ystäviensä kanssa.
Hänen mukaansa kyseessä oli ennen kaikkea naisiin kohdistuvaa moraalista arvostelua. Hänen mukaansa naispolitiikkoja arvioidaan eri mittarilla kuin miehiä.
Ongelma ei ollut minun tanssini. Me olemme nähneet, kun muut poliitikot tanssivat ja juovat. Oikea ongelma oli, että näytin liian seksikkäältä
Kommentit (370)
Demari on aina demari. Ei paljon kiinnosta toverien hyvinvointi, kun itse saa raha-asiansa kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Demari on aina demari. Ei paljon kiinnosta toverien hyvinvointi, kun itse saa raha-asiansa kuntoon.
Elätkö suuressakin köyhyydessä, toveri?
Vierailija kirjoitti:
kuis paljon sua kiinnostaa kenenkään muun hyvinvointi... annatko kaikille tarviville mitä kukin on vajaa.... niinpä.En välitä minäkään sinun asioistasi kuten en naapurini, tai muidenkaan.
Elämme omaa elämäämme, emme muiden.
Nyt hän näyttää pitkää nenää niille duunareille, joiden ansiosta pääsi politiikan huipulle.
Vaan ei tarvi enää...
Koskahan alkaa poltikaan unohtaminen
Vierailija kirjoitti:
Olin liian seksikäs, just joo.
Sitten oli Boris Johnssonkin.
Demari joka yrittää tehdä porvarit.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marinissa ei ole tippaakaan seksiä.
No seksikkyyskin on katsojan silmässä. Itse lähinnä koin myötähäpeää ainakin niiden kahden videon takia, jotka satuin näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Älä jaksa. Jos mies pääministerinä olisi törttöilyt, kuten Marin, olisi lentänyt virastaan kuin leppäkeihäs. Marinia sukupuoli sensijaan suojeli."
Kerropas näistä "törttöilyistä", mitä tapauksia tarkoitat? Oikeisto on huutanut kurkku suorana toinen toistaan älyttömämpiä vääristelyitä, kuten että "on luvannut" hävittäjiä Ukrainaan kun todellisuudessa sanoi että asiasta voidaan keskustella. Mutta ymmärtäähän sen että kun viha sokaisee silmät niin eihän siinä pulssi tasaannu että voisi tarkastella asioita rationaalisesti.
Heti ensimmäisenä mieleen tulee Kanerva. Ilkka lähetti ne kuuluisat tekstarit joissa tiedusteli puutarhan hoidosta Tuksulta. Potkuthan siitä tuli Kanervalle. Ja syynä oli loppujen lopulta vain se että Ilkalla teki mieli vaan vierasta pildeä. Kanervan toimista ministerinä ei ollut ilmeis
Hän hoiti puutarhaa
No höh. Noihan oli vaan kuvausvaatteita. Ei Marinin omia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Aikas moni demari on varakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No seksikkyyskin on katsojan silmässä. Itse lähinnä koin myötähäpeää ainakin niiden kahden videon takia, jotka satuin näkemään.
Miksi,tuskin liittyvät sun elämääsi mitenkään.
Tavallaan ihan totta.
Jos se olisi vetänyt letkajenkkaa kansallispuvussa tai tiputanssia niin ei olisi niin häirinnyt joitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikas moni demari on varakas.
niinpä, kaikissa puolueissa on rikkaita, varakkaita ja niitä vahemmänvarakkaita,,,, varallisuus ei katso puolueaatetta useinkaan
Marin tarkoitti "seksikkyydellä" todennäköisesti videoissa sitä, että videot olivat tyyliltään sellaisia että ne eivät joidenkin mielestä varmaan sopineet pääministerin statukseen. Ei hänellä ollut mitään tarkoitusta kehua itseäön tuossa komnentissa.
Oikeampi sana kuin "sexy" olisi varmaan ehkä ollut joku muu, mutta en kyllä yhtäkkiä itsekään keksi, että mikä sana ollut juuri sopiva kuvaamaan sitä videoita. Liian seksuaalinen tai jotakin sellaista ennemminkin.
Kielitaitoon olisi syytä panostaa, pelkkä aksenttien imitointi tilanteen mukaan ei vaikutusta pitkään.
Luulisi noilla liksoilla olevan tuohon varaa joten mikä on ongelma? Ei siitä rahasta mitään iloa ole jos sitä ei käytä.
Olipa huonoja kuvia. Jossain oli paitakin rypyssä. Kauniista naisesta olisi saanut parempiakin kuvia. Enkä ole Marin-fani, kaukana siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeaa sossu-ideologian toteuttamista 😀
Meinaatkos, että hänen olisi edelleen oltava demari, vaikka on jo päässyt maineeseen ja mammonaan käsiksi? Vertailun vuoksi käsi sydämelle: jos itse voitat lotossa miljoonia, jatkatko silti perusduunarin elämää?
Marinin tapauksessa kannattaa silti puheissa viljellä edelleen niitä tiettyjä ihannejuttuja, vaikka oma elämä olisikin jotakin ihan muuta.
mitä sitten, ai niin Marin on Blairin hommissa, toki se on silloin maailman suurin synti