Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun te kerta tykkäätte julkkiksista niin paljon niin mitä mieltä te olette tästä JIm Carreyn ulostulosta aikoinaan??

Vierailija
21.01.2024 |

"Jokaisen ihmisen pitäisi tulla rikkaaksi ja kuuluisaksi ja tehdä ihan kaikkea mistä ne on aina unelmoinut, pelkästään nähdäkseen että se ei ole vastaus yhtään mihinkään"

Mun mielestä tää on hyvin sanottu, ne vastaukset mitä te etsitte ei löydy ulkoisista tekijöistä vaan teidän sisältä

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmistä saastuta se, mikä menee suusta sisään vaan se, mikä tulee sieltä ulos.

-Jeesus Kristus

Vierailija
2/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tämän joskus ja voin allekirjoittaa täysin perustuen omaan kokemukseen.

Kymmenien tuhansien arvoiset korut, kattohuoneisto ja miljoona tilillä ei lohduta jos sisin on synkkä. Siis oikeasti, melkein jopa pahentaa. Tulee paineita olla onnellinen ja kokee itsensä vialliseksi jos ei onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rikkaus tietenkään tee kenestäkään onnellista ellei tämä jo sellainen ole. Tuskin tulen koskaan olemaan miljonääri, eikä sellainen kiinnosta, mutta tiedän jo nyt, ettei se korjaisi mitään murheita elämässäni.

Vierailija
4/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rikas ja onnellinen ja halveksin köyhiä marisijoita.

Vierailija
5/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellinen ihminen ei halveksi 

Vierailija
6/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halveksunta tie onneen?

Epäilen.

Vierailija
7/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä mieluummin itken kartanossa upean puutarhan ympäröimänä kuin jossain Kouvolan kerrostaloyksiössä. 

Vierailija
8/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että todellakin olisin onnellisempi, jos olisi varaa ostaa kaupasta niitä ruokia joita haluan eikä tarvitsisi yöllä herätä miettimään, että miten saa laskut maksettua.

Vierailija
9/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hullu on hullu vaikka rahassa pyöris.

Vierailija
10/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on rahaa kuin roskaa,niin raha menettää arvonsa,saat sillä kaikkea paitsi et elämää.

Vierailija
11/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitän, että todellakin olisin onnellisempi, jos olisi varaa ostaa kaupasta niitä ruokia joita haluan eikä tarvitsisi yöllä herätä miettimään, että miten saa laskut maksettua.

Ei ne suuret tulot, vaan pienet...??

Vierailija
12/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se raha nyt vain helpottaa vähän helvetin paljon kaikenlaista stressiä. Jos ei omaa varakkuuttansa osaa arvostaa, ei osaa elää.

Vierailija
13/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se raha nyt vain helpottaa vähän helvetin paljon kaikenlaista stressiä. Jos ei omaa varakkuuttansa osaa arvostaa, ei osaa elää.

Tiedätkö mitä yhteistä on Chris Cornelilla, Chester Benningtonilla ja Aviciilla? He kaikki tekivät itsemurhan vaikka olivat fanien palvomia miljonäärejä. Ihmisen onnellisin aika elämässä on ne köyhät vuodet.

Vierailija
14/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii mulle, voisko Jimi jelppaa asiassa?

Vierailija
15/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti olisit perustasoon saakka onnellisempi. Se taso ei ole kovin suuri, jonka jälkeen lisäys ei enää lisää onnellisuutta.

Vierailija
16/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun raha ratkaisee kaikki ongelmat. Siksi köyhillä on niin paljon kasautuneita ongelmia ja ei yhtään ratkaisuja. Rikkailla taas ei ole ongelmia, mihin ei voisi rahalla ratkaisua löytää. Onni on eri asia, se ei kuulu tähän.

Vierailija
17/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on rahaa kuin roskaa,niin raha menettää arvonsa,saat sillä kaikkea paitsi et elämää.

No jos on ihan mitä tahansa kuin roskaa, niin se menettää arvonsa.

Vierailija
18/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku Meksikon favelasta voisi todeta ettet sinä osaa elää jos et ole joka ikinen päivä onnellinen.

Vierailija
19/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mitä yhteistä on Chris Cornelilla, Chester Benningtonilla ja Aviciilla? He kaikki tekivät itsemurhan vaikka olivat fanien palvomia miljonäärejä. Ihmisen onnellisin aika elämässä on ne köyhät vuodet.

Eivät osanneet luovia elämässään. En tiedä miksi, en tunne elämäntarinoitansa. Ei rahakaan ihan kaikkeen näköjään auta. Mutta jossain köyhyydessä riutumisessa ei tosiaan ainakaan ole mitään hienoa tai "parhautta".

Vierailija
20/38 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sillä kummasti saa elämää ja elin- sekä kokemuspiiri laajenevat, aina löytyy tarvittaessa retriittejä ja mahdollisuuksia - kaikkea voi tehdä, aina voi mennä ja lähteä, ei tarvitse kituutella ja jumittaa jossain loukussa.