Miksi rintaliiveillä tulee makkarat selkään?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ei se aina läskistä johdu. Mä olen 165 cm, 53 kg, eli en kovinkaan läski, mutta niin vaan tulee rintojen sivuille ja selkään makkarat, kun on sopivan napakat rintaliivit päällä. Olisin mielelläni ilman tai käyttäisin jotain kevyitä bralette-tyyppisiä liivejä, jos ei olisi myös erittäin isot rinnat, jotka vaatii tukea kunnolla.
Kehonkoostumus voi olla pehmeää löllöä vaikka painaisikin kohtalaisen vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se aina läskistä johdu. Mä olen 165 cm, 53 kg, eli en kovinkaan läski, mutta niin vaan tulee rintojen sivuille ja selkään makkarat, kun on sopivan napakat rintaliivit päällä. Olisin mielelläni ilman tai käyttäisin jotain kevyitä bralette-tyyppisiä liivejä, jos ei olisi myös erittäin isot rinnat, jotka vaatii tukea kunnolla.
Kehonkoostumus voi olla pehmeää löllöä vaikka painaisikin kohtalaisen vähän.
No kieltämättä varmaan mun rasvaprosentti on kohtuu korkea, koska en harrasta muuta liikuntaa kuin koirien ulkoiluttamista. Ja naamakin on sellainen pyöreä "taikinanaama". Mutta eipä tuo onneksi haittaa mitään. Liivien aiheuttamat makkarat saa peitettyä kun käyttää vähemmän tyköistuvia paitoja, jotka on mieluiten jostain vähän jäykemmästä materiaalista tehty, etteivät mene ihan ihoa pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta. Sä olet syöttöpossu eli lihava.
M30
Sinulta ei kysytty.
Kyllä kysyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta. Sä olet syöttöpossu eli lihava.
M30
Sinulta ei kysytty.
Kyllä kysyttiin.
Taidat olla manboobs-asiantuntija.
Alkoi tehdä mieli grillata. 😋