Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen miten suhtaudut siihen jos pidät itseäsi kauniina mutta muut ihmiset ei pidä sinua kauniina?

Vierailija
23.01.2024 |

Jos siis luulet että olet kaunis,haluttava ja viehättävä mutta muut ihmiset pitävät sinua rumana? Suututko siitä ja purat vihaasi muihin ihmisiin ja alat haukkumaan miehiä siitä?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan tullut päin naamaa sanomaan, että olen ruma. Ei kai normaalit ihmiset sellaista teekään?

Vierailija
2/42 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et sitten vieläkään ole saanut pillua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska ymmärrän etteivät he havainnoi todellisuutta oikein. Heillä on hahmotushäiriö. Säälin heitä vähän.

Vierailija
4/42 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ihmiset pitää mua kauniina, sen ovat kertoneet riittävän usein. Ja jos joku ei niin ei ole järin väliä, toki jos nyt päin naamaa tulee kertomaan niin ajattelen kyllä että käytöstavat henkilöltä puuttuu. 

Sitten taas jos kyseessä on romanttisen kiinnostuksen puuttuminen niin enhän itsekään ole kiinnostunut kaikista hyvännäköisistä ihmisistä, siihen tarvitaan ihan muuta kuin ulkonäkö. 

Vierailija
5/42 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo enpä ole purkanut vihaani miehiin vaikkeivat ioliskaan minusta kiinnostuneita. Yhdestä vuosia sitten deittailemastani miehest öolen todennut, että hän muuttui rumaksi silmissäni johtuen käytöksestään. Puolestani on tosin sanottu rumaksi vaikken minä ollutkaan sama mieltä.

Enemmän minä olen saanut vihaa miesten taholta mm. siksi etten viehäty itseäni lyhyemmistä miehistä tai huomattavasti iäkkäämmistä. Vaikuttaa siltä, että jokaisella saa olla preferenssinsä, mutta minun pitäisi olla kiinnostunut jokaisesta sukupuolesta riippumatta vaikken edelleenkään koe vetoa naisia kohtaan.

Vierailija
6/42 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole tapana sanoa toiselle, että oletpa kaunis. Oletetaan, että kyllä se sen itse tietää. Ylpistyy vaan.

Että ei sitä voi tietää, onko muiden mielestä kaunis vai ei. Sehän on lopulta myös makuasia.

Jotain voi tietysti arvata kateellisesta käytöksestä, mutta kateellinen voi olla mistä vain.

Vierailija
7/42 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut ihmiset pitää mua kauniina, sen ovat kertoneet riittävän usein. Ja jos joku ei niin ei ole järin väliä, toki jos nyt päin naamaa tulee kertomaan niin ajattelen kyllä että käytöstavat henkilöltä puuttuu. 

Sitten taas jos kyseessä on romanttisen kiinnostuksen puuttuminen niin enhän itsekään ole kiinnostunut kaikista hyvännäköisistä ihmisistä, siihen tarvitaan ihan muuta kuin ulkonäkö. 

Mutta ei naisille voi sanoa rehellistä mielipidettä ulkonäöstä koska naiset suuttuu siitä. Miehet joutuu aina sanomaa "olet kaunis" vaikka kyseessä olisi ei niin kaunis nainen.

Vierailija
8/42 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kysymys on outo. Jos joku pitää itseään viehättävä ja hänellä on hyvä itsetunto, miksi ihmeessä joku eri mieltä oleva menisi lyttäämään tällaista henkilöä haukkumalla tämän rumaksi? Loputon itsekehu on tietysti asia erikseen, eihän sellaista jaksaisi kuunnella, mutta en oikein ymmärtänyt koko kysymyksen pointtia.

Vierailija
9/42 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei naisille voi sanoa rehellistä mielipidettä ulkonäöstä koska naiset suuttuu siitä. Miehet joutuu aina sanomaa "olet kaunis" vaikka kyseessä olisi ei niin kaunis nainen.

Ei tarvitse sanoa yhtään mitään, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa.

Vierailija
10/42 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö tämä vääristä juuri naisten minäkuvaa jos haluaa kuulla vain kehuja eikä rehellistä mielipidettä saa sanoa? Tämän takian naiset juuri luulevat itsestään liikoja kun heitä saa vain kehua.

Vierailija
11/42 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö tämä vääristä juuri naisten minäkuvaa jos haluaa k

Miksi se on sinulta pois, jos joku nainen tuntee olonsa hyväksi? 

Vierailija
12/42 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun minua sanotaan kauniiksi, mutta itse ajattelen, että en todellakaan ole kaunis.

Vierailija
13/42 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä muut? Hyvin vähän kiinnostaa muiden ajatukset.

Vierailija
14/42 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kysymys on outo. Jos joku pitää itseään viehättävä ja hänellä on hyvä itsetunto, miksi ihmeessä joku eri mieltä oleva menisi lyttäämään tällaista henkilöä haukkumalla tämän rumaksi? Loputon itsekehu on tietysti asia erikseen, eihän sellaista jaksaisi kuunnella, mutta en oikein ymmärtänyt koko kysymyksen pointtia.

No se on tämä jokapäiväinen "naiset luulee liikoja itsestään eikä samantasoinen mies kelpaa" -tyyppi. Aikoo kai nyt mennä livenä sitten kertomaan naisille tätä sanomaansa...

Vierailija
15/42 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ruma oon

Vierailija
16/42 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se aika kurjaa, jos joutuisi kuulla olevansa ruma. Loukkaantuisin ainakin niin sanovalle, mutta jos usein kuulisin sitä, kyllähän se itsetunnon päälle kävisi ja ehkä rupeaisin tekemään yleistyksiä kaikista miehistä/naisista/nuorista/vanhoista/ketkä nyt niin sanoisivatkaan. Pidän itse itseäni ihan kauniina, mutta en tiedä ovatko muut kuin mieheni samaa mieltä.

Vierailija
17/42 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu ei ole rumempaa kuin olla kaunis.

Vierailija
18/42 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kukaan tullut päin naamaa sanomaan, että olen ruma. Ei kai normaalit ihmiset sellaista teekään?

Tämähän se. Oma rumuus pitää huomata itse. Pari protipsii ois näin rumana miehenä heittää

- sisaruksesi on aina vanhempiesi mielestä oikeassa ja sinä syyllinen kaikkeen, aihe kuin aihe

-naiset eivät näe sua, tai jos näkevät nyrpistävät kirjaimellisesti nokkaansa, ks mikroilmeet

-työtäsi, ammattitaitoasi ei arvosteta, eikä suhun uskota vaikka olisit oikeassa, eikä sulta koskaan oteta ammattitaitoa vastaan

-"kaverisi" varastavat ja käyttävät sun sanomisia omina viisauksina, vaikka ovat juuri epäloogisesti, kiusaten ja syrjien huutaneet kuinka sinä olet väärässä 

-ihmiset eivät pidä yhteyttä tai ehdota hengaamista tai yhteistä tekemistä vaan joudut aina tunkemaan itsesi mukaan, muiden nyrpistellessä nokkaansa, tottakai

..loputtomasti toistaen, eikä auta vaikka tekisit mitä. 

Vierailija
19/42 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on tämä jokapäiväinen "naiset luulee liikoja itsestään eikä samantasoinen mies kelpaa" -tyyppi. Aikoo kai nyt mennä livenä sitten kertomaan naisille tätä sanomaansa...

Tämä juuri!😄

Vierailija
20/42 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päinvastoin. Töissä sanotaan kauniiksi, kehutaan miten mulle sopii kaikki vaatteet ym ym. Oon ihan tavallinen keski-ikäinen. Ehkä se tekee että olen hyvin hoikka ja pitkähiuksinen. Meikkiäkään en käytä kun ripsaria ja kulmaväriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi