Erosta kaksi vuotta ja nyt harkitsen
exän ottamista takaisin. Ainut vaan, että miten kestän sen jos hänellä ollut muita naisia tässä välissä. Olen kysynyt, mutta ei kuulemma kuulu minulle.
Sen takia harkitsen yhteenpaluuta, koska haluaisin perheeni yhteen ja ikävöin häntä. En kyllä usko, että suhteemme välttämättä yhtään sen parempi olisi. En vaan jaksa olla yksin.
Kommentit (36)
Ihmiset eivät yleensä eroa kevyin perustein. Monesti on ollut monenlaisia suuria ongelmia, jotka ovat johtaneet eroon. Tietysti jos molemmat asianomaiset ovat kehittyneet parin vuoden aikana suotuisaan suuntaan, homma voi toimia.
Jos exä vielä haluaa kanssasi yhteen, ehdottomasti kannattaa kokeilla. Exäsi tuntee jo sinut, teillä on yhteinen historia, alkuun vanhat rakastumisen tunteet varmasti palaa molemmille jos sille vaan antautuu.
Ei se ota jos ei annakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono idea.
Miksi perheen yhdistäminen olisi muka huono idea, varsinkin kun et tiedä mitään heidän tilaanteestaan?
-Olet vain itse yksinäinen ja haluat pitää muutkin naiset yksinäisinä, koska olet itse kyvytön löytämään kumppania!
Mitä helvettiä? Tajuatko millaisissa YDINperheissä lapsia elää parasta aikaa? Syy miksi meillä löytyy tänäkin päivänä väkivaltaa sietäviä naisia johtuu meidän omista vanhemmistamme. Nuorille täytyy opettaa ettei yksinäisyyttä pidä pelätä oman hyvinvointinsa uhalla.
Ai jos 5% ydinperheitä esiintyy väkivaltaa ja puolet siitäkin naisten taholta, niin sinä luokittelet ydinperheen aina väkivaltaiseksi?
-Oletko noin helv--n lapsellinen, koska itse et saa miestä?
95% ydinperheistä asiat on hyvin eikä väkivaltaa, joten ydinperhe on 95% tapauksista yh-äitiä parempi vaihtoehto!
Mitä nautintoa saat ydinperheen päälle ku-se-mi-sesta, oletko noin yksinäinen?
PS Palstan naiset on peukutuksista päätellen lähes kaikki yh-äitejä, jotka vihaavat miehiä ja lapsiaan!
Jos pohdit sitä, onko miehelläsi ollut muita naisia tässä välissä niin voin vakuuttaa, että on.
Oman eroni jälkeen kävin kaikki kaupungin pil lubaarit läpi ja nus sin tsekkihuoria bersläpeen ihan vaan siitä ilosta, että voin. Se teki ihan eetvarttia kaiken sen vitu tuksen jälkeen ja tiukka pil lu oli myös tervettä vaihtelua sen monen vuoden kerran viikkoon väljyksen jälkeen.
Olisinko halunnut siihen harmaaseen kipsipil lu-vit tuilusuhteeseen takaisin? En.
Tiedän kaksi perhettä, joissa on eron jälkeen palattu yhteen ja yhdessä on pysytty. Tosin toisessa perheessä ero tapahtui jo ennen kuin oli yhtään lasta.
Lisäksi kaveripiirissä olen huomannut, että yleensä se ensimmäinen puoliso on ollut kaikkein paras. Ero tulee kun ei osata käsitellä ongelmia, mutta tämä seuraa kyllä myös seuraavaan liittoon.
Aikoisitko olla miehen kanssa maailman tappiin asti, vai vaan niin kauan kun lapset ovat pieniä? Kenen elämän nyt ajattelit uhrata?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä perhe kannattaa aina pitää koossa/yhdistää, eikä mikään toinen mies tule välittämään lapsistasi kuten exäsi, eli lasten isä. Isättömät lapset kasvaa myös usein kieroon.
-Ne joiden mielestä ei, ovat itse yksinäisiä yh-äitejä, jotka ei löydä kumppania ja sanonkin aina, että naisilla sinkut kaverit pitää naisen sinkkuna, koska oma tilanne!
Sinkkuudesta ollaan kylläkin ylpeitä. Ei ole äijiä eikä kakaroita riesana omassa kodissa. Katsos ne valinnat, ne huippuhyvät valinnat 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono idea.
Miksi perheen yhdistäminen olisi muka huono idea, varsinkin kun et tiedä mitään heidän tilaanteestaan?
-Olet vain itse yksinäinen ja haluat pitää muutkin naiset yksinäisinä, koska olet itse kyvytön löytämään kumppania!
Mitä helvettiä? Tajuatko millaisissa YDINperheissä lapsia elää parasta aikaa? Syy miksi meillä löytyy tänäkin päivänä väkivaltaa sietäviä naisia johtuu meidän omista vanhemmistamme. Nuorille täytyy opettaa ettei yksinäisyyttä pidä pelätä oman hyvinvointinsa uhalla.
Ai jos 5% ydinperheitä esiintyy väkivaltaa ja puolet siitäkin naisten taholta, niin sinä luokittelet ydinperheen aina väkivaltaiseksi?
-Oletko noin helv--n lapsellinen, koska itse et saa miestä?
Siellä ollaan katkerana kun on tullut haaroja leviteltyä. Karsea äijä kotona ja kakarat riesana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä perhe kannattaa aina pitää koossa/yhdistää, eikä mikään toinen mies tule välittämään lapsistasi kuten exäsi, eli lasten isä. Isättömät lapset kasvaa myös usein kieroon.
-Ne joiden mielestä ei, ovat itse yksinäisiä yh-äitejä, jotka ei löydä kumppania ja sanonkin aina, että naisilla sinkut kaverit pitää naisen sinkkuna, koska oma tilanne!
Sinkkuudesta ollaan kylläkin ylpeitä. Ei ole äijiä eikä kakaroita riesana omassa kodissa. Katsos ne valinnat, ne huippuhyvät valinnat 😌
Osta kissa ja kuole yksinäisenä, lapsettomana, miehettömänä vanhanapiikana!
-Ihminen joka puhuu noin ei ole kasvanut aikuiseksi ja tajunnut, että ei se mies ole vastuussa sinun onnellisuudesta vaan sinä itse.
-Ja huonosti näyttää onnistuneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli runk-kaat yksinäisenä kotona, dil-do on miehesi ja kissa keskustelukumppanisi, onnea vielä sinne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli runk-kaat yksinäisenä kotona, dil-do on miehesi ja kissa keskustelukumppanisi, onnea vielä sinne!
Jo on katkeraa tykitystä. Mitä ihmettä sinulle on tapahtunut, et kuulosta lainkaan onnelliselta ydinperheestäsi huolimatta.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo on katkeraa tykitystä. Mitä ihmettä sinulle on tapahtunut, et kuulosta lainkaan onnel
EI ole katkeraa, vaan faktaa:
-Esitä nyt miten tuo ei ole muka totta, kaikki tossa pitää paikkaansa?
(Jos ei ole mies, on dil-do miehesi ja runkkaat kotona yksinäisenä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se suhde ole toisella kerralla sen parempi kuten itsekin tajuat. Lapsillekin on ihan helvettiä jos palaatte yhteen ja sitten homma ei taaskaan toimi ja eroatte uudelleen. Ja miehelläsi on varmasti ollut muita, voi olla ollut montakin. Ihan hullua edes ajatella yhteen palaamista jos tämä haittaa sinua jo ennen yhteen paluuta. Teet itsellesi suurimman palveluksen jos opettelet olemaan itsenäinen ja elämään yksin. Sen jälkeen sinun ei tarvitse enää ikinä jäädä tai roikkua kiinni huonossa suhteessa.
Yksinäiset naiset haluaa pitää muutkin naiset yksinäisenä, normaali parisuhde on helvetistä ja lapsille paha jnejne..
Todellisuudessa lapsille ja aikuisille on parasta ydinperhe, jos mies on lasten isä.
Väkivallasta jankuttajat on niitä yh-äitejä, jotka on katkeria kaikille miehille tyyliin "mies paha, nainen hyvä" ja muuta roskaa, koska itselle ei ole miestä löyty
Nyt et voisi olla enempää väärässä. Meillä on ydinperhe ja lapsemme ovat jo teinejä. Minulla ja miehelläni on todella hyvä parisuhde. Siksi en voi ymmärtää miksi ihmiset roikkuvat väkisin huonoissa parisuhteissa. Minun vanhemmillani oli huono parisuhde, mutta he eivät eronneet. Minä ja sisarukseni kärsimme tästä ja lapsuutemme olisi varmasti ollut parempi jos vanhempani olisivat eronneet. Eli ei ydinperhe ole todellakaan aina paras vaihtoehto. Eron jälkeen vanhemmat voivat vaikuttaa todella paljon siihen millainen elämä lapsille muodostuu.
Miksi erositte? mItä hyvää ja huonoa suhteessanne oli? Onko ne eron syyt sellaisia että nyt niitä ei olisi? Onko samat huonot puolet yhä? Oletko sinä joku B vaihtoehto kun miehen suhde menikin mönkään?
Exä jätti sinut, hullutteli mennä vieraissa naisissa ja nyt ois sitten perhe arkeen valmis.
Mieti asiaa sentään yön yli.
Kun vanhaa velliä lämmittää uudelleen niin maku on mennyt tai hapan.