Kertokaa nyt että millä ihmeen perusteella Stubb on muka kyvykkäin Presidentiksi?
Itse en palkkaisi häntä mistään hinnasta, vaan saisi mennä vaikka te-toimiston pupu kursseille pienen päivärahan eteen.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin nauraa kokoomukselle, joka päätti että suosittu ja pidetty Häkkänen on huonompi ehdokas, kuin Stubb. 😀😀😀
Ajattelivat ilmeisesti, että Häkkänen on vielä liian nuori presidentiksi.
Orpon itsetunto ei kestä Häkkäsen suosiota.
Itse olen kyllä myös vähän sitä mieltä, että Häkkänen on vielä nuori ja hänellä on paljon annettavaa päiväpolitiikassa. Presidentti saisi mielellään olla hieman kokeneempi.
oikeistolaiset ja vasemmistolaiset äänestävät häntä ettei haavisto ja halla-aho pääsisi presidentiksi.
Se on edustavin, voin jo kuvitella sen hymyn sen kättelykaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköinen ja psaa puhua. Se piisaa.
Ei ole edes hyvännäköinen
Media on kokoomuslaisen eliitin omistuksessa. Sen vuoksi media on päättänyt että Stubbista presidentin.. Rahall on ja sillä saa paljon valtaa. Jo pari kuukautta media on kirjoittanut ja puhunut vain positiivista Stubbista.. aaltolan murskasivat kirjoittamallaa siihen sävyyn, että lukija sai käsityksen ylimoelosuudestä ja lievästi narsistisista piirteistä. Halla-ahon presidenttinä on yritetty estää, kirjoituksilla, että turhaan äänestätte häntä ekalla kierroksella, kun kuitenkin häviää pystyyn toisen kierroksen. Sitten on luotu mielikuvaa, että Jussi ja Pekka kilpailevat kakkossijasta, kun Stubb kuitenkin voittaa.
Stubb ei pääse toiselle kierrokselle, ja se tietää lähtöä puheenjohtajan ja pääministerin paikalta Petteri Orvolle, joka halusi Subbin ehdokkaaksi, vaikka kokoomuslaiset olisivat halunneet Häkkäsen.