Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

( ♥ ) TERHO-Pallojen keskiviikon kasvut ( ♥ )

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pikkuprinsessojen tuoreille äideille; äitiliini, selmiina ja mansemamma! :)

Vierailija
42/50 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koko perhe! t. läheskaima ex-vilttiskamu rv16:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein PALJON ONNEA äitiliini, mansemamma ja selmiina vauvoista!

Mulla sitten viime yönä supisteli kipeitä supistuksia vaihteeksi 3h tuntia putkeen. Aamu viidestä kaheksaan, mutta ku välit oli välillä pitkiä 9min.-23min... Ei tullut lähettyä synnärille vielä.. Aamulla ne sit lopahti, pahus!

Tein sitä ihmejuomaa eilen ja join puolet, tänään join toiset nyt iltapäivällä. Josko ois sillä osallaan ollut vaikutusta? Kivaa ässää tuli tehtyä myös eilen.. Jospa se ens yö tois jälleen noi supistukset!

Mä mielellään menen ennen käynnistysarviontipäivää synnyttään.

eli koknaisena ollaan vielä..palaan ehkä illemmalla jos kerkeen ni koneen ääreen ..

nyt lapsille iltapalaa..

mellum ja peukaloinen 41+3

p.s se ihmejuoma saa vaavin liikkumaan tosi paljon..pippurillako vaikutus? hmm..

Vierailija
44/50 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Saunan puhtosena täällä istuskelen. Vähä tuli jo aloteltua sitä kolmatta Ässää, mähän oon jo tälle päivää mopannukki ;) ;) Mut ukko lähti nyt talliin laittaan autoo, ei se siel onneks kauaa oo. .

Päärynäjätskiä täs samalla herkuttelen :b Akka myös ja sen jälkeen menee untenmaille.

[b]Ceciliah [/b]jos hyppäät hepan selkään niin eläs sit tipaha.

[b]Liikelaskentaa [/b]eip oo tarvinnu tällä kertaa. Akan aikaan piti sen raskauskutinan takia. Eilen kyllä alko liikkeet muuttuun, mut luulen peipin tippuneen niin kai sitä alkaa jo ahistaan.

[b]Elin@ [/b]meiän akka ei varmasti tomaattia kävis varastaan. Nyt yrittäny saaha maistaan mandariineja, en kovin hyvällä menestyksellä. Kesällä suuttu mun mansikka tuputuksista. Mustikan sentään maisto. Jospa se joskus oppis. .

[b]Tikru [/b]kyllä mä taian nyt olla suht paineeton syömisen kanssa, ku jätskiä täs surutta vejän poskeen :)

[b]Sterilisaatiosta[/b] ei oo kyselty. Mut viime vuonna, ku olin menossa kaavintaan niin ylilekuri tuli porinoille. Katto yhen hoitsun tipanlaiton niin, että sen jälkeen oli " valmis" tekemään sen ilman valvontaa. No nyt puhun jo ohi aiheen. .siis lekuri tuumas siinä, ett niin sulle tehään samalla sterilisaatio! Mä katoin hetken pitkään ja tuumasin ettei ku ihan päinvastaset yritykset koko ajan meneillään. Oli sekottanu mut toiseen potilaaseen.

Härnäsin piruuttani sit hoitsun tullessa paikalle, ett xxxx-lekuri tässä ois jo sitä mieltä, ett pitäs luovuttaa.

Mut kuten mainihin aiemmin niin meillä kyllä ukko saa luvan panna piuhansa joskus poikki, ku niin päätetään.

[b]Selmiinalle [/b]onnea tyttöterhosta :) :)

[b]Äitiliini [/b]eipä mittää :) satuin muuten oleen just sun viestin tullessa ostamassa peipille vaatteita. Toivottavasti synnytys meni hyvin, mietin ku oli iso tyttö. Tosin sun kertomus kuulostaa siltä, ett helppoa oli.

[b]Tanelille [/b]lepposta vauva-arkee :)

[b]Sapan galluppiin [/b]niin ei ukon himot oo vähentyny mun tönkyrän kasvun myötä. Meillä onneks yhtä aikaa on joskus hiljasempia kausia muhinoinnin saralla. Mut tässä raskaudessa ite en oo niin älytön himohiiri ollu, ku viimeks. Mut ei sentään kuukautta oo oltu ilman ;)

[b]Mansemammalle [/b]paljon paljon onnea tyttöterhosta :)

Jopas peipi innostu :) tais tykätä jätskistä. Tänään on tosin tullu maisteltua namejaki, muutama lakupala ja marianne-suklaalevyä. Se ei hääppöstä ollu.

Ukon mielestäki masu on muuttanu malliaan. Jos se sit ois tosissaan tipahtanu. Toivossa on hyvä elää, sano lapamato. .

Mut nyt pitää valmistautua sohvan valtaukseen.

Vierailija
45/50 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskin tuossa,että noita jakautuneita terhoja on listassa nyt 22kpl,joista tarkat tiedot on 2o kappaleesta terhoja..

Keskiarvo terhoilla on painossa :3808,5g

Pituudessa keskiarvo on:50,8cm

yhteensä on 20 terhoa painaneet 76170g

ja mittaa yhteensä 1016cm

nyt tv:n ääree

Vierailija
46/50 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ariella ole enempää, kun la on 27.. :)

äitiliinille, mansemammalle ja selmiinalle onnea vauvoista!

ei vieläkään kuulunu mulla stetoskoopilla vauvan sydänääniä kun äsken saunan päälle kokeiltiin. tuskin kuuluukaan.. mutta olisi ollu mukava kuulla ne :)

mies lähti vielä töihin ja taidan itse kömpiä oho-lehden kera sänkyyn..

isa taisi tehdä lähdöt?

Vierailija
47/50 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu nettipimennossa koko päivän ku meidän näyttö sanoi sopimuksensa irti.... Nyt tiirailen muutamaa tuumaa pienempää ja ikivanhaa näyttöä, onneksi väliaikaisesti!

Tulen huomenna lueskelemaan tarkemmin pinoa, mutta

ONNITTELUT TERHOPRINSESSOISTA KAIKILLE MAMMOILLE !

Sen huomasin pikalukemisen ohella että meidän " leidi-futaajat" sen kun lisääntyy! Ihanaa!

Niistä jalkojen AKUPISTEISTÄ, oliko jollain se linkki tallessa?

Yritin löytää haun kautta mutten löytänyt!

Rupee olemaan jo semmoinen olo että poppakonstit sais tulla avuks....

Jollakin se oli kuulemma auttanut...?

Sitä ihmejuomaa en juuri närästyksen pelossa ole uskaltanut kokeilla, 2 tl cayennepippuria on aika tujaus.....

Kookoskatkarapuja tosin tein tänään triplachilillä, jospa se avittais asiaa! Ei oo vatsa vielä murissut vastaan....:=

Nyt painun sängyn suuntaan, aamupäivällä on neuvola, tulen turisemaan sieltä kotiuduttuani!

Pupina 39+5

Vierailija
48/50 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä lukaista viikon pinot läpi ja tulla purkamaan omaa oloa. Meillä on ollut vieraita koko viikon. Kivaa on ollut, mutta rankkaa, sillä omat unet ovat jääneet jonnekin. Nyt olen valvonut 4 yötä ja väsymys on hirveä. Esikoisen (almost 2 vee) sain just vasta äsken nukkumaan, mutta nyt pelottaa mennä itse... jos ei uni vaikka tule taaskaan...

Meillä on aivan hirveä 2-vuotiaan uhma esikoisella ja tilanne tuntuu vaan päivä päivältä pahenevan. Taistelee kaikessa ehdotetussa vastaan, mutta saadessaan itse jotakin päähänsä haluaa tehdä asiat itse. Yritän suhtautua huumorilla, mutta näin väsyneenä meinaa paukut loppua. Unta haettiin pidemmän kaavan mukaan 2 tuntia, kun olisi pitänyt saada saparoita päähän ym. mukavaa. Ihan pelottaa, miten kohta selviän, kun muksuja on kaksi ja toisella just pahin uhma! Miten teillä muilla kahden vuoden ikäeron omaavilla?

LAPSILUKUG: Meilllä käydän asiasta pientä vääntöä. Itse olen haaveillut 3 lapsesta, mies sanoo näiden kahden riittävän. Okei, nyt olen niin väsynyt, että voin itsekin myöntää, että kolmatta mietitään vasta kun nämä kaksi isompia... ja näin ajattelee äiti, joka ei ole vielä edes saanut toista lasta ulos itsestään :) Äsken jopa omalle äidilleni heitin, että taidan odottaa tulevan synnytyksen kanssa siihen asti, että tilanne esikoisen kanssa helpottaa eli synnyttää vasta kun ekan saa kouluikään! Nauroi vaan, että tuota asiaa olisi pitänyt miettiä hieman aiemmin.

CHATTI: Olen ehdottomasti mukana, kunhan kerrotte aikaa ja paikkaa, eihän sitä kai vielä ollut päätetty... ja tietenkin riippuu myös siitä miten saan esikon nukkumaan, kun tuntuu olevan yhtä taistelua.

Tämän väsyneen vuodatuksen jälkeen toivottelen onnea kaikille vauvautuneille! Nyt lähden yrittämään nukkumista.

Vierailija
49/50 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
50/50 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en kiusaa teitä ennenku on vauva kainalossa, tuli lähtö tai ei. Puol kasilta alko supistelut heti alta 10min ja nyt on väli jotain 3min. Ja tuntuu! Otin äsken panadolin ja soitin synnärille ja puol tuntia vielä odotellaan ja sitte mennään jos ei ala helpottaa. Laitan Marialle viestiä jos tästä tulee tulosta...

Ihanaa kun on saatu prinsessoja joukkoon!!! ONNEA KOVASTI!!!