Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 11v ajan hakenut töitä mutta en ole saanut...voiko tässä vaiheessa jo sanoa että en tule työllistymään ja lopettaa työnhaun? Ikää 37v

Vierailija
22.01.2024 |

Ei sitten yhteiskunta halunnut minua töihin

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä ehkä näkyy syyllinen, kysy mikä mennyt pieleen.  

Vierailija
2/12 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään voi lopettaa työnhakua. Alimpaan eläkeikääsi on vielä melkein parikymmentä vuotta. Millaisia töitä olet hakenut, ja miltä alalta/aloilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OnlyFans-tili vaan tulille.

Vierailija
4/12 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos ajattelet ettet ikänä työllisty, etkä ikinä sitä ja ikinä tätä...niin silloin, et ikinä saa mitään. Kehitä itseäsi ja ajatteluasi. Jos uskot saavasi töitä, niin saat ihan varmasti. 

Vierailija
5/12 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun sitten jos ei työllisty vuodessa tai kahdessa niin mennään kouluttautumaan työllistymisen parantamiseksi. 

Vierailija
6/12 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 11 VUOTTA etkä ole saanut edes siivous, varasto, kaupan alan tai tarjoilijan töitä? Oikeesti? Nuori ihminen?! No nyt täytyy sanoa, et on kyl vikaa sit ehkä jossain.

Vierailija
7/12 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE-keskus kyllä kertoo sinulle sitten joskus kun työnhakusi ei enää ole ajankohtaista.

Vierailija
8/12 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis 11 VUOTTA etkä ole saanut edes siivous, varasto, kaupan alan tai tarjoilijan töitä? Oikeesti? Nuori ihminen?! No nyt täytyy sanoa, et on kyl vikaa sit ehkä jossain.

tarjoilijaan tarvitaan koulutus, samoin varasto ja siivous töihin. Ja ajokortti. Kaikilla ei ole. Lisäksi kaikki ei sovellu kassalla, hektiseen asiakaspalvelutyöhön. Itse hain töitä 3 vuotta enkä saanut. Sitten te-toimisto tarjosi palkkatukipaikkaa. Vihdoin sain sen.

Vierailija
9/12 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä muutama vuosi enemmän työttömyyttä takana. Viikon sisällä kolmessa haastattelussa, loogisesti pääteltynä en saa työtä, mutta en anna sen masentaa.

Ikää 56v.

Vierailija
10/12 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna tulee 10 vuotta, kun valmistuin ammattikoulusta. Kaiken maailman työkokeiluja ynnä muuta, koska työttömyys. Olen 29-vuotias. 

Vierailija
11/12 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene opiskelemaan. 

Vierailija
12/12 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit lopettaa. Kaikille ei ole muutenkaan töitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi