Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa asiakasta, joka tulee liikkeen sisälle ja alkaa agressiivisesti kysellä myyjältä asioita?

Vierailija
24.01.2024 |

Ihmettelin tuota kun aloitin 3 viikkoa sitten myyjänä liikkeessä. Tuli liikkeen sisälle asiakas ja hän alkoi tivata kaikenlaisia asioita minulta todella kiihtyneesti. Ei kysynyt siis ystävällisesti tyyliin "anteeksi, sattuisitko tietämään".  Jäi paha fiilis tosta...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko siis yksin?

Vierailija
2/6 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku mt-ongelma, onhan näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hän siis kyselee?

Vierailija
4/6 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mielenterveyden häiriö varmaan. Tai voihan olla, että jotain maanmatosta potkitaan päähän niin kotona kuin töissäkin. Ainoa paikka, missä voi tuntea olevansa voimiensa tunnosa, on kauppa, jossa yökkäröi myyjälle.

Minulla on aina välillä tuollaisia asiakkaita, vaikkakin eri alalla.

Vierailija
5/6 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaivaa myyjää joka tulee asiakkaan kotiin ja alkaa myymään aggressiivisesti? Mikä näitä rikollisia vaivaa kun kiusaavat vanhuksia? Linnaan joutavat.

Vierailija
6/6 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä on huono kokemus liikkeestä ja pettynyt. Ahdistus voi näkyä noin, jos kokee että jokin ei kertakaikkiaan toimi, jos se oli tärkeää. Johtoporras kai tekee päätökset vai onko liikkeessä myymäläpäällikköä. Kuka hoitaa asiakaspalautteet ja kysymykset, missä. Onko toista myyjää paikalla koskaan, joka on ollut kauemmin siellä vai yksin hoidat kysymykset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi