Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

juusto murenee käsiin

Vierailija
22.01.2024 |

onko kukaan muu onnistunut syömään tuota "kotimaista-edam" juustoa. kyseessä on vähän halvempi juusto kuin oltermanni ja se toinen mitä en nyt muista, mutta ei todellakaan mikään halppis juusto. muistaakseni oli reilusti yli neljä euroa pari sataa grammaa tuota.

ongelma on se että vaikka kuinka varovasti koitan sitä juustohöylällä siivuttaa niin höylä tahmaa siihen kiinni ja sitten koko juusto klöntin rakenne alkaa hajoamaan kuin muovailuvaha jota työstetään liian kovalla kädellä..

miten kukaan ei ole tehnyt asiasta mitään asiakaspalautetta tai koe mitenkään juuston laatua ongelmalliseksi?

tämä on jo vähintään toinen kerta (aiemmasta monta kk) kun sokko ostan tuota juustoa kokeilun vuoksi ja sama homma siivuttamisen kanssa käy..

ei siis auta vaikka juusto olisi aivan avaamaton ja uunituore niin se vain on kuin muovailuvahaa.. ja senkin olen koittanut että antaa sen "tekeytyä" jääkaapissa jonkun aikaa niin rakenne ei siltikään parane...

lisäksi makukin on hieman muovailuvaha mainen mutta sen voisi vielä sietää parikymmentä senttiä halvemman hinnan takia..

harmittaa vietävästi koska muistaakseni joskus tuo juusto oli hyvää tai siten olen erehtynyt.

aivan kamala 0.5/5 kokemus..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore juusto käyttäytyy noin 

Vierailija
2/3 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuore juusto käyttäytyy noin 

miksi aliarvioit minua, tuntematon kirjoittelija? olen elämäni aikana ostanut tuhansia juustoja - eikä mikään niistä käyttäydy tuoreena kuten "kotimaista- edam 325g".

koskaan ei ole oltermanni tai mikään muu kilon juuston käyttäytynt noin sietämättömän tahmaavasti. ei pienistä 300gramman juustoista eikä mistään muistakaan.

on raivostuttavaa että esität noin tympeän kommentin vaikka et ole täällä paikanpäällä testaamassa tuota minun ostamaa juustoa itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuus onse että "kotimaista- edam 325g" valmistusprosessi on möhlitty, tai sitten ainesosien suhde (käymisaika) tai jokin muu on pielessä.

ONKO NIIN VAIKEA MYÖNTÄÄ??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi