Eipä sitten loppunutkaan paneminen varatun vanhemman miehen kanssa
Tein aiemmin aloituksen missä kerroin harrastavani seksiä itseäni reilusti vanhemman miehen kanssa. Yleensä ollut seksiä 2-3 viikon välein, mutta neljän viikon ajan nähtiin kerran viikossa ja sitten olikin kaksi kertaa saman viikon aikana. Miehellä oli vaikeuksia erektion kanssa tuolla viikon tokalla kerralla. Mies sanoi seksin jälkeen, että mun on parempi etsiä nuorempi mies itselleni että ei vanha mies jaksa. Tuolloin tuli tunne, että koko juttu oli siinä. Se aloitus on taidettu poistaa.
Viime viikolla ei miehestä kuulunut mitään enkä kyllä odottanutkaan. No eilen mies laittoi viestiä ja menin hänen luokseen. Ei ollut vaikeuksia erektion kanssa nyt. :D Eikä haitannut miestä vaikka mulla on menkat.
Eli ehkä tämä palautuu siihen, että seksiä on meillä 2-3 viikon välein, että vanha mies jaksaa. :D No viestittelen Tinderissä mua kuusi vuotta vanhemman miehen kanssa, että katsoo mitä siitä tulee.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 12 vuotta vanhempi varattu mies. Tapaamme kaksi kertaa viikossa ja aina tuo on jaksanut kaksi liki tunnin sessiota illassa. Olin hänen mukanaan viikon liikematkalla merten takana ja silloin jaksoi joka ilta 1-2 kertaa ja takaisin tultuamme käytiin vielä meillä "lopputreeneissä". Harrastaa urheilua, mm. triathlonia ja maratonjuoksua. Enemmän se erektio on kiinni sinusta ja miehen harrastuksista kuin iästä.
Minkä ikäinen mies? Tämä mun varattu on 60+. Lievää ylipainoa, mutta fyysisesti raskas työ ja harrastuskin on fyysinen. Kropasta näkee, että lihasta kyllä on. Vähän löytyy mahaa, mutta ei kauean paljoa. On meilläkin kerran ollut seksiä pariin kertaan samana iltana kun mies oli mun luona saunomassa. Mies on erittäin innokas nuolemaan. :D
Kyllähän asiaan vaikuttaa myös miehen lipido. Ei se kaikilla ole samanlainen. Ja kyllähän se ikä nyt vain vaikuttaa. Joillakin onnistuu seksi pidempään kuin toisilla. Stressi vaikuttaa.
Ap
Mun mies on pian 62 ja jaksaa hyvin jopa päivittäinkin, joskus ihan 2 kertaakin. Hänelläkin urheilutausta, ja ei grammaakaan ylipainoa, lihasta kyllä, ja sitten se tärkein; halua löytyy!
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on pian 62 ja jaksaa hyvin jopa päivittäinkin, joskus ihan 2 kertaakin. Hänelläkin urheilutausta, ja ei grammaakaan ylipainoa, lihasta kyllä, ja sitten se tärkein; halua löytyy!
Kuten sanottua niin se on monesta asiasta kiinni.
Ap
Minulla on 12 vuotta vanhempi varattu mies. Tapaamme kaksi kertaa viikossa ja aina tuo on jaksanut kaksi liki tunnin sessiota illassa. Olin hänen mukanaan viikon liikematkalla merten takana ja silloin jaksoi joka ilta 1-2 kertaa ja takaisin tultuamme käytiin vielä meillä "lopputreeneissä". Harrastaa urheilua, mm. triathlonia ja maratonjuoksua. Enemmän se erektio on kiinni sinusta ja miehen harrastuksista kuin iästä.