Sanna Marin 8000 euron takissa - en ole enää pääministeri mutta juhlin yhä
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010145330.html?utm_medium=promobox…
En ole enää pääministeri, mutta juhlin yhä.
Lue lisää: Sanna Marin avautuu harvinaisella tavalla bilevideokohusta tätä mieltä hän on asiasta nyt
ELLE haastatteli Marinia hänen Los Angelesin -vierailunsa yhteydessä lokakuussa. Samalla Marin kuvattiin tuhansien eurojen arvoisissa vaatteissa. Hän esiintyy muun muassa lähes 8000 dollarin arvoisessa trenssitakissa ja yli tuhannen dollarin hintaisissa kengissä.
MARIN kritisoi suomalaista mediaa tavoista, joilla häneen liittyvistä kohuista uutisoitiin. Marin sanoo Ellelle, että bilekohu tuntui hyökkäykseltä hänen yksityiselämäänsä. Kesällä 2022 julkisuuteen levisi videoita, joissa Marin juhli ja tanssi villisti julkisuudesta tuttujen ystäviensä kanssa.
Hänen mukaansa kyseessä oli ennen kaikkea naisiin kohdistuvaa moraalista arvostelua. Hänen mukaansa naispolitiikkoja arvioidaan eri mittarilla kuin miehiä.
Ongelma ei ollut minun tanssini. Me olemme nähneet, kun muut poliitikot tanssivat ja juovat. Oikea ongelma oli, että näytin liian seksikkäältä
Kommentit (370)
Jo 60-luvulla niin Kecia kuinTamara Nymankin olivat useamman kuin vain yhden kerran Voguen kansikuvissa.
Höpönpöppöä. Marin puhuu kuin tietäisi ihmisten ajatukset bileuutisesta. No ei todella tiedä!! Minä en ainakaan ajatellut asiaa naisiin liittyvänä arvosteluna, vaan pelkästään sitä, että Suomen pääministeri hajareisin videossa tanssii kuin teini ja näyttää jotain " ottaneelta". Tuli suuri myötähäpeä. Marinin on turha tällä nostattaa omaa puhujauraansa yhtään ja saada muutettua bilevideo naisasiacaseksi. Miksi uutista yleensä enää aukoo ja muistelee, eikö pitäisi olla jo hiljaa, koska niin toivoo, ettei somessa ja uutisissa enää hänestä juttuja tehtäisi.
No komments on ihan hyvä sana, kun maailmallakin toimittajat päälle käyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, miten täällä edelleen huudellaan kateuskorttia. :)
Olen akateeminen, paljon Marinia kauniimpi nainen Tampereelta, jolla on rakas ja ehjä perhe, hyvä terveys, merkityksellinen, arvojen mukainen työ ja toistakymmentä sijoitusasuntoa.
En kyllä keksimälläkään keksi, mistä voisin olla Marinille kateellinen. :)
Tampeerel ei kellää ole kahtakymmentä sijoitusasuntoa 😚
"Toistakymmentä" voi olla vaikka 11 - ei 20.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui iskulauseelle naisillakin on aivot? Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse.
Googletin, naisillakin on aivot. Ensimmäinen hakutulos Vinkit lesboseksin ensikertalaiselle😂
Olisin halunnut vaan tietää milloin tämä slogan oli vallalla.
kertoo vain sinun viimeaikojen hakujen suuntauksen, mulle ei tullu ainuttakaan tuohon viittaavaakaan hakutulosta.
Sehän me kaikki tiedetään , kun jotain hakee, niin edellisten hakujen vaikutus näkyy ja saman suuntaiset tulee ensimmäisinä.
Niin varmaan. Kokeilin itse ja ensimmäinen tulos oli naisten ja miesten aivoilla todellakin on eroa. Iltasanomien artikkeli
MTV: Tutkija selvitti mitä seksi tekee naisen aivoille
Helsingin sanomat: Miesten aivot opvat samanlaisia, naisten aivoissa suuria eroja
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui iskulauseelle naisillakin on aivot? Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse.
Googletin, naisillakin on aivot. Ensimmäinen hakutulos Vinkit lesboseksin ensikertalaiselle😂
Olisin halunnut vaan tietää milloin tämä slogan oli vallalla.
kertoo vain sinun viimeaikojen hakujen suuntauksen, mulle ei tullu ainuttakaan tuohon viittaavaakaan hakutulosta.
Sehän me kaikki tiedetään , kun jotain hakee, niin edellisten hakujen vaikutus näkyy ja saman suuntaiset tulee ensimmäisinä.
Niin varmaan. Kokeilin itse ja ensimmäinen tulos oli naisten ja miesten aivoilla todellakin on eroa. Iltasanomien artikkeli
MTV: Tutkija selvit
Mulla tuli, Nainen rakastuu helpommin, jos saa ensitreffeillä jälkiruokaa.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos luette aloituksen, niin Sanna Marin esiinyi ELLE lehden muotivaatteissa, ei omissa.
Mitä väliä? Marinilla on vara ostaa noita rytkyjä itselleenkin. Marinin veskatkin maksavat n. 2000€ kpl. Sen verran hulppeat vuosiansiot tällä köyhien ystävällä.
Taitaa olla jo velaton.
"Ongelma ei ollut minun tanssini. Me olemme nähneet, kun muut poliitikot tanssivat ja juovat. Oikea ongelma oli, että näytin liian seksikkäältä"
En minä ole nähnyt kuvia ja videoita muiden poliitikkojen juhlimisesta, varsinkaan ministerien.. varmaan olen elänyt kuplassa sitten mutta en muista että vastaavia materiaaleja olisi muista. Ongelma oli ehkä ennemmin se, että vastaavat videot eivät huokuneet kovin arvokasta käytöstä, mutta toki kohu oli mielestäni liikaa sillä hänelläkin oikeus juhlia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs Iida halusi urheilutoimittajaksi. Ja lähti tissit tötteröllä lentokentälle ja Valavuori palkkasi hänet heti.
Isoista rinnoista on paljon hyötyä urakehitykselle 😀
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä ole koskaan vaaleissa pääministeriksi valittu ja suomessa pääministeri valitaan vaaleilla
Suomessa pääministeriä ei valita vaaleilla. Suomalaiset antavat äänensä ensisijaisesti puolueille ja puolueet muodostavat hallituksen yli 50% äänienemmistöllä hallitustunnustelijan avulla. Perinteisesti meillä pääministeri on eniten ääniä saaneen puolueen puheenjohtaja, mutta tämä ei ole laki. Presidentin tiedottaman pääministeriehdokkaan tulee saada eduskunnassa yli puolet äänistä, jolloin hänestä tulee PM.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan sysäsi oikean pääministerin syrjään (Antti Rinne) että pääsi itse hänen paikalleen. Marinin aikana demarit ei ole voittanut yksiäkään vaaleja
Erikoinen tulkinta taas siellä. Antti Rinne valehteli ja joutui eroamaan. Marinista tuli pm, koska oli tuossa vaiheessa puolueensa pj.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinilla nousi neste päähän. Hän oli täysin väärä ihminen pääministeriksi. Pääministerin täytyy käyttäytyä arvokkaasti.
Käytöksestä niin tiedä,mutta teot veivät Suomen sellaiseen kuseen,että vie todella kauan päästä kuiville.Ja voi kyllä hyvin nimetä sattumapääministeriksi.
Ehkei hän ymmärtänyt sitäkään, että korotkin voivat nousta ja että velan määrällä on ihan "aikuisten oikeesti" merkitystä veronmaksajille ja varsinkin tuleville sukupolville.
Ehkei sitä ymmärtäneet ne persut ja kokoomuslaiset, jotka eduskunnassa äänestivät näiden velkojen puolesta?
Lapsellista puhua kuin Marin olisi yksin ottanut ne velat. Mutta uutisissahan sanottiin, että suurin osa persuista on maaseudun maanviljelijöitä. Suvussa on ollut maanviljelijöitä, ja ne vaikutti ihan normaaleilta. Jännä juttu.
Demarit ovat samppanjasasosialisteja todellisuudessa. Autotallissa odottaa demarin uusi Bemari, jolla kiva kiihdytellä ja irvistellä leveästi köyhille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Älä jaksa. Jos mies pääministerinä olisi törttöilyt, kuten Marin, olisi lentänyt virastaan kuin leppäkeihäs. Marinia sukupuoli sensijaan suojeli."
Kerropas näistä "törttöilyistä", mitä tapauksia tarkoitat? Oikeisto on huutanut kurkku suorana toinen toistaan älyttömämpiä vääristelyitä, kuten että "on luvannut" hävittäjiä Ukrainaan kun todellisuudessa sanoi että asiasta voidaan keskustella. Mutta ymmärtäähän sen että kun viha sokaisee silmät niin eihän siinä pulssi tasaannu että voisi tarkastella asioita rationaalisesti.
Heti ensimmäisenä mieleen tulee Kanerva. Ilkka lähetti ne kuuluisat tekstarit joissa tiedusteli puutarhan hoidosta Tuksulta. Potkuthan siitä tuli Kanervalle. Ja syynä oli loppujen lopulta vain se että Ilkalla teki mieli vaan vierasta pildeä. Kanervan toimista ministerinä ei ollut ilmeisesti mitään moitittavaa. Oli aina tavoitettavissa
Mutta Kanerva erotettiin heti. Olihan se selkeästi enemmän väärin jos teki mieli p#llua kuin Marinin törttöilyt, vai miten se meni😏
Ap, tuollainen kateus syö sinut ontoksi.
Keskity omaan ja perheesi elämään.
Älä heittäydy sannahulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Sanna näyttää aika kauhealta noissa kuvissa. Outo stailaus.
Näyttää omalta itseltään ilman somen filttereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahankäyttö on näköjään edelleen yhtä leväperäistä kuin pm-kaudella.
Elämäntyylinsä rahoitus taitaa kuitenkin tulla eri maista kuin silloin.
Mikä se juttu oli, että Saudi-Arabiasta tulisi fyrkkaa?
Juoru.
Vierailija kirjoitti:
Oikeaa sossu-ideologian toteuttamista 😀
Meinaatkos, että hänen olisi edelleen oltava demari, vaikka on jo päässyt maineeseen ja mammonaan käsiksi? Vertailun vuoksi käsi sydämelle: jos itse voitat lotossa miljoonia, jatkatko silti perusduunarin elämää?
Niin, omistaako Marin ne vaatteet, jotka kuvassa näkyvät, ap? Ovatko ne hänen ikiomansa, ap? Ja jos ovat, niin sehän on hyvä asia, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahankäyttö on näköjään edelleen yhtä leväperäistä kuin pm-kaudella.
Elämäntyylinsä rahoitus taitaa kuitenkin tulla eri maista kuin silloin.
Mikä se juttu oli, että Saudi-Arabiasta tulisi fyrkkaa?
https://www.theguardian.com/politics/2023/aug/12/tony-blair-institute-c…
Non olet! Raha ei haise.