Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Upeasta omakotalosta maalla ----> kuppaseen kaupungin vuokra-asuntoon. :(

Vierailija
09.01.2007 |

Eli muutto olisi unelmien talosta takaisin kaupungin vuokra asuntoihin. Tänään kävin asunto katsomassa ja en tiedän itkisinkö vai nauraisinko. vaihtoehtoja ei ole, joten asunto on pakko hyväksyä. Ahdistaa, ahdistaa ihan mielettömästi. Yritän itselleni vakuutella että kyllä se siitä kun sen siivoaa ja pistää uudet kalusteet ja asettuu taloksi, mutta olo on se että taitaa mennä itkuksi ja masennukseksi sinne muutto. :/

Joo, pienet on ongelmat minullakin...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ota vaikka siltä kantilta. Lapset saa kavereita ja ite pääsee välillä kävellen ihmisten ilmoille, ei tarvi tehä pihatöitä jää aikaa lapsille enemmän jne

Vierailija
2/22 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen asuntohan se on.

Kun itse tulin hyvin vaatimattomista oloista ja sain kaupungin vuokra-asunnon, se oli kun lottovoitto.

Kaikki on suhteellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä odottaa mukava uusi elämä. Talot ja asunnot on vain materiaa, niitä tulee ja menee :)

Vierailija
4/22 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Helsingissä voi sisäisellä vaihdolla vaihtaa asuntoa kun vuoden on asunut siinä. Voi sitten katsoa kivempaa asuntoa / aluetta. Miksi sinun ja lasten pitää muuttaa, miksi mies ei muuta? Haluatko erota, vai miehesi?

Vierailija
5/22 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asiat on muutenkin vaikeita, ei muutto toiseen ympäristöön kyllä yhtään helpota. VOIMIA sinulle toivon. Aika auttaa.

Vierailija
6/22 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessaan kun menin niin kirjaimellisesti oksensin, haju oli niin karmiva. Itse kuulema pitää asunto siivota. :/ Parvekkeen lattia oli niin lian peitossa etten edes kehdannut parvekkeen ovea avata. Ruosteinen ja räsöinen koko parveke.

Itse olen kaupungissa koko elämäni asunut ja nyt kun pääsin maalle niin huomasin että se on se mun juttu, siksi tämä kaupunkiin muutto ahdistaakin niin paljon. Mut kaippa siihen tottuu..

ap

Vierailija
7/22 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- saat viettää elämää rauhassa ilman mitään kylän kyttäilyä siitä mitä teet milloin ja kenen kanssa

- lapsillasi on nyt valtaisat harrastusmahdollisuudet

- lapsillasi on nyt kouluja/tarhoja jne mistä valita, myös erikoisimpiin lahjakkuuksiin sopivia kouluja

- shoppailumaastot on aina lähistöllä, ei tarvitse mitään suurta reissua käydäkseen kaupassa

- ei tarvitse välittää naapureiden mielipiteistä, voit vapaasti tehdä mitä haluat

- lapsilla paljon kavereita valittavana pihoissa

- kun asunnossa jokin menee rikki, kutsut vaan huoltomiehen paikalle ja hommaa korjaantuu itsestään

- ei lumitöitä, ei puutarhatöitä, huoletonta ja vapaata elämää

Vierailija
8/22 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos heillä oma talo, harvoin on yksinhuoltajalla varaa lunastaa omakotitaloa itselleen, mutta ehkä miehellä on varaa.

Vierailija
9/22 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne kuppaset vuokraluukutkin voi olla tosi viehättäviä. Mä olen käynyt parissa sellaisessa, jossa on ollut tosi kiva pohjaratkaisu, ja kun asukkalla on vielä silmää sisustaa, niin hyvä siitä tulee.

Vierailija
10/22 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoamalla ja samalla saat päästellä pahimpia höyryjä pois. Hommaa jotain mieleistäsi sisustussälää, verhot, viherkasveja tms. Rättiväsyneenä puhtaisiin lakanoihin ja ajatus siitä, että sinä selviät!

Vierailija
11/22 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos olitte avoliitossa, niin sitten on iso voi voi.

Vierailija
12/22 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aiemminkin kirjoittanut tänne tästä aiheesta? Kuullostaa tutulta...

Vierailija
13/22 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eronne syyn. Puuh. Yritä jaksaa...

Vierailija
14/22 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat saisit, jos kyseessä normaali ero...

Vierailija
15/22 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia ahdistaa tämä muutto. He viihtyivät maalla, mutta onneksi he saavat olla isänsä luona paljon jatkossa. Toivon vaan että voin heille tehdä turvallisen ja viihtyisän kodin sinnekkin minne olen muuttamassa, mutta huonolta näyttää. Minun oloni ei ole kovin turvallinen, lähinnä vaan ahdistaa koko paikka. No jospa lapsiani ei ahdistaisi.

Saa haukkua jos se teitä helpottaa. Ihminen tekee virheitä ja minä niistä joudun maksamaan, rankalla kädelle. joten eläkää te ihmisiksi.

ap

Vierailija
16/22 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppoa moralisoida ja syytellä, kukapa meistä ei tekisi virheitä elämässään. Varmaan jokaisella (paitsi täydellsillä av-mammoilla) on jotain, mitä katuu.

Yritä tehdä tulevasta kodistasi viihtyisä ja kiva paikka asua. Kun sen kuuraa perinjuurin ja sisustaa oman maun mukaan, asunnon ilme muuttuu varmasti kovasti.

Vierailija
17/22 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi, on varmasti raskasta muuttaa, kun odottaa lasta ja erokin taustalla :(

Itse muutan omakotitalosta vapaa-ehtoisesti vuokralle. Erosin kyllä mutta nyt päätin myydä omistamani talon maalta (exällä on oma talonsa nykyisin) ja muuttaa kaupunkiin. Jätän lapset exälle ja siirryn etä-äidiksi ja tapaan lapsia viikonloppuisin. Vuoro on miehen hoitaa lapsia, minä haluan ensimmäisen kerran vuosikymmeneen harrastaa ja olla vapaampi (itsekäs, tiedän) mutta exällä on nyt aikaa ja halua olla lastensa kanssa joten se on hyvä lapsillekin.

Mutta siis, onnea uuteen kotiin, vaikkakin alku aina ankeaa!

Vierailija
18/22 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset saavat kavereita, epäsosiaalisten hyypiöiden pennuista, oppivat tavat(varastelu, huumeet yms kivaa), ilma on mukavan raikasta(kun käyt iltalenkillä), kellarikomeroita tyhjennellään ja naapurissa asuu möykkäävä juopposakki. Siitä vaan asuntoa siivoilemaan ja hankkimaan euro-ihmeestä sisustustavaraa. Mikset jätä lapsiasi kunnolliseen ympäristöön?

Vierailija
19/22 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lapset saavat kavereita, epäsosiaalisten hyypiöiden pennuista, oppivat tavat(varastelu, huumeet yms kivaa), ilma on mukavan raikasta(kun käyt iltalenkillä), kellarikomeroita tyhjennellään ja naapurissa asuu möykkäävä juopposakki. Siitä vaan asuntoa siivoilemaan ja hankkimaan euro-ihmeestä sisustustavaraa. Mikset jätä lapsiasi kunnolliseen ympäristöön?

Vierailija
20/22 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mepäs asummekin Helsingissä ja vielä itäisessä=)

Alue on ihana, rauhallinen ja kaunis! Ei ole möykkääviä naapureita, eikä muutakaan negatiivista sanottavaa.