Suuri Seikkailu 2024 Official
Kilpailijat julkistettu. Mukana monia tosi TV-ohjelmissa kiertäneitä, mutta myös muutamia mielenkiintoisia ihmisiä, mm. Joonas Saartamo ja Marko Maunuksela.
https://www.nelonen.fi/uutiset/jussi-palkittu-nayttelija-iskelmatahti-j…
Kommentit (715)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vinssi?
KVG
Vierailija kirjoitti:
Voiton toivon Jesselle
Toivottavasti tämä Daniel voittaa. Vaikuttaa tosi mukavalta tyypiltä ja taitoa löytyy.
Luulin tätä Huttusta paljon vanhemmaksi. Niin se ulkonäkö ja olemus pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiton toivon Jesselle
Toivottavasti tämä Daniel voittaa. Vaikuttaa tosi mukavalta tyypiltä ja taitoa löytyy.
Komppaan! Pärjää myös yksilöhaasteissa hienosti. Hyvä esikuva nuorille.
Mä luulen, että Late voittaa kun sai loppuvuodesta yhtäkkiä rahaa ostaa remppaporukkaa taloprojektiin, ensin oli rahat loppu ja sitten tuli monesta firmasta väkee töihin.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että Late voittaa kun sai loppuvuodesta yhtäkkiä rahaa ostaa remppaporukkaa taloprojektiin, ensin oli rahat loppu ja sitten tuli monesta firmasta väkee töihin.
Latehan on Danielin kanssa samassa joukkueessa. Jos voittavat joukkuekisan niin luulisi Danielin olevan lopun yksilökisassa ylivoimainen. Sehän on ollut yleensä aika fyysinen, ei mitään palapelihommaa.
Huonosti ohjattu tällä kertaa. Pelkkää spekulointia. Haluaisin enemmän Lapin taikaa
Vierailija kirjoitti:
Huonosti ohjattu tällä kertaa. Pelkkää spekulointia. Haluaisin enemmän Lapin taikaa
Juu, tylsyys taitaa näkyä täälläkin, viestien määrässä.
Vierailija kirjoitti:
Luulin tätä Huttusta paljon vanhemmaksi. Niin se ulkonäkö ja olemus pettää.
Minkä ikäinen sitten on? Olen mieltänyt hänet n. 43-48-vuotiaaksi.
Jäljellä olevista tykkään eniten Danielista, Joonaksesta, Jessestä ja Maunosta. Jesse on jäänyt ehkä eniten sivuun, toivottavasti nousisi isompaan rooliin jatkossa. Vähiten toivon voittoa Hannalle ja Latelle.
Vierailija kirjoitti:
Jäljellä olevista tykkään eniten Danielista, Joonaksesta, Jessestä ja Maunosta. Jesse on jäänyt ehkä eniten sivuun, toivottavasti nousisi isompaan rooliin jatkossa. Vähiten toivon voittoa Hannalle ja Latelle.
Mauno? Tarkoitatko Marko Maunukselaa?
En tunne näistä puoliakaan. Samaten kaikki voisi olla taviksia. Tavikset tarvii rahaa, ei julkimot.
Toivottavasti Daniel voittaa koko kisan.
Ei kai Sanna valitse kapteeniksi tuota minäminäminä Hannaa?
Vierailija kirjoitti:
Voi ,danielko tippui.
Ei, kun Sanna
Spoiler
.
.
Vaikka molemmissa joukkueissa oli hyviä tyyppejä, jotka olisivat ansainneet voiton, olen silti tyytyväinen siihen, kumpi joukkue pääsi finaaliin.
Olin toivonut, että finaalissa kaikki 4 finalistia kisaisivat vihdoinkin yksilöinä toisiaan vastaan, mutta ei vieläkään. Kilpailevat siis pareina. Ja parit päättää joukkue, joka ei päässyt finaaliin.
Markus on kyllä tyhmä, lyö Yagmuria melalla päähän. Kerran olisi vielä juuri ja juuri ymmärrettävä, mutta kun useamman kerran. Onneksi sentään kypärä.
Ihmetyttää kyllä noiden muidenkin ajatuksen juoksu. Kirmataan täysillä maalialueelle, eikä katsota yhtään tarviiko joku apua. Kisa kuitenkin katkeaa vasta kun kaikki ovat maalissa, nyt sitten jätettiin Marko yksin painavan arkun kanssa, ja itse makoillaan maalissa, tyhmiä. Danielillehan tuollainen arkku nyt oli kevyttä, olisi varmaan mennyt venekin siinä mukana ja olisi silti ollut ekana perillä.