Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käyttänyt deittiappia jo noin 5 vuotta, olen tykännyt vain niistä naisista joista tykkään.

Vierailija
24.01.2024 |

Mutta miksi en saa kumppania sieltä ja matcheja tulee tosi harvoin? En tykkää vaan niistä misseistä vaan tykkään myös vähän rumemmista naisista myös kuin mitä missit ovat.

En ole koskaan seurustellut ja tuntuu siltä etten koskaan seurustele ja tee lapsia koska en kelpaa naisille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla kovinkaan fiksu.

Vierailija
2/8 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla kovinkaan fiksu.

Öööö? Kuinka niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään vaan 25-30-vuotiaista komeista miehistä.

N42

Vierailija
4/8 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset ovat sinulle vain "missejä" tai "rumempia kuin missit", niin takaan, että valitset "missin" heti, jos semmoisen sattuisit löytämään kesken seurustelun/liiton sen "rumemman" kanssa. Et siis ole poikaystävä- tai aviomiesmateriaalia.

Vierailija
5/8 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset ovat sinulle vain "missejä" tai "rumempia kuin missit", niin takaan, että valitset "missin" heti, jos semmoisen sattuisit löytämään kesken seurustelun/liiton sen "rumemman" kanssa. Et siis ole poikaystävä- tai aviomiesmateriaalia.

Ei ymmärsit väärin. Tarkoitin sitä että minulle kelpaa myös nainen joka ei ole niin kaunis kuin missi eli vähemmän kaunis nainen kelpaa myös.

Vierailija
6/8 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin löytäminen on vaikeaa, ja saa olla paljon onnea matkassa (missä asuu, kuinka paljon ihmisiä tapaa, kuinka taitava on sosiaalisesti yms.). Ja tälläkään elämänalueella ei nallekarkit mene tasan: joillekin löytyy valinnanvaraa, toiset jäävät kokonaan ilman.

Onnea siis matkaan!

Vierailija
7/8 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä löydät deittiapeista missejä niin ne on hyvin todennäköisesti kalasteluyrityksiä. Kauniit naiset eivät tarvitse tinderiä, joten et tule sieltä koskaan kauniita naisia löytämään.

Vierailija
8/8 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap suhtautuu naisiin todella omituisesti ja epäkunnioittavasti.

Tykkään misseistä ja vähän rumemmista naisista. Kuulostaa siltä kuin ap puhuisi jostain esineestä eikä ihmisestä. En minä ainakaan haluaisi olla se vähän rumempi nainen jonka ap kelpuuttaa. Apn ainoa kriteeri on ilmeisesti naisen ulkonäkö. Minulle naisena miehen ulkonäkö ei ole tärkein asia vaan arvot ja luonne. Se että on kiva olla yhdessä ja jos arvot suunnilleen samat niin ei tule kaikesta riitaa. Jos esim toinen haluaa lapsia ja toinen tai toinen haluaa asua maalla ja toinen kaupungissa ei niin hankala sovittaa elämät yhteen niin että kumpikin olisi tyytyväinen. 

ap kuitenkin kertoo vaan kauneudesta ainoana asiana joka merkitsee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä