Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menet kuntosalille venyttelemään puoli tuntia???

Vierailija
23.01.2024 |

Etkö osaa tehdä sitä kotona???

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on murheet, salilla jossa käyn, on useita paikkoja missä voi venytellä ja verrytellä kehoaan eikä ole kenenkään haitolla. Välillä menen salille ihan vain venyttelemään itseäni, kun siellä on hyvin tilaa ja esim jumppapalloja mitkä on vähintäänkin ärsyttäviä säilyttää yksiössä jos niissä on ilmaa puhallettu.  Joskus käyn juoksumatolla kävelemässä omaan tahtiin, vaihtelevasti rennosta varsin rivakkaan tahtiin. 

Eikö nuo ole varsin yleisiä asioita mitä salilla tehdään painonnostojen joukossa?

Ei sen provoa kannata ottaa liian vakavasti. Sen vuoksi salilla on niitä mattoja, palloja, sauvoja yms. että niitä käytetään.

Vierailija
42/43 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on murheet, salilla jossa käyn, on useita paikkoja missä voi venytellä ja verrytellä kehoaan eikä ole kenenkään haitolla. Välillä menen salille ihan vain venyttelemään itseäni, kun siellä on hyvin tilaa ja esim jumppapalloja mitkä on vähintäänkin ärsyttäviä säilyttää yksiössä jos niissä on ilmaa puhallettu.  Joskus käyn juoksumatolla kävelemässä omaan tahtiin, vaihtelevasti rennosta varsin rivakkaan tahtiin. 

Eikö nuo ole varsin yleisiä asioita mitä salilla tehdään painonnostojen joukossa?

Ei sen provoa kannata ottaa liian vakavasti. Sen vuoksi salilla on niitä mattoja, palloja, sauvoja yms. että niitä käytetään.

Sitäpä, jotenkin huvittaa tuollainen trollailu. Itse käyn salilla voinnin mukaan (olen mt-kuntoutuja, aloitin vuosi sitten salillakäynnin vähintään kerran viikossa, parhaimmillaan kaksi kertaa) ja joskus juurikin jaksan vain tehdä venyttelyitä kepukoilla ja pallolla, yms. Sekin tuntuu hyvältä kehossa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin saamaton, että kotijumpista ei tuu yhtään mitään. Kun varta vasten lähtee salille, niin tulee tehtyä - koskee myös venyttelyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan