tavallinen perjantai
Olin ystäväni kanssa baarissa, kun olimme lähdössä huomasimme että joku noin 50-60-vuotias mies alkoi seuraamaan meitä, (Olin itse 29 ja kaverini 31) pysähdyimme ja kysyimme mitä asiaa hänellä on. Mies kysyi että haluaisiko jompikumpi meistä lähteä hänen mukaansa. Kaverini vastasi ei mutta minä olin aivan umpi humalassa kuten tuo kyseinen mies joten lähdin hänen mukansa, kun olimme päässeet miehen kotiin niin hän alkoi riisua minua sekä itseään olin niin humalassa etten muista illasta tuon enempää, mutta kun aamulla heräsin niin huomasin että olin tuntemattoman miehen kotona alasti sängyssä, sitten nousin siitä aika nopsaan ja aloin pukemaan, kun sain puettua niin mies heräsi ja kysyi mihin olen menossa, mutta juoksin vain ulos asunnosta ja kun olin portilla näin siinä postilaatikolla olevan naisen ja hän kysyi oletko sinä tämän kyseisen miehen kaveri olen hänen vaimonsa, mutta en vastannut kävelin vain ohi. nykyään kaverini kanssa nauretaan asialle ja mitäköhän miehen vaimo oli mahtanut ajatella kun meni makkariin sillä olin unohtanut pikkuhousuni sinne.Tapahtuneesta on nyt 4 vuotta
Kommentit (7)
mitäs ihmettä olen itsekkin ollut baarissa mutta ei minua mikään setä ole alkanut seuraamaan
Yrititkö kirjoittaa uudelleen tuon tarinan "Kiimainen ilta", mutta (vielä) huonommin?
Vierailija kirjoitti:
mitäs ihmettä olen itsekkin ollut baarissa mutta ei minua mikään setä ole alkanut seuraamaan
Ihan selkeästi on vaan setäfantasia
Ei muuten ole.Olen siis tämä kyseinen kaveri olin tuolloin hieman humalassa joten jatkoin matkaa kun kaverini lähti tuon miehen mukaan
Tässä opetus ettei ikinä kannattaisi juopotella yli ''korviensa''.