Erosta kaksi vuotta ja nyt harkitsen
exän ottamista takaisin. Ainut vaan, että miten kestän sen jos hänellä ollut muita naisia tässä välissä. Olen kysynyt, mutta ei kuulemma kuulu minulle.
Sen takia harkitsen yhteenpaluuta, koska haluaisin perheeni yhteen ja ikävöin häntä. En kyllä usko, että suhteemme välttämättä yhtään sen parempi olisi. En vaan jaksa olla yksin.
Kommentit (36)
Lipase. Jos maistuu vieraat mehut niin jätä se siksa
Vierailija kirjoitti:
Huono idea.
Kuinka niin?
Ap
Et siis ole löytänyt uutta suhdetta ja luulet että voit palata vanhaan. Tuskin onnistuu pitkäksi ajaksi paluu.
Lisäksi täytyy kysyä exäsi mielipide, joka saattaa olla ihan jotain muuta kuin mitä luulet.
Kun suhde päättyy on se siinä. Luottamus jne perusasioita ei voi aloittaa alusta eikä korjata. Miettisit koko ajan exän muita naisia, jotka saattavat olla tavalla tai toisella nytkin hänen elämässään mukana.
Kyllä perhe kannattaa aina pitää koossa/yhdistää, eikä mikään toinen mies tule välittämään lapsistasi kuten exäsi, eli lasten isä. Isättömät lapset kasvaa myös usein kieroon.
-Ne joiden mielestä ei, ovat itse yksinäisiä yh-äitejä, jotka ei löydä kumppania ja sanonkin aina, että naisilla sinkut kaverit pitää naisen sinkkuna, koska oma tilanne!
Vierailija kirjoitti:
Huono idea.
Miksi perheen yhdistäminen olisi muka huono idea, varsinkin kun et tiedä mitään heidän tilaanteestaan?
-Olet vain itse yksinäinen ja haluat pitää muutkin naiset yksinäisinä, koska olet itse kyvytön löytämään kumppania!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono idea.
Miksi perheen yhdistäminen olisi muka huono idea, varsinkin kun et tiedä mitään heidän tilaanteestaan?
-Olet vain itse yksinäinen ja haluat pitää muutkin naiset yksinäisinä, koska olet itse kyvytön löytämään kumppania!
Mitä helvettiä? Tajuatko millaisissa YDINperheissä lapsia elää parasta aikaa? Syy miksi meillä löytyy tänäkin päivänä väkivaltaa sietäviä naisia johtuu meidän omista vanhemmistamme. Nuorille täytyy opettaa ettei yksinäisyyttä pidä pelätä oman hyvinvointinsa uhalla.
Et vain jaksa olla yksin? Mikä siinä on rankkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono idea.
Mitä helvettiä? Tajuatko millaisissa YDINperheissä lapsia elää parasta aikaa? Syy miksi meillä löytyy tänäkin päivänä väkivaltaa sietäviä naisia johtuu meidän omista vanhemmistamme. Nuorille täytyy opettaa ettei yksinäisyyttä pidä pelätä oman hyvinvointinsa uhalla.
Ai nyt kaikki ydinperheet on väkivaltaisia, oletko noin sairas keksimään roskaa, kun itselläsi ei ole miestä?
Suurin osa ydinperheistä on täysin normaaleja työssäkäyviä isiä ja äitejä ilman mitään väkivaltaa, väkivaltaperheitä on vähemmän kuin väkivaltaisia yh-äitejä, jotka kurittaa lapsiaan surutta, koska vihaavat lapsen isää, misandriaa.
Lapselle on aina paras, jos on kaksi yhdessä olevaa vanhempaa, jotka välittää toisistaan ja lapsistaan.
Teistä yh-äideistä suurin osa käy edes töissä ja puratte kiukkunne lapsiinne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono idea.
Lesbosuhteissa on eniten fyysistä väkivaltaakin, homoilla saman verran kuin normaaleilla mies-nainen pareilla.
ELi vaikka otat miehen pois kuviosta, niin väkivalta vain lisääntyy.
PS Maksaako Feministiliitto sulle täällä ydinperheitä vastaan trollaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono idea.
Lesbosuhteissa on eniten fyysistä väkivaltaakin, homoilla saman verran kuin normaaleilla mies-nainen pareilla.
ELi vaikka otat miehen pois kuviosta, niin väkivalta vain lisääntyy.
Tuossahan puhuttiin siitä, ettei yksinäisyyttä pidä pelätä. Mistä sait päähäsi, että mies korvattaisiin naisella ja väkivalta lisääntyy? Jos elää ilman parisuhdetta, ei tarvitse väkivaltaakaan sietää.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono idea.
Ap ei avannut tilannetta, mutta jokin syy eroon on aikoinaan ollut.
Ensin hajotit perheesi ja nyt haluat sen takaisin kun huomasit, että tuli tehtyä vähän tyhmästi?
Mitähän miehesi tästä sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono idea.
ELi vaikka otat miehen pois
Lopeta väkivallasta jauhaminen, ydinperheissä jossa mies ja nainen sitä on vähemmän kuin lesbosuhteissa ja suurimmassa osaa ydinperheistä väkivaltaa ei ole koskaan ollut.
Miksi liität väkivallan normaalreihin perheisiin, hakkasiko äitisi kenties isääsi vai mistä katkeruus?
-Olet yksin ja siksi katkera?
Tuleeko annettua lapsille tukkapöllyä, sekin on väkivaltaa jos et tiennyt ja huomannut omalla kohdallasi miten käyttäydyt?
Mikä oli syy alkuperäiseen eroon?
Varma voit olla siitä, että exälläsi on ollut muita jälkeesi, ainakin useimmat pitkästä parisuhteesta eronneet ottavat ilon irti sinkkuudesta varsinkin jos ovat tulleet jätetyiksi. En tiedä pystyisinkö itse tuossa tilanteessa luottamaan, että kaikki on jätetty taakse...
EI, EI JA VIELÄ KERRAN EI. Jos sä nyt jo mietit että onko ollut toisia naisia kahden vuoden aikana niin kyllä on ollut. Sanoi mitä tahansa. Luuletko ettei tuo sua ala häiritsemään sitten myöhemmin. Ketään ei myöskään kuulu ottaa takaisin vain sen takia ettei halua olla yksi. Äly hoi älä jätä.
Ootko kysynyt tältä toiselta osapuolelta, että haluaako takaisin? Ei sitä niin vaan oteta.
Ei se suhde ole toisella kerralla sen parempi kuten itsekin tajuat. Lapsillekin on ihan helvettiä jos palaatte yhteen ja sitten homma ei taaskaan toimi ja eroatte uudelleen. Ja miehelläsi on varmasti ollut muita, voi olla ollut montakin. Ihan hullua edes ajatella yhteen palaamista jos tämä haittaa sinua jo ennen yhteen paluuta. Teet itsellesi suurimman palveluksen jos opettelet olemaan itsenäinen ja elämään yksin. Sen jälkeen sinun ei tarvitse enää ikinä jäädä tai roikkua kiinni huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se suhde ole toisella kerralla sen parempi kuten itsekin tajuat. Lapsillekin on ihan helvettiä jos palaatte yhteen ja sitten homma ei taaskaan toimi ja eroatte uudelleen. Ja miehelläsi on varmasti ollut muita, voi olla ollut montakin. Ihan hullua edes ajatella yhteen palaamista jos tämä haittaa sinua jo ennen yhteen paluuta. Teet itsellesi suurimman palveluksen jos opettelet olemaan itsenäinen ja elämään yksin. Sen jälkeen sinun ei tarvitse enää ikinä jäädä tai roikkua kiinni huonossa suhteessa.
Yksinäiset naiset haluaa pitää muutkin naiset yksinäisenä, normaali parisuhde on helvetistä ja lapsille paha jnejne..
Todellisuudessa lapsille ja aikuisille on parasta ydinperhe, jos mies on lasten isä.
Väkivallasta jankuttajat on niitä yh-äitejä, jotka on katkeria kaikille miehille tyyliin "mies paha, nainen hyvä" ja muuta roskaa, koska itselle ei ole miestä löytynyt ja itse kurittavat lapsia, koska näkevät niissä sen vihaamansa miehen!
Huono idea.