Näin unta että rakastin ja olin rakastettu - en pääse yli
En ole koskaan ollut palavasti rakastunut. Olen luullut että olen, mutta viime yön jälkeen tajusin että en.
Olemme olleet mieheni kanssa 5 vuotta suhteessa, lapsemme on nyt kahden vanha. Suhteemme on ollut ihan ok, mutta vauvavuosi ja eräät terveyshaasteet hieman etäännyttivät.
Seksiä ei ole, pääosin siksi että minulla ei ole haluja. Mies ei oikein sytytä, eikä mieskään tosin ole aloitteita tehnyt. Tulemme toimeen ihan hyvin ja riitoja ei ole.
Mies ei oikein puhu asioistaan ja hän on ihan tyytyväinen, ei ainakaan vaikuta ettei olisi.
On käyty terapiassakin monesti, peräti kolmella eri, mutta hyväksyn nyt ettei mies vaan puhu tunteistaan. Mies hermostuu herkästi jos kyselen liikaa.
Hellyyttä ja lämpöä hän ei ole ikinä osannut osoittaa, vaikka pyydän esim. usein halauksia. Seksihalutkin varmaan siksi multa mennyt, kun en saa läheisyyttä. Tästäkin olen puhunut, mutta ei se mitään ole muuttanut.
Olen jonkin aikaa jo nähnyt unia, jossa olen rakastettu ja saan hellyyttä. Hellyys uupuu suhteestamme täysin.
Ja viime yönä näin unen, jota en voi lakata miettimästäjoku mies halasi minua ihan hirveän lujaa ja painoi suunsa kaulalleni.
Olin unessa järjettömän rakastunut, mutta mikä tärkeintä, mies antoi minulle rakkautta, jota en ole ikinä kokenut.
Tajusin etten saa halauksia kotona, en kauniita sanoja tai mitään unessa tapahtuneita
kun heräsin olin yhä täynnä rakkautta ja koko päivän olen ollut pahoilla mielin, kun tajusin että elämästäni puuttuu lämpö ja rakkaus..ja se tunne unessa oli niin vahva, etten pääse yli.. tunsin fyysisesti miltä tuntuu olla rakastettu.
En jaksa edes kirjoittaa siitä miten paljon olen koittanut puhua miehelleni, kerroin tästä unestakin. Mies ei reagoi oikein mitenkään. Unen jälkeen olen vakuuttuneempi, ettei mies oikeasti taida juuri välittää minusta.
Ja se tekee tästä niin kammottavaa. Muistan unessa näkemäni miehen kasvot tosi selkeästi ja sen miltä tuntui halata ja olla sylissä, kuinka se lämpö kävi läpi kehon mies oli ennestään tuntematon ja unessakin sanoin hänelle, että miten voit olla noin rakas vaikken tunne sinua yhtään?
Masentaa ajatella, että se oli vain unta. Mutta se tunne oli todellinen. Ja nyt elän ilman sitä. Enkä voi olla ajattelematta tuota tuntematonta miestä unessa!?