paras seksiunesi
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni kanssa olimme jossain paikassa (motelli, tai leirikeskus tms.) jossa oli pieniä 1hh huoneita.
Näin ollen majoituimme vaimoni kanssa eri huoneisiin. Jossain vaiheessa huoneesta poistuttuani näin, että vaimo oli selällään ilkosen alasti sellaisen yhteistilan pöydällä ja kaksi miestä oli hoitelemassa häntä ja kolmas seisoi vieressä runkkaamassa odotellen vuoroaan. Heräsin muuten melkoisen vahvaan erektioon.
Cuck
Tasaisin väliajoin näen tosi todentuntuisia seksiunia. Aina jollakin tavalla liittyvät todellisuuteen. Viikonloppuna saunottiin mökillä porukalla, jossa mukana myös vaimoni 25v pikkusisko.
Sen jälkeen näin unta, jossa olin panemassa häntä saunassa. Hä istui alalauteella ja mä panin seisaallaan. Sanoin hänelle, että kohta tulee ja hän vastasi, että anna tulla sisään vaan. Siihen heräsin.
En ole koskaan lauennut unissani, en nuorenakaan. M46
Itse olen nähnyt sellaisen jossa harrastin seksiä n. 25 vuotiaan blondimallin kanssa, (tavallaan julkkis)
se loppui siihen kun tämä daami hyppäsi päälleni ja ratsasti minua todella agressiivisesti, ja heräsin siihen että mällit lensi boksereihin. Ikää 32 :D
Parhaiten jäänyt mieleen: käveltiin vaimon kanssa paikallisella rannalla, siellä uskomattomalla vartalolla oleva posliini nuori nainen jalat vähän harallaan ottaa aurinkoa. Siinä kohdalla pysähdyn ja totean että anteeks, on pakko nuolla ja meen nuoleen tämän naisen jalkoväliä. Vaimo jää siihen taakseni ja sanoo, aina sua saa hävetä😁.
Samalla rannalla nähnyt kaksi alastonta nuorta naista uimassa. Tämä ei ollut unta. En muista kumpi tapahtui ennemmin, uni vai tämä jälkimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
..käveltiin vaimon kanssa paikallisella rannalla, siellä uskomattomalla vartalolla oleva posliini nuori nainen jalat vähän harallaan ottaa aurinkoa. Siinä kohdalla pysähdyn ja totean että anteeks, on pakko nuolla ja meen nuoleen tämän naisen jalkoväliä. Vaimo jää siihen taakseni ja sanoo, aina sua saa hävetä😁....
Tuo "aina sua saa hävetä" on kyllä aika hauska. Unen unessa vaimo olis sanonut, että mäkin haluun nuolla, tai että, nuole muakin..
Ehkä kaikkein eniten mieleen jäänyt uni on kun unessa nuori mutta jo aikuinen tytärpuoli tuli sängyn viereen pelkissä pikkareissa ja pienet rinnat paljaana nännit somasti nöpöttäen ja kysyi että saisinko sulta munaa kun panettaa. Kokeilin sormella pientä viivapimppiä ja se oli ihan läpimärkä eli eipä tarvinnut miettiä. Hän otti munan ulos boxerien kätköistä ja upotti sen suuhunsa. Hetken kuluttua pyöräytin hänet alleni ja levitin jalat täysin auki ja työnsin suht kookkaan kaluni juurta myöden hänen sisäänsä. Kiihkeän, kuuman ja riettaan panohetken jälkeen laukesin voimalla hänen sisään ja vatsalle... Ja heräsin siihen kun mällit ruiskusi boxereihin.
Jos luonnollisen tuntuisesta seksiunesta puhutaan niin heräsin pari viikkoa sitten herätyskellon piipitykseen kesken unen jossa oltiin edetty netflix&chill-sohvalla pettingiin.
Tunsin varmaan tunnin ajan sormessani pillun pehmeän puristuksen ja kostean lämmön niin selvästi että minun piti ihan nuuhkia sitä ja katsoa kunnon valossa ettei se ole kiiltävän liman peitossa.