Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri Seikkailu 2024 Official

Vierailija
22.01.2024 |

Kilpailijat julkistettu. Mukana monia tosi TV-ohjelmissa kiertäneitä, mutta myös muutamia mielenkiintoisia ihmisiä, mm. Joonas Saartamo ja Marko Maunuksela.

https://www.nelonen.fi/uutiset/jussi-palkittu-nayttelija-iskelmatahti-j…

Kommentit (715)

Vierailija
501/715 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopultakin päästiin eroon tuosta raakkuvasta sohvaperunasta. En kestänyt kuulla sen viinan polttamaa ääntä. Ääni kiekaistaan kummallisella tavalla.

Sohvaperuna on niin vastenmielinen kuunneltava. Rääkyy käheällä äänellä ja on niin tylsä ja niin ty*mä.

Sohvaperuna puhuu  finglishiä ja idiotismia. ..adaption, fiilis, skaba, skaba, skaba...

Vierailija
502/715 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi se minä, minä kiihlström tippui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/715 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreissä ei minkäänlaista joukkuehenkee muuten kun "murskataan oranssit", "annetaan niitten ny harhailla ja mennään sit ekana maaliin". Pelkästään negaa ja ilkeilyä. L Huttunen ei ees taputtanu oransseille kun  voittivat (sen nyt arvas, ei osaa mitenkään käyttäytyä). Lähretääs vetään oransseja tattiin - sanoo vaan Lauri. Ja miltei itku tulee jos/kun häviää. Miten hänet valitaankin kaikkiin realityihin??

Totta, heidän yhteishenki keskittyi lähinnä uhoon ja toisen joukkueen mollaamiseen - Laten johdolla. Eikö Vihreät yrittäneet siellä tunturin huipullakin hämätä ja sekoittaa toisen joukkueen päitä, kun kyselivät Oransseilta kasuaalisti olivatko löytäneet sen lipun helposti, tms. Onneksi eivät menneet vipuun. Ihan oikea (sympaattisempi) joukkue voitti.

Vierailija
504/715 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa kuunnella pihisevää Pikkaraista, onnex tippui👍

Vierailija
505/715 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta, kun minä, minä Tikander jäi.

Vierailija
506/715 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikander tietysti voitta koko kisan, on nimittäin ollut pääosan esittäjä koko sarjan ajan. Ruutuaikaa enemmän kuin tarpeeksi. Toivon niin, että kuka muu tahansa voittaisi.

Vierailija
507/715 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikander tietysti voitta koko kisan, on nimittäin ollut pääosan esittäjä koko sarjan ajan. Ruutuaikaa enemmän kuin tarpeeksi. Toivon niin, että kuka muu tahansa voittaisi.

Samaa mieltä. Kaikki muut oranssin joukkueen jäsenet (Jesse, Joonas, Marko) ovat sympaattisia ja heille voiton soisin ennemmin kuin Hannalle.

Hanna ei ottanut vastuuta huijausmokastaan (ei ilmoittautunut vapaaehtoiseksi areenalle, vaikka aikoi), on ollut mukana riidoissa, on suustaan kärkäs ja pomotteleva (käskee muita tsemppaamaan itseään). Ihmetyttää myös miksi eräretkelle on laitettava epäkäytännölllinen, roikkuva timanttikorvis ja vahvaa huulipunaa. Tulee pinnallinen kuva.

Vierailija
508/715 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Spoiler ruutu+ jaksosta)

Harmi että Daniel tippui, oli yksilönä ehdottomasti yksi kovimmista ja olisi ansainnut finaalipaikan. Jäljellä olevista minun puolestani kuka vain saisi voittaa paitsi Hanna, on jotenkin niin ikävän oloinen tyyppi.

Vierailija
509/715 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen...milloinkas se Joonas tippui vai olikokaan se enää oranssi joukkueessa?

Vierailija
510/715 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen...milloinkas se Joonas tippui vai olikokaan se enää oranssi joukkueessa?

Ei Saartamo ole tippunut. On oranssissa joukkueessa. Ahma!

Vierailija
511/715 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreistä ainoa voiton ansainnut olis ollut Daniel ja nyt oransseista kuka vaan käy voittajaksi paitsi Hanna. Hanna ja Daniel kun olis vaihtaneet paikkaansa niin oranssissa joukkueessa olis pelkkiä voittajia. 

Vierailija
512/715 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt Jesselle voitto, kun Daniel on pois pelistä.

Just näin.

Vierailija
513/715 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu+

Harmittaa niin paljon kun Danielin peli päättyi ihan loppusuoralla. Typerä veto tuo että toinen joukkue tipahtaa kokonaan. Tässä kohtaa olisi saanut olla jo jonkinlainen yksilökisa, parhaat 4 tai 6 semifinaaliin.

Vierailija
514/715 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Spoiler ruutu+ jaksosta)

Harmi että Daniel tippui, oli yksilönä ehdottomasti yksi kovimmista ja olisi ansainnut finaalipaikan. Jäljellä olevista minun puolestani kuka vain saisi voittaa paitsi Hanna, on jotenkin niin ikävän oloinen tyyppi.

No yksi iso syy, että tippuivat,kun Daniel oli liian hätäinen sen kartan kanssa. Oikeutetusti tippuivat kyllä.

Vierailija
515/715 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä Hanna on jatkuvasti äänessä? Superärsyttävä ihminen ja täynnä itseään.

Vierailija
516/715 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikander on koko ajan äänessä. En toivo hänelle voittoa, vaikuttaa vähän ylimieliselle. Muutenkin on töpeksinyt kilpailuissa.

Vierailija
517/715 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä Hanna on jatkuvasti äänessä? Superärsyttävä ihminen ja täynnä itseään.

Eihän ne muut saa puheenvuoroa, kun se on koko ajan äänessä. Luulee itsestään liikoja.

Vihreät
518/715 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöyhönen oli kilpailuissa mokaaja ja vei porukan häviöön. 

moi

Voi ple
519/715 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreät vai oranssit?

En ole nähnyt ruutu+ jaksoa. Lopussa oli katkelmia seuraavasta kisasta, joka vaikutti rankalta. Hanna näytti sippaavan, joten päättelisin, että Danielin joukkue voittaa. Hyvä jos niin.

Oranssit loppuskabassa, johtuen joukkueiden sekoittamisesta.

moi

Vierailija
520/715 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko näitä muun sukupuolisia, aika möreä ääni ainakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi