Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenki vaan syö miestä!!!

Vierailija
10.01.2007 |

Kuulin taas tänään tälläsen jutun, että lapsi on viety päivähoitoon ja äiti makaileen vaan kotona mukamas ettii töitä!!!!

Mua vaan se ottaa päähän, että sitten kun itse tosissaan tarttee paikkaa niin siellä on jo laiskojen äitit " varannut lapsilleen paikan" kun joskun viittii töihin mennä.

Jotenki arvostan taas itseäni paljon enemmän ja tätä omaa työtäni täällä kotona kahden pienen kanssa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut 13.v kotiäitinä ja haen paikka lapsille hoitoon saan töitä tai en. Tarkotus saada kuitenkin.

Vierailija
2/7 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse jouduin käymään vähintään 3 haastattelukierrosta per paikka ja testauspäivät (huom. kokonaisia päiviä). Mullakin oli haku päällä moneen paikkaan yhtä aikaa - kolmeen olisin päässyt - ja mielestäni parhaan valitsin. Ja pystyin aloittamaan HETI, mikä myös osaltaan vaikutti valintaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan olla ettei sillä joka miettii ole ongelmia ollenkaan

Vierailija
4/7 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa siltä, että kyseessä ei ole hyvin läheinen henkilö, jonka elämän yksityiskohdat takuuvarmasti tunnet. Miten kehtaat, jaksat ja viitsit nostaa itsesi jalustalle jonkun mielikuvitustarinan perusteella. En voi sietää sitä, että ihmiset märehtii toisten asioita mukamas tietäen. Haistakaa paska.

Vierailija
5/7 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta taas olen erittäin tyytyväinen itseeni, että olen jaksanut kaikki nämä vuodet hoitaa lapsiani kotona.

Ja tämä henkilö ei olekkaan mun hyvä tuttu, mitä sitten!!

Alkoi vaan nyppimään olkoon se sitten vaikka naapurin pirkko joka tällästä tekis.

Vierailija
6/7 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. työttömyyskorvauksella ei maksua tule lainkaan, jos siis molemmat vanhemmat työttömiä.

Vierailija
7/7 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...varmaan kun tosiaan itse en todellakaan ole lastenhoito apua paljon saanut silloin kun sitä olis tarvinut ja silleen...

Katkeruutta varmaan...... :(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän