Nainen miten suhtaudut siihen jos pidät itseäsi kauniina mutta muut ihmiset ei pidä sinua kauniina?
Jos siis luulet että olet kaunis,haluttava ja viehättävä mutta muut ihmiset pitävät sinua rumana? Suututko siitä ja purat vihaasi muihin ihmisiin ja alat haukkumaan miehiä siitä?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Minusta kysymys on outo. Jos joku pitää itseään viehättävä ja hänellä on hyvä itsetunto, miksi ihmeessä joku eri mieltä oleva menisi lyttäämään tällaista henkilöä haukkumalla tämän rumaksi? Loputon itsekehu on tietysti asia erikseen, eihän sellaista jaksaisi kuunnella, mutta en oikein ymmärtänyt koko kysymyksen pointtia.
"Kauneus on katsojan silmässä - rumuus on yleismaailmallista. "
Tippunu toi loppuosa pois vähän kuin seuraavasta tässä meidän globokommunistissa pellemaailmassa:
"Islam on rauhan uskonto - kun se on valloittanut maailman."
Itselleni tärkeintä on, että koen itseni kauniiksi. Tiedän, että olen kaunis ja saan kehuja siitä, mutta silti itsestä ei aina tunnu siltä. Neljä vuotta sitten olin parisuhteessa ja tällöin lihoin vuoden aikana varmaankin 8kg. Mulla oli ihan jäätävä olo omassa kehossa enkä kokenut itseäni hyväksi. Silloinen mies kehui aina ja kertoi kuinka rakasti minua ja kehoani jne. Se ei silti tuntunut miltään, koska en itse pitänyt näkemästäni. Eron jälkeen tipahti 10kg ja muutuin aika radikaalisti muutenkin ja itsetunto taas kasvoi. Huomasin, että jos joku ei ollut esimerkiksi kiinnostunut musta vakavemmissa merkeissä, niin se ei tuntunut missään, koska olin tyytyväinen itseeni.
Nämä miehet jotka ajattelevat, että heidän tulisi saada sanoa toiselle, että ne ovat rumia, niin ajatteletko samoin itsestäsi?
Olisiko kiva jos kaikki ihmiset puhuisivat sinun ulkoisista puutteista jatkuvasti ja huomauttelisivat siitä? Olisiko se sun mielestä ihan ok? Varsinkin jos olisit kiinnostunut tästä ihmisestä? Tai hän sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut ihmiset pitää mua kauniina, sen ovat kertoneet riittävän usein. Ja jos joku ei niin ei ole järin väliä, toki jos nyt päin naamaa tulee kertomaan niin ajattelen kyllä että käytöstavat henkilöltä puuttuu.
Sitten taas jos kyseessä on romanttisen kiinnostuksen puuttuminen niin enhän itsekään ole kiinnostunut kaikista hyvännäköisistä ihmisistä, siihen tarvitaan ihan muuta kuin ulkonäkö.
Mutta ei naisille voi sanoa rehellistä mielipidettä ulkonäöstä koska naiset suuttuu siitä. Miehet joutuu aina sanomaa "olet kaunis" vaikka kyseessä olisi ei niin kaunis nainen.
Miksi sun pitäisi sanoa yhtään mitään kenenkään ulkonäöstä? En muista että koskaan olisi tullut sellainen olo, että se mitä tässä nyt heti eniten tarvitaan, on että tuon ihmisen pitää saada tietää olevansa ruma o_O.
Eikä kukaan ole ikinä pakottanu sanomaan mitään positiivistakaan, aseellako ne sua uhkailee?
Kun katson itseäni peilistä, pidän itseäni ihan hyvännälöisenä. Muut ihmiset eivät kuitenkaan ole samaa mieltä: minulla on paljon kauniita ystäviä, ja ihmiset kohtelevat heitä hyvin eri tavalla kuin minua.
Eli tiedän siis kyllä että en todellisuudessa ole kaunis. Mutta pidän silti itse siitä, miltä näytän peilissä. En tiedä kuulostaako tämä oudolta, mutta niin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Kun katson itseäni peilistä, pidän itseäni ihan hyvännälöisenä. Muut ihmiset eivät kuitenkaan ole samaa mieltä: minulla on paljon kauniita ystäviä, ja ihmiset kohtelevat heitä hyvin eri tavalla kuin minua.
Eli tiedän siis kyllä että en todellisuudessa ole kaunis. Mutta pidän silti itse siitä, miltä näytän peilissä. En tiedä kuulostaako tämä oudolta, mutta niin se vaan on.
Niin pitäisikin olla. Inhottaa nykyinen itseinhon markkinoinnin kulttuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin pitäisikin olla. Inhottaa nykyinen itseinhon markkinoinnin kulttuuri.
Samaa mieltä. Jatka vaan samaan malliin!
Eikö se vain ole hyvä että on erilaisia ihmisiä ja eri mieltymyksiä? Voi olla kaunis, mutta se ei tarkoita sitä että kaikki viehättyisi samasta henkilöstä. Eikä se tee ihmisestä automaattisesti rumaa jos joku ei tykkää. Kauneuttakin on erilaista. Olisi aika hullua ajatella että kaikki pitäisi kauniina. Se ei pidä paikkaansa.
Se mitä ainakaan ei käy, on että rumaksi haukuttu nainen yhtäkkiä valaistuu "tasostaan" ja juoksee kiim isena ap:n syliin. Keskustelu on tältä osin turha. Voit siis ap ratkoa itsetunto-ongelmasi keskittymällä ihan suoraan niihin sen sijaan, että koitat saada muille yhtä huonon olon.
Minä tiedän että en ole kaunis, koska pystyn sen helposti päättelemään siitä miten ihmiset minuun suhtautuvat.
Minun olisi mahdotonta jollain itsesuggestiolla uskotella itselleni, että olen kaunis.
keskityn tekemisiin en oo niin ulkonäkökeskeinen
Minä olen yhdellä tavalla kaunis, mutta toisella tavalla en ole. On paljon miehiä, joiden mielestä olen hyvinkin kaunis, osan mielestä taas en ollenkaan. Naisten mielestä en ole kaunis noin pääsääntöisesti, mutta osa näkee minun tapani olla kaunis.
Olen hetero, niin naisten mielipiteillä ei ole väliä. Jos kovin suoraan dissaavat, pidän heitä huonotapaisina. Miesten osalta olen ajatellut, ettei ole tärkeää olla kaikkien mieleen. Onneksi sellaiset miehet, joita itse arvostan, näkevät minut kauniina.
suurin osa jengist on aivan tavallisia
Tiedän etten ole nätti. Rumuus ei kuitenkaan tarkoita sitä että saisit käyttöösi seksinuken,kodinhoitajan,synnyttäjän tai terapeutin. Omaan sentään kaikesta kauheudesta huolimatta itsekunnioituksen.
Vierailija kirjoitti:
Se mitä ainakaan ei käy, on että rumaksi haukuttu nainen yhtäkkiä valaistuu "tasostaan" ja juoksee kiim isena ap:n syliin. Keskustelu on tältä osin turha. Voit siis ap ratkoa itsetunto-ongelmasi keskittymällä ihan suoraan niihin sen sijaan, että koitat saada muille yhtä huonon olon.
Niin, ei juoksekaan - naiset panee ja pariutuu ylöspäin, ja monet jäävät mielummin yksin koska chadei ei kaikille riitä, joka tarkoittaa osan miehistä jäävän laskennallisestikin tahtomattaan ilman kumppania.
Ruma mies on ruma mies - siinä ei itsetunnolla ole mitään tekemistä. Sosiaalinen nousu rumalle miehelle pidetään kuriissa tarvittaessa väkivalloin, chadit eivät siedä kilpailua, eikä naiset rumien miesten seuraa.
Eikö teillä tenavilla muuta pyöri päässä? Oikeasti? Tämmösiä jonninjoutavia joudatte räpättämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei juoksekaan - naiset panee ja pariutuu ylöspäin, ja monet jäävät mielummin yksin koska chadei ei kaikille riitä, joka tarkoittaa osan miehistä jäävän laskennallisestikin tahtomattaan ilman kumppania.
Ruma mies on ruma mies - siinä ei itsetunnolla ole mitään tekemistä. Sosiaalinen nousu rumalle miehelle pidetään kuriissa tarvittaessa väkivalloin, chadit eivät siedä kilpailua, eikä naiset rumien miesten seuraa.
Minkä takia naisen täytyisi ilahtua maksuttoman palvelijan virasta? 50/50 diilillä pitäisi vieläpä jaksaa toimia miehen sosiaalitoimistona. Juu ei.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä tenavilla muuta pyöri päässä? Oikeasti? Tämmösiä jonninjoutavia joudatte räpättämään.
Näinhän se on, jos ei ole ruma - aika menee nussiessa. Naisten nirsouden aiheuttamasta yhteiskunnallisista ilmiöistä, ja yhteiskunnan valkoritaroinnista naisia ja komeita miehiä kohtaan, viis.
Erään miehen, ts chadin suusta erään yhteiskunta-aiheen suhteen: "en tiedä tosta, kun koko aikuisikä menny naisia pyörittäessä, öhö öhö öhö." Kunnon aivoton piipottaja - ihan kuin mitään muuta ei maailmassa tapahdu ellei hän ole paikalla tai jos jokin ei häntä kiinnosta, ei se voi muitakaan kiinnostaa.
Oliko muita ylimielisiä yksrivisiä nollakommentteja suoltaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia naisen täytyisi ilahtua maksuttoman palvelijan virasta? 50/50 diilillä pitä
Luetko sanan "kumppani" terminä "maksuton palvelija"? Hyvät psykoosit tulilla :D
Tätähän se todellisuudessa yleensä on. Siksi Ap:n avaus on absurdi.
Minä pidän itseäni kauniina ja viehättävänä (paitsi silloin kun olen tosi kuormittunut tjsp). Siksi ei ole mitään väliä, mikä joku muu sanoo. Pitkä parisuhde löytyy ja mieheni olikin se, joka opetti minut näkemään oman kauneuteni.