Pystyykö kotioloissa tekemään millään kunnon pakaratreeniä?
Ja miten?
(Te joiden mielestä kävelylenkit, kotityöt ja marjastaminen on riittävää treeniä, älkää vastatko!)
Kommentit (34)
Kyl nyt yks perse treenaantuu ilman 100kg painoja. Hulluja puhutte.
Riippuu mitä treenillä haet. Erilaiset kehonpainokyykyt, lantionnostot, pakarapotkut sun muut ovat toki terveyden ja liikkumisen kannalta hyödyllisiä kuten kaikki liike, mutta ne eivät muokkaa kehoa tai kasvata juurikaan lihasmassaa. Siihen tarvitset kunnolla painoja ja kuorman progressiivista kasvattamista.
Pystyy..
Reverse cowgirl on oikein tehokas ja siinä voi pyytää miestä tarkkailemaan suorituksen tehokkuutta ja siitä tulee molemmille kiva yhteinen harrastus .
Näin se vaan menee..
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä tarvitse painoja. Monen monta tutkimusta tehty, että lihakset kehittyy yhtä hyvin pitkillä sarjoilla pienillä painoilla vs. isot painot ja lyhyet sarjat.
Näytä yksikin lihaksikas, pelkkää kotitreeniä ja pitkiä sarjoja kehonpainolla tekevä. Ja ns. calisthenics -urheilijat nyt tämän ulkopuolelle, se homma on kaukana mamman kotitreenistä, vaikka pääosin itse suoritukset kehonpainolla tehdäänkin.
Tärkeintä naisessa on hyvä Bärsse 🍑😍 jatkakaa, ei mulla muuta..
Minulla on kotona käsipainot, niiden kanssa teen askelkyykkyjä. 16 kg kahvakuulalla teen lantionnostoja ja haarakyykkyjä. niiden lisäksi sitä pissaava koira -liikettä ilman painoa. Kivasti on pakaroissa muotoa.
Mitä vikaa ghetto mama perseessä nyt muka yht'äkkiä on?
Jos olisi vaan koti käytettävissä, niin ostaisin vastuskuminauhan, jolla esim monster walkia, sitten kahvakuulan tai painojen kanssa kyykkyjä, ja hipthrustia varten sellaisen vyön, mihin saa painot kiinni. Hip thrustin voi tehdä vaikka sängyltä tai sohvalta.
Iso imukuppi d i l d o lattiaan kiinni ja siihen päälle kyykkäämään. Peilin edessä voit hyvin tsekata oikean liikeradan. Onlyfansissa tuosta treenistä maksetaan kymmeniä tuhansia euroja/kk.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kotona käsipainot, niiden kanssa teen askelkyykkyjä. 16 kg kahvakuulalla teen lantionnostoja ja haarakyykkyjä. niiden lisäksi sitä pissaava koira -liikettä ilman painoa. Kivasti on pakaroissa muotoa.
Tuo on hyvä niin lantionpohjalihaksetkin vahvistuu. Ihan vain siis vähentää inkotenssi ongelmia, en minä siveänä miehenä muuta ajatellut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa ghetto mama perseessä nyt muka yht'äkkiä on?
Sellainen aaltoilee kivasti kun.. niin no.. mutta kuitenkin ja silleen..on se ihan kiva ja kaikkee..tai jotain..mut..no niin..oishan se.
Vierailija kirjoitti:
Iso imukuppi d i l d o lattiaan kiinni ja siihen päälle kyykkäämään. Peilin edessä voit hyvin tsekata oikean liikeradan. Onlyfansissa tuosta treenistä maksetaan kymmeniä tuhansia euroja/kk.
Ei se kauaa pysy lattiassa kiinni vaan tarttuu mukaan.
Ap
Mä teen ainakin 100 hyppykyykkyä päivittäin muiden treenien ohella. Kyllä se näkyy.
Mutta jos lähdette tekemään samaa niin huomioikaa "hellä" alastulo kun hypitte, ettei polvet mene sököksi.