Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paras seksiunesi

Vierailija
23.01.2024 |

kerro milloin, ikäsi, m/n?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan harvinaisia ovat seksiunet, varsinkin sellaiset jotka menisivät loppuun asti. Ei varmaan kymmeneen vuoteen ole ollut oikeasti märkää unta, eikä kovin montaa kertaa edes teininä vuosikymmeniä sitten. Ilomielin liittyisin kyllä tilausunipalvelun asiakkaaksi, jos sellainen olisi olemassa!

Silloin kun noita on nähnyt ja mitä niistä muistaa, niin ne kiihkeimmät ovat olleet enemmän voimakkaan eroottisesti latautuneita kuin suorasukaista panemista tms. Yhden unen nuoruusvuosilta muistan, siinä olin saunassa erään tuntemani muutamaa vuotta vanhemman tytön kanssa. Hänellä oli bikinit, joista nännit vain vähän paistoivat läpi, ja tämä riitti siihen että laukesin kalsareihini.

Toinen viimeaikainen uni on kun näin olevani vaimon kanssa paljussa, ja hän täysin tapojensa vastaisesti nousi reunalle vilvoittelemaan, jalkojaan avaten. Hän halusi näyttää minulle miten oli sheivannut häpyalueen paljaaksi ja kerjäsi hyvänäpitoa sinne. Tämä ei jatkunut sen pidemmälle enkä lauennut tai mitään, mutta oli hyvin kiihottava juuri tuon vuoksi, että tuollaiset jutut ovat hänen kohdallaan ihan täysin fantasiointiosastoa eivätkä lainkaan elävästä elämästä. Tällaisia unia voisin todellakin tilailla lisää.

M54

Vierailija
2/27 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pari sellaista missä olin töissä ja yhtäkkiä ymmärsin että se on unta niin samantien aloin panemaan työkaverin kanssa. Työkaverin kenen kanssa olin oikeassa elämässä monesti pannut. Toisessa kahvihuomeen pöydällä ratsastin ja toisessa käytävällä takaapäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan pari sellaista missä olin töissä ja yhtäkkiä ymmärsin että se on unta niin samantien aloin panemaan työkaverin kanssa. Työkaverin kenen kanssa olin oikeassa elämässä monesti pannut. Toisessa kahvihuomeen pöydällä ratsastin ja toisessa käytävällä takaapäin.

Ja tää n 37 ja Uni oli pari vuotta sitten 

Vierailija
4/27 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havahduin sängystä, ja olin alasti ohuen lakanan alla. Huone on iso, linnamainen ja hämärä. Toisessa päädyssä iso kivitakka, jossa palaa pieni tuli.  Ikkunoissa punaiset paksut samettiverhot. Sänky on iso, tummaa ruskeaa puuta. Minua alkaa pelottaa,  kun en tiedä missä olen, ja mitä on tapahtunut. Tulee paniikinkaltainen olotila. Joku järki hokee päässä, että tämä on unta, tämä ei voi olla totta..

Sitten ovi aukeaa. Huoneeseen astuu valkoisessa kauluspaidassa mies. Hihat on kääritty  rennosti,  jalassa mustat suorat housut. Mies on minua vanhempi,  noin 45v ehkä. Ja törkeän komea. Siististi leikatut hiukset, jotka ovat hieman laineilla.  Lihaksikas ja pitkä. Hän hymyilee, niin että vain toinen suupieli vähän kohoaa. Kävelee sängyn vierelle ja istahtaa sängylle viereeni. Hän siirtää toisen kätensä poskelleni, kun katson häntä epäuskoisesti. Hän hymyilee minulle taas, ja sanoo, ei ole mitään hätää, olet aivan turvassa. Rauhoitun hieman, mutta joku miehen katseessa ja olemuksessa kertoo, että olen kaikkea muuta kuin turvassa tämän miehen kanssa. Jalkoväliä alkaa tykyttää, kun alan tajuta mitä hän haluaa ja miten. Hän on se joka käskee ja määrää..

Ja juuri kun alkaisi tapahtua, niin heräsin! Olisin kyllä niin halunnut, että uni jatkuu.. olin kyllä niin kiimassa, että eihän se auttanut kuin omin käsin onneen ja edes vähän kuvitella jatkoa.

Vierailija
5/27 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sellaista unta, että menin naimisiin. Morsiamella oli valkoinen, leveähelmainen, puhvihihainen satiininen hääpuku, jossa oli iso rusetti takana. Vihkiseremonian jälkeen rupesin halaamaan ja suutelemaan morsianta ottaen kaiken irti satiinin kiillosta ja liukkaudesta. Etenimme siitä seksiin.

Siitä unesta on jo kauan aikaa.

Mies, 42

Vierailija
6/27 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni kanssa olimme jossain paikassa (motelli, tai leirikeskus tms.) jossa oli pieniä 1hh huoneita.

Näin ollen majoituimme vaimoni kanssa eri huoneisiin. Jossain vaiheessa huoneesta poistuttuani näin, että vaimo oli selällään ilkosen alasti sellaisen yhteistilan pöydällä ja kaksi miestä oli hoitelemassa häntä ja kolmas seisoi vieressä runkkaamassa odotellen vuoroaan. Heräsin muuten melkoisen vahvaan erektioon.

Vierailija
7/27 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen sitä useammin, mitä parempaa seksiä olen saanut. Yhdestä unesta kirjoitin käsikirjoituksen ja siitä videoitiin tunnin mittainen kotivideo naisystävän kanssa. On mielestämme parempi kuin yksikään verkon kotivideoista. Harmi, ettei se ole missään jakelussa. Olisi varmasti iloa monelle palstalaisellekin, kun siinä puhutaan suomea.

Vierailija
8/27 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paras, vaan lähiaikoina nähty. Rouva istui saunanparvessa kahden miehen välissä, pyyhe ympärillään. Vasemman puolella oleva puristeli rouvan tissiä ja toinen runkkasi itseään. Kurkkasin juuri tuolloin löylyhuoheeseen ja rouva katsoi minua vähän pelästyneenä ja sanoin minun pitääkin mennä jatkamaan puuhailujani. 

Sitten heräsin. Kerroin rouvalle unesta ja kysyi miten saunassa jatkui, vastasi mitäs luulet. 

Vierailija
9/27 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole paras, mutta viimeyön:

Olin kotona ja huomasin, että oveni alta pilkottaa postia. Ihmettelin miten postinjakaja ei ollut saanut postia luukusta sisään. Jostain syystä en avannut ovea, vaan aloin kiskoa postia oven alta sisälle. Ovisilmästä näin, että rappukäytävässä on vielä jotain mainospostia. Avasin oven ja siellä minual tuijotti kolme miestä, josta minua lähinnä oleva lätäshattupäinen mies kysyi "harrastetaanko tuolla suuuuseksiä?" ja osoitti naapurini asuntoon (oikeassa elämässä siellä asuu mies, josta en tiedä yhtään, että onko sinkku vai mitä on. Hän ei ole kiinnostanut minua naapurinakaan sen enempää). Sanoin tuolle miehelle jotenkin niin ja hiukan närkästyneenä, koska ajattelin etten jaksa näitä naapurikyttääjiä (meillä kerrostalossa asuu oikeastikin naapurikyttääjiä), että "jaa-a... enpä kyllä yhtään tiedä, mitäpä se muutenkaan meille kuuluu mitä itse kukin kotonaan tekee?" Samalla naapurin ovi ikäänkuin liukeni pois ja siellä käytävän perällä oli sohva, jossa oli ihan kunnon imuttelut (suille) menossa miehen ja naisen välillä. Nainen havahtui, että heitä tuijotetaan, hymyili, ja jatkoi. Minä sanoin sille lätsäpäiselle miehelle jotenkin, että "näyttää siltä, että ei harrasteta suuseksiä, tosin kai sekin sitten on määrittelykysymys, että antakaa niiden olla rauhassa. Palasin kotiini, laitoin oven kiinni.

siihen sitten heräsin.

tämä oli nyt oikeasti oudoin seksiuni, jonka olen koskaan nähnyt, ne kolme miestä näyttivät niin närkästyneiltä, että varmaan kokivat olevansa joku seksipartio.

Vierailija
10/27 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot, minkä helvetin takia tosi usein seksiunesta herää Just kun ollaan pääsemässä huippukohtiin. Ärsyttävää, joskus herään omaan voihkeeseen. 

Vierailija
11/27 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna unessa himoitsin vanhempaa miestä, ja hän minua. Taidettiin päästä paljaaseen kankeen asti.

Tunnelma oli lämmin ja eroottinen. 

Vierailija
12/27 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna unessa himoitsin vanhempaa miestä, ja hän minua. Taidettiin päästä paljaaseen kankeen asti.

Tunnelma oli lämmin ja eroottinen. 

Ihanan heleän aamun...nauttia

Vierailija
13/27 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unen, missä keski-ikäinen urheilullinen työkaverini pesi kahvihuoneessa kuppeja ja kysyi, onko minulla mitään pestävää? Sanoin että kullin vois kyllä kylvettää. Katsoi minuun pitkään ja sanoi, että heti tänne sitten. Vedin kullin esiin ja altaan reunalle ja samalla kun tunsin kädet varrellani, laukesin ja vatsa ja peitto aivan spermassa.

Vierailija
14/27 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun seksiunissa on aina se "ongelma", ettei tule millään. Yleensä niissä seikkailee eräs Henna yläasteelta, johon olin ihan pihkassa. Oikeasti sillä tytöllä oli täydellinen kroppa ja maailman kauneimmat silmät. Monesti unessa olen koulussa yhdynnässä Hennan kanssa jossain ihan random-paikoissa aina niin, että olen tytön päällä lähetyssaarnaajassa. Kaikki menee tosi mahtavasti, suudellaan siinä kiihkeän panon aikana vartalo vartalossa kii. Höylään tyttöä nuoruuden innolla ja hän levittelee jalkojaan, nauttii ja sulkee niitä silmiään, voihkii vähän silleen ihanan hiljaisesti. Minä voihkin myös hiljaa ja toistan tytön nimeä joka työnnöllä huohotuksen seassa. Yritän ja yritän laueta, mutta en millään pääse siihen orkun "portille", mistä sitten ei ole enää mahdollisuutta lopettaa ilman tulemista. Sitten herään ja kulli on todella kovana. Ihan semmoisessa krampissa kuin joskus varhaisteininä, tosi paineisena. Tuo uni toistuu nykyään useamman kerran kuukaudessa suunnilleen samoin "juonenkääntein". :D

Vierailija
15/27 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ot, minkä helvetin takia tosi usein seksiunesta herää Just kun ollaan pääsemässä huippukohtiin. Ärsyttävää, joskus herään omaan voihkeeseen. 

Juuri tämä. Muistan vieläkin yläasteelta niin todellisen seksiunen että tytön hengitys kasvoilla ja tissien ihon pehmeys ja lämpö tuntuivat kämmenissä vielä seuraavna päivänä.

Unen lopussa olin todellisen, saman luokan tytön sisällä ja rakastelimme kasvokkain hankalassa kylkiasennossa mikä tuntui valtavan hyvältä mutta vaikka miten kovaa työntelin en kyennyt laukeamaan kun pimpistä puuttui jotenkin kunnon puristus.

Samalla ympäristö vaihtui makuuhuoneesta koulun käytäväksi johon alkoi tulla välitunnilta oppilaita meitä katsomaan mikä sai ninut paniikkiin kun olin ihan orgasmin rajalla mutta en vain päässyt rajan yli ja heräsin. 

Tässä kohtaa tajusin hinkanneeni kalu kivikovana kuivaa lakanaa vasten mikä ei antanut riittävästi puristusta että olisin lauennut mikä oli tavallaan hyvä mutta tämän unen olisin halunnut viedä äidiltä salaa hoidetun lakanapyykin asteelle.

Tässakin kuten kaikissa minun seksiunissani tyttö/nainen oli joku jonka tunnen mutta välittömästi herättyänikään en kyennyt oikein muistamaan kuka. Oli kuin useampia tyttöjä olisi sulautunut yhteen tai sitten ne vaihtuivat unen aikana.

Vierailija
16/27 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 15 ja serkun häissä. Matkailu ja museopaikassa on yks tyttö ekaa kesää kesätöissä. Sen tytön kaa mulla on ollut koulussa kinastelua, mutta samalla oon vaistonnut, että me tykätään molemmat toisistamme. Tähän asti on ihan totta. Flirttailen ihan täysillä tytölle ja yritän katsoa, jos päästään johonkin kahdestaan. Meen tarjoilupaikan keittiöön, missä tyttö on sillä hetkellä yksin. Lähestyn hiljaa takaa ja tyttö vilkaisee mua tietäen. Lasken varoen kädet kapeille hartioille ja hyväilen. Kumarrun suuteleen tytön kaulaa kiihkeenä ja hän taivuttaa päätä sivulle antaen mulle tilaa. Kuulen pienen voihkaisun. Ite huohottelen ja jatkan. Yhdessä versiossa unesta rakastellaan siin keittiössä. Kellistän tytön pöydälle, astiat sivuun jne. Lasken ylävartalon tytön päälle ja suutelen tai sit kiipeen makaamaan kokonaan päälle. Pääsen kyl loppuun ihan siemensyöksyyn asti ja tyttö myös saa orgun, tuntuu ihanalta mutta en koskaan näe sitä mitä sitten tapahtuu. Miten tapahtumat jatkuu. Toinen versio on sellainen, että tuon saman alun jälkeen ollaan museotalon nurkassa piilossa makaamassa päällekkäin minä päällä, eikä keretä yhdyntään asti. Mulla on jo kulli paljaana ja tytöllä farkut nilkassa. Ollaan lähellä, mut en nää koskaan jatkoa.

Vierailija
17/27 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus 2000 luvulla diskossa Tallinnassa, ja siellä oli todella seksikkään näköinen minimekkoon pukeutunut nuori nainen joka flirttaili minulle aivan estottomasti. Nainen oli kuitenkin jonkun nahkatakkisen gorillan kanssa, joten pieneen mieleeni ei edes tullut yrittää mitään lähempää tuttavuutta. Jossain vaiheessa gorilla veti tytön mukanaan jonnekin verhojen taakse, ja en heitä enää sen jälkeen nähnyt.

Unessani seuraan pariskuntaa verhojen taakse, ja näen kuinka gorilla on selällään, ja nainen istuu hänen kasvoillaan ja voihkii nautinnosta. Katselen, ja otan kaluni housuista. Nainen vinkkaa, että tulisin lähemmäksi. Samaan aikaan kun nainen istuu gorillan kasvoilla, hän ottaa kaluni yli-meikattujen huuliensa välistä suuhunsa ja alkaa imeä minua. 

Olen nähnyt tuon unen varmaan viisikymmentä kertaa, ja joka tanan kerta juuri kun neinen vetää pakaroistani, ja kaluni työntyy tyveä myöten suuhun ja olen laukeamassa, herään kalu kivikovana. 

Näen yleensäkin erilaisia seksiunia usein, ja aina sama juttu: juuri silloin kun olen laukeamassa, herään. Aika usein on pakko hoidella se hirveä panetus omin käsin, jotta pystyisi nukahtamaan uudestaan.

Vierailija
18/27 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa kaksikielinen olento työnteli yhtä kieltään pyllyyni sisään ja ulos, ja toinen iso kieli hieroi klitoristani päältä, sivuilta ja syvää sisältäni. En ole pyllyn nuolemista ikinä ajatellut, mutta sellainen iso kieli joka pystyisi nuolemaan ja hieromaan jokapuolelta klitorista ja yltäisi aina g-pisteeseeni asti on yksi seksifantasiani.

Vierailija
19/27 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran pystyn vaikuttamaan uniini fantasioimalla ennen nukahtamista. Nuorempana joskus jopa sain orgasmin unessa, ja heräsin omaan orgasmiini.

Vierailija
20/27 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkin verran pystyn vaikuttamaan uniini fantasioimalla ennen nukahtamista. 

Tuo olisi kyllä hyödyllinen taito. Minä en näe seksiunia vaikka olisin nukahtanut hirveässä panetuksessa koettuani illalla suhteen etenemiseen viittaavan eroottisen hetken silloisen ihastuksen kanssa .

Toisaalta voin nähdä hämmästyttävän luonnollisen tuntuisia ja yksityiskohtaisia seksiunia ilman mitään syytä esim. päivän tapahtumissa.