Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 33v ikisinkkumies perustaa vielä perheen vai joko sen aika jo meni?

Vierailija
25.01.2024 |

Ylipäätänsä mistä voi löytää kumppanin ja millanen aikataulu on usein yhteenmuuttoon ja lapsien tekoon?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta hätäillä ei kannata yhteenmuuton ja varsinkaan lapsenteon kanssa, ennen kuin on varma että kumppani on juuri se ihminen jonka kanssa lapsen haluaa. Ite oon 40 ja olen tässä parin viime vuoden todennut ja hyväksynyt sen, että minun kohdallani on juna jo mennyt.

Vierailija
2/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit, mutta nyt on aika tehdä sellainen reality check. On ihan ok asettaa jonkinlaiset rimat ja rajat kumppanin suhteen, mutta ethän ole niitä ikisinkkumiehiä, jotka etsivät 18-33v naista, joka on hoikka somettava superblondi?

Ihan kaikella rakkaudella, ole realisti. Aseta mukava arki ja yhdessäolo etusijalle. Harkitse myös ulkomaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sä voit hyvin perustaa perheen esim 5v nuoremman naisen kanssa. 30v kieppeillä löytyy varmasti vauva kuumeilevia.

Vierailija
4/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, mutta hätäillä ei kannata yhteenmuuton ja varsinkaan lapsenteon kanssa, ennen kuin on varma että kumppani on juuri se ihminen jonka kanssa lapsen haluaa. Ite oon 40 ja olen tässä parin viime vuoden todennut ja hyväksynyt sen, että minun kohdallani on juna jo mennyt.

Niin miksi yrittää loppuun asti kun voi vaan luovuttaa

voit esim. 45 vuotaana saattaa 42 v naisen raskaaksi...

Mutta sinä luovutat

Vierailija
5/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikataulusta kysyt niin meillä meni niin että 3kk päästä muutettiin yhteen, 1 vuosi kihloihin, 2 vuotta naimisiin ja 3 vuotta lapsi. 

Joten kyllä ehdit vielä hyvin jos vain sopiva ja halukas kumppani löytyy.

Vierailija
6/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on nimen omaan ikisinkkumies, perheen perustaminen on mahdotonta

Vierailija
7/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies löysi ...öh... minut lähes nelikymppisenä oltuaan 10 vuotta sinkkuna ja selibaatissa. 1,5 vuoden seurustelun jälkeen muutto yhteen ja sitten kaksi lasta peräkanaa. Tavattiin taannoin netissä eräällä harrastuspalstalla ja asuttiin eri puolilla Suomea. Mä oon pari vuotta miestä nuorempi, ei lapsia entuudestaan.

Että näinkin voi käydä.

Vierailija
8/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite vaan epäilen että jään lapsettomaksi koska kumppania en vaan löydä. En ole ikinä seurustellu joten miksi nyt vielä seurustelisin?

Olen kieltämättä alkanut miettimään tasoja, en ole ehkä se kaikkein komein lentäjälääkäri vaan olen se keskiverto,iskävartaloinen duunari joten en ehkä se halutuin yksilö ole.

Ap

Vierailija
9/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite vaan epäilen että jään lapsettomaksi koska kumppania en vaan löydä. En ole ikinä seurustellu joten miksi nyt vielä seurustelisin?

Olen kieltämättä alkanut miettimään tasoja, en ole ehkä se kaikkein komein lentäjälääkäri vaan olen se keskiverto,iskävartaloinen duunari joten en ehkä se halutuin yksilö ole.

Ap

Miksi et mene treffeille?

Vierailija
10/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi yrittää loppuun asti kun voi vaan luovuttaa

voit esim. 45 vuotaana saattaa 42 v naisen raskaaksi...

Mutta sinä luovutat

No jos sitä haluaa luovuttamiseksi (ah kuinka ihanan negatiivista) kutsua, että olen tullut tulokseen etten edes halua enää lapsia. Nuorempana joo, mutta tällä iällä ei enää. Siitä sanonta; se juna meni jo.

Vierailija
11/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kenen kanssa? 

Ap

Vierailija
12/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kenen sut pitäisi haluta? Sen 23-vuotiaan someinfluensseriblondinko? Tämä on ainut asia, joka sinun täytyy ymmärtää: etsi se mukava äiskätyyppinen duunari. Mene Prismaan ja etsi katseellasi joku sinulta näyttävä mies. Ota vähän osviittaa, millainen vaimotyyppi kävelee vierellä.

Vierailija
13/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voit, mutta nyt on aika tehdä sellainen reality check. On ihan ok asettaa jonkinlaiset rimat ja rajat kumppanin suhteen, mutta ethän ole niitä ikisinkkumiehiä, jotka etsivät 18-33v naista, joka on hoikka somettava superblondi?

Ihan kaikella rakkaudella, ole realisti. Aseta mukava arki ja yhdessäolo etusijalle. Harkitse myös ulkomaita.

Täytyy sanoa, että aika hyvin kaukana todellisuudesta on, jos ajattelee suurimman osan miehistä etsivän jotain somettavia ja huomattavasti nuorempia superblondeja..

Vierailija
14/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allun horinoita, osa 19999999

Vierailija
15/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että aika hyvin kaukana todellisuudesta on, jos ajattelee suurimman osan miehistä etsivän jotain somettavia ja huomattavasti nuorempia superblondeja..

No sanotaanko näin, että vierestä olen seurannut. True story.

Vierailija
16/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kenen kanssa? 

Ap

No jos edes pohdit sitä että pariutuisit niin olet varmasti pohtinut myös tällaisia peruskysymyksiä.

Vierailija
17/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kenen sut pitäisi haluta? Sen 23-vuotiaan someinfluensseriblondinko? Tämä on ainut asia, joka sinun täytyy ymmärtää: etsi se mukava äiskätyyppinen duunari. Mene Prismaan ja etsi katseellasi joku sinulta näyttävä mies. Ota vähän osviittaa, millainen vaimotyyppi kävelee vierellä.

Minulle riittäisi ihan tavallinen nainen, duunari tai korkeakoulutettu. 

Ap

Vierailija
18/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään kaikki. Mutta niillä ikisinkuilla on usein vähän vääristyneitä kuvia siitä millainen sen kumppanin pitäisi olla.

Vierailija
19/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pointti lähinnä olikin kysyä, että ETHÄN SINÄ AP ole se, joka etsii niitä itselleen kaikkein epätodennäköisimpiä pariutumiskumppaneita.

Ei se, että kaikki miehet tekisivät niin. Eivät tietenkään. t. 15

Vierailija
20/28 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minulle riittäisi ihan tavallinen nainen, duunari tai korkeakoulutettu. 

Ap

No sitten etsit sellaista.