Seksuaalivähemmistöjä vihaavat ihmiset ovat pelottavia
Tuollaisessa perustettomassa vihassa asiaa kohtaan joka ei vaikuta itseen mitenkään, on jotain kammottavaa.
Vähän kuin kauhuelokuvan hirviöt joilla ei ole muuta motiivia kuin kylvää pahaa.
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni homous on pohjimmiltaan kiintymyssuhdehäiriö. En pidä sitä luonnollisena tai oikeastaan kovin terveenäkään. Ihmisarvo on kuitenkin kaikilla sama.
Mitä epätervettä siinä on? Se ettei ne homot ja lesbot miellytä sinua?
Ihan se epäterveys siinä on, että homot tai lesbot eivät voi lisääntyä. On siis tarkoitettu, että nuo taipumukset eivät siirry eteenpäin. Ei minua kuitenkaan häiritse jonkun homous. En vain pidä sitä luonnollisena, vaan häiriönä.
Se ei ole periytyvä tila joten siitä ei ole kyse. Muuten heterot ei saisi homoseksuaaleja lapsia.
Kyllä se osittain on. On geenejä, jotka lisäävät alttiutta homouteen ja transujuttuih
Lgbt piireissä esiintyy henkistä väkivaltaa enemmän kuin normiväestössä havainnoi joku.
Ovatkohan ohjeenne tähän tulleet Tehtaankadulta, vaiko ihan suoraan isä Putinilta?
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa itsestään numeroa tekemättömät, tavalliset homot ja lesbot. Jos kaksi miestä rakastaa toisiaan tai kaksi naista, se ei ole keltään pois.
Pelottavaa sen sijaan on lgtbq -väki, joka toitottaa pridea ja toteuttaa vähemmistöaktivismia aggressiivisesti. Ja lasten pitäisi antaa olla rauhassa lapsia, eikä sekoittaa heitä tällä non-binäärisyydellä ja muulla transroskalla. Ihmisten tulisi saada vapaasti olla sitä, mitä he ovat eikä yrittää uskotella vaikkapa lesbotytölle, että tämä on todellisuudessa poika. Ja itsemäärittelystä en edes aloita - se on pimeintä scheissea aikoihin.
Nyt osuit asian ytimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni homous on pohjimmiltaan kiintymyssuhdehäiriö. En pidä sitä luonnollisena tai oikeastaan kovin terveenäkään. Ihmisarvo on kuitenkin kaikilla sama.
Mitä epätervettä siinä on? Se ettei ne homot ja lesbot miellytä sinua?
Ihan se epäterveys siinä on, että homot tai lesbot eivät voi lisääntyä. On siis tarkoitettu, että nuo taipumukset eivät siirry eteenpäin. Ei minua kuitenkaan häiritse jonkun homous. En vain pidä sitä luonnollisena, vaan häiriönä.
Se ei ole periytyvä tila joten siitä ei ole kyse. Muuten heterot ei saisi homoseksuaaleja lapsia.
Kyllä se osittain on. On geenejä, jo
Onkohan homous luonnon keino karsia haittageenejä? Saahan sitä ajatella kaikkea.
Sinä kyllä vaikutat yhtä pelottavalta. Samaan arvostelevaan sakkiin kuulut.
Ihmettelen itse sitä, että pienen vähemmistön takia enemmistön pitäisi suostua kaikenlaiseen höpötykseen, kuten yhteivessat, myös kouluissa ja väitteet, että sukupuolia on enemmän kuin kaksi. Biologista totuutta yritetään väkisin muuttaa vääräksi. Miksi myös pitää marssia ja korostaa itseään. Suomessa on edistytty paljon siinä, että hyväksytään ko. ihmiset, mutta tuollainen kouhotus kääntyy itseään vastaan ja pian ei ihmiset sitä jaksa. Pitäisikö enemmistöön kuuluvienkin marssia ja heilutella lippujaan, kun syytökset ovat tuota sinun luokkaa. Pitää alkaa puolustamaan itseään ja nousta korokkeelle ja olla ylpeitä omasta sukupuolestaan.
Minulla on ystävinä näitä vähemmistöön kuuluvia eikä hekään tykkää, kun ko. lipuilla peitellään talot jne. He haluavat olla kuten muut, kuulua joukkoon, mutta ilman vouhotusta. Heillä on ihan hyvä elämä.
Heterot pelkäävät itsessään sitä mitä eivät ole.
Olisi jo aika muun sukupuolisten hyväksyä heterot eikä aiheuttaa vastakkainasettelua. Pitäisi antaa lasten olla lapsia ja katsoa rauhassa millaisiksi kasvavat, itse valita sukupuolensa, kun ovat siihen kypsiä. Kamalaa on, että jopa päiväkodeissa ei saa olla tyttöjä eikä poikia, joka on hyvin vahingollista lapselle, on äärimmäisen tärkeää, että lapsi saa ilmentää itseään tyttönä ja poikana. Jos joku joukosta haluaa olla erilainen, niin lapset sen hyväksyvät, kun heille antaa siihen mahdollisuuden. Yleensä aikuinen on se joka tämänkin asian vääristää ja pilaa. Tämä sukupuolettomana kasvattaminen on keinoista pahin pilata lapsen mieli.
Tyhmiä ihmisiä on Suomessa entistä enemmän, jopa eduskunnassa. Ideologian takia tehdään päätöksiä, joissa ei ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tällaiset lauseet ovat sitä vastakkainasettelua ja täydellistä typeryyttä.
Vierailija kirjoitti:
Niiin väsynyttä spinnausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tällaiset lauseet ovat sitä vastakkainasettelua ja täydellistä typeryyttä.
Teidän asenteet sitä typeryyttä on. Johan tämä ketjukin sen todistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalivähemmistöt on ärsyttäviä. Siksi niitä vihataan.
Pelottavia. Ja kuvittelevat että niitä vihataan.
Näin on ja lisäksi ovat itse hyvin suvaitsemattomia. Vinkuvat, ettei heitä suvaita ja kohdellaan epätasa-arvoisesti, mutta arvostelevat heteroja tylsiksi, harmaiksi, puhumattakaan pahimpien homojen misogyniasta ja naisten väheksynnästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on ja lisäksi ovat itse hyvin suvaitsemattomia. Vinkuvat, ettei heitä suvaita ja kohdellaan epätasa-arvoisesti, mutta arvostelevat heteroja tylsiksi, harmaiksi, puhumattakaan pahimpien homojen misogyniasta ja naisten väheksynnästä.
Sama porukka solvaa ydinperheitä jatkuvasti.
Minua ahdistavat enemmän naiset, jotka sabotoivat kaikkia naisia haluamalla tänne päänkatkojakulttuurista tulevia miehiä tai "partanaisia" naisille suunnattuihin tiloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama porukka solvaa ydinperheitä jatkuvasti.
Ihan oikein. Itsepähän sitä olette kerjänneet ja kerjäätte ilmeisesti jatkossakin.
Heterot on harmaata ja ankeaa massaa. On ihanaa olla homo! 😊
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun pelkäät. On syytäkin!
Mikä sinunlaisiasia ihmisiä vaivaa? Miten jonkun vieraan ihmisen seksuaalinen suuntautuminen häiritsee elämääsi?
Kertokaa nyt hyvänen aika joku samanlaisen ajatusmaailman omaava?!
Pelottaako joku heissä niin paljon, että on turvallisempaa vihata?
Lopettakaa aatteidenne pakonomainen tunkeminen kouluihin ja yhteiskuntaan.
Suomen lainsäädännössä sukupuolivähemmistöjen oikeudet on nyt jo kuitenkin jo aikoja sitten tunnustettu ja hyväksytty joten mihin näitä tällaisia 'keskusteluja' niistä nyt oikeastaan enää ?
Eiväthän ne siis enää esim.mitään 'puolusteluja' kaipaa eivätkä tarvitse kenellekään,tai millekään taholle.
Kaikki tässä ketjussa esitetyt solvaukset yms. ovat täsmälleen samoja joita on demonisoimismielessä ja häpäisemistarkoituksessa osattu esittää ennenkin ,ei siis yhtään mitään uutta.
Siinä mielessä tämä ketju on siis aivan tarpeton ja turha.
Menkää siis täältä vaikka jonnekin Jouko Pihon palstalle, tai meuhkatkaa nyt sitten vaan ihan keskenänne (...kunnes ylläpito tämän ketjun poistaa)
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa aatteidenne pakonomainen tunkeminen kouluihin ja yhteiskuntaan.
Sitä emätinyhdyntää ja lisääntymistä siellä kyllä pakonomaisesti tuputetaan.
Minua ei haittaa itsestään numeroa tekemättömät, tavalliset homot ja lesbot. Jos kaksi miestä rakastaa toisiaan tai kaksi naista, se ei ole keltään pois.
Pelottavaa sen sijaan on lgtbq -väki, joka toitottaa pridea ja toteuttaa vähemmistöaktivismia aggressiivisesti. Ja lasten pitäisi antaa olla rauhassa lapsia, eikä sekoittaa heitä tällä non-binäärisyydellä ja muulla transroskalla. Ihmisten tulisi saada vapaasti olla sitä, mitä he ovat eikä yrittää uskotella vaikkapa lesbotytölle, että tämä on todellisuudessa poika. Ja itsemäärittelystä en edes aloita - se on pimeintä scheissea aikoihin.