Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin parisuhteen, mutta oon aivan liian mustasukkainen

Vierailija
24.01.2024 |

Miten te pystytte elämään sen asian kanssa, että kumppani saattaa liehitellä jotain muita samaan aikaan? Nykyään se on niin älyttömän helppoakin, kun on tinderit ja some.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se haluaa olla mun kanssa, se ei liehittele muita. Saa mennäkin sellainen.

Vierailija
2/26 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ota ketään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ensin itsekunnioitusta ja omanarvontuntoa itseksesi. Sitten ymmärrät, ettet voi ketään omistaa. Jos joku on kanssasi vapaaehtoisesti, on tilanne hyvä.

Vierailija
4/26 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki ensin itsekunnioitusta ja omanarvontuntoa itseksesi. Sitten ymmärrät, ettet voi ketään omistaa. Jos joku on kanssasi vapaaehtoisesti, on tilanne hyvä.

Senpä takia mä pysyttelen sinkkuna. Seurusteluun liittyy muutakin kuin pelkkä yhdessäoleminen.

Vierailija
5/26 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se ole mitään omistamista, jos toivoo toisen olevan uskollinen ja rehellinen?

Ap

Vierailija
6/26 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, että olisi liehitellyt muita. Aika tyhmä saisi ollakin, jos niin tekisi. Olen huomattavasti tasokkaampi kuin kumppanini.

Vierailija
7/26 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei taida olla mun juttu enää parisuhteet. En vain kestä sitä että peukutellaan ja keräillään somessa satoja nuoria nättejä naisia kavereiksi, ja lirkutellaan näille kuinka ne on niin supernaisia ja tärkeitä kumppanille tmv.

Vierailija
8/26 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se ole mitään omistamista, jos toivoo toisen olevan uskollinen ja rehellinen?

Ap

Suosittelen sinkkuutta. Ihminen ei ole robotti

Vierailija
9/26 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut, että olisi liehitellyt muita. Aika tyhmä saisi ollakin, jos niin tekisi. Olen huomattavasti tasokkaampi kuin kumppanini.

Toinen vaihtoehto on se, että sinä olet vaan tasoinesi niin ylimielinen, ettet ole huomannut.

Vierailija
10/26 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä vaan, että puoliso kelpaa toisillekin. Kertoo, että puolisolla on seksuaalista vetovoimaa.

Vierailija
11/26 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä vaan, että puoliso kelpaa toisillekin. Kertoo, että puolisolla on seksuaalista vetovoimaa.

Vmp

Vierailija
12/26 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä tämä tarkoittaa? Että on mahdotonta olla pettämättä?

Ap

Vierailija
13/26 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekö sitä et huomaa puolisostasi, pitää jonkun muun vielä varmistaa että olet oikeassa?

Vierailija
14/26 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen vaihtoehto on se, että sinä olet vaan tasoinesi niin ylimielinen, ettet ole huomannut.

Kaikki on kuitenkin hyvin niin kauan, kun en huomaa mitään eli todennäköisesti koko loppuelämämme.

Vierailija
15/26 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vmp

Kyllä pettää saa. Ei se ole laitonta. Sitä paitsi vaihtelu virkistää.

Vierailija
16/26 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä tämä tarkoittaa? Että on mahdotonta olla pettämättä?

Ap

Sitä ettet voi ennakoida tulevaa. Maailman herttaisin puoliso voi muuttua täydelliseksi hirviöksi tai pettää.

Vierailija
17/26 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tietysti kaikki haluavat toisen olevan uskollinen ja rehellinen. Jos olet mustasukkainen, sinulla on joku epäily sille, että toinen ei ole uskollinen ja rehellinen. Yleensä tämä epäily kumpuaa heikosta itsetunnosta tai kontrollin halusta.

Mustasukkaisuus on sairaus. Hoida pääsi ensin kuntoon. Parisuhde perustuu aitoon luottamukseen, ja tällöin mustasukkaisuudelle ei ole mitään tilaa. 

Oletko miettinyt, miksi olet mustasukkainen? Oletko itse rehellinen tai jopa potentiaalinen pettäjä?

Vierailija
18/26 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ihmistä ei voi omistaa.

Olen sitä mieltä, että suhteen alussa sovitaan "pelisäännöt". Sen jälkeen haluan luottaa, joskus luottamus on petetty ja ero tullut.

Itse vaadin rehellisyyttä, se on sääntö nro 1. Minun maailmaani ei näin yli 50 v:nä edes kaataisi yksittäinen syrjähyppy, kunhan sen ympärille ei kasvaisi valheiden verkko.

Vierailija
19/26 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vmp

Kyllä pettää saa. Ei se ole laitonta. Sitä paitsi vaihtelu virkistää.

Siksi sinkkuus

Vierailija
20/26 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä yhteen henkilön kanssa, jolla on pettämistaipumuksia. Ei kunnollisessa suhteessa tarvitse olla mustasukkainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän