Haavisto on sydämellinen, avaramielinen ja huomioi kaikki suomalaiset
Kommentit (109)
Paitsi niitä kohtaan joilla on eri näkemys asioista. HS Saarikosti sen sanoi hyvin. Haavisto on kuin avokado, pinnalta pehmeä ja vihreä, mutta sisältä kova ja kitkerä.
SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajien pitäisi nyt asettua tukemaan Pekkaa kun hän on ainoa heidän asioitaan ajava ehdokas jolla mahdollisuuksia presidentiksi
Kokemusta ulkomaan politiikassa pitkältä aikaa. Maltillinen. Pidetty niin täällä kun ulkomailla... Äänestän vaikka olen Sdp.
Kokenein noista. Äänestin jo vaikka minäkin olen Rkp.
Haavisto on kärkiehdokkaista selkeästi kansanomaisin ja sellainen presidentin täytyy Suomessa olla. Siitä ei tule mitään että presidentti jostain norsunluutornista jakelisi käskyjä alamaisilleen.
Kuulostaa ihan isä aurinkoiselta joka oli stalinin, tuon joviaalin neuvostojohtajan perikuvan kutsumanimi.
Mistäs sen tiedät? Tunnetko henkilökohtaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Paitsi niitä kohtaan joilla on eri näkemys asioista. HS Saarikosti sen sanoi hyvin. Haavisto on kuin avokado, pinnalta pehmeä ja vihreä, mutta sisältä kova ja kitkerä.
Ja saarikoski on itse median lumihiutale joka on sekä pinnalta että sisältä umpipunainen.
Persoonana miellyttävin kärkiehdokkaista. Hänelle menee mun ääni.
Vierailija kirjoitti:
Haavisto on kärkiehdokkaista selkeästi kansanomaisin ja sellainen presidentin täytyy Suomessa olla. Siitä ei tule mitään että presidentti jostain norsunluutornista jakelisi käskyjä alamaisilleen.
Kiukkupekassa ei ole mitään kansanomaista.
Vierailija kirjoitti:
SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajien pitäisi nyt asettua tukemaan Pekkaa kun hän on ainoa heidän asioitaan ajava ehdokas jolla mahdollisuuksia presidentiksi
Pekka Haavisto (vihr) tekee pesäeroa ajatukseen siitä, että hän olisi tammikuussa järjestettävissä presidentinvaaleissa punavihreän blokin ehdokas.
Minulle se on vieras ajatus, koska en ole yhtään punainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukkupekassa ei ole mitään kansanomaista.
Oletko käynyt tapaamassa häntä livenä? Ero on suuri verrattuna esimerkiksi Stubiin. Kun Stub puhuu kansalaisille pikku pelolla johtaen ylhäältä alaspäin, Haavisto tapaa kansalaisia kasvokkain samalla tasolla. Voin näin sanoa, koska olen tavannut molemmat livenä.
Musta tuntuu että Stub ei edes halua presidentiksi, vaan lähti ehdokkaaksi, jotta pääsee komissaariksi, joka on hänen tavoitteensa.
Äänestän Pekkaa.