Ollut vähän huono viikko, kerron mietteeni
Olen siis se ihminen joka yleensä puhuu paljon henkisistä asioista palstalla ja yrittää tukea muita jakamalla ymmärrystä ja omia näkemyksiäni, mitkä hyvin usein poikkeavat muiden näkemyksistä.
Näitä tulee näitä huonoja hetkia ja päiviä ja viikkoja, ei kukaan ole turvassa niiltä vaikka menisi kuinka hyvin. Välillä mennään 5 askelta taaksepäin jotta voidaan ottaa 10 askelta eteenpäin.
Se on lähdettävä ymmärryksen kautta katsomaan näitä asioita, miksi sinulla on se huono päivä? Sitä ei saa sivuuttaa, se on nimenomaan katsottava läpi ja otettava se aika sille.
Puhun myös paljon kyseenalaistamisesta palstalla, tämä ei ole mitenkään poikkeus minun omassa elämässäni. Minä kyseenalaistan kaikki omat uskomukseni päivittäin. Olenko nyt oikealla polulla sittenkään?
Se "yhteys" mikä minulla on henkiseen maailmaan katkeaa välillä, ei se ole asia mikä on tossa vierellä kokoajan pyytämättä. Sen oman polun kulkeminen on myös haastavaa ja siinä tulee hetkiä jolloinka on aiheellista kyseenalaistaa myös ne asiat.
Yleensä nämä ajatukset menevät aika nopeaa kumminkin ohi, koska vaikka kuinka paljon eksyykin sivuraiteille omalta polultaan, sinne on aina mukava palata ja sieltä se hyvä olo tulee.
Hyvää keskiviikkoa :)
T Mies
Tsemppiä!