Olen pitkä nainen ( yli 180c,m) mutta ei minulla ole tuollaista kroppaa kuin victoria secret malleilla?
Olen paljon sirompi ja painan vain 64kg mutta en näytä yhtään niitlä mallaileta. niin miten ihmeessä ne saa tuollaiset kropat??
Kommentit (89)
Tuliko sulle yllärinä että kaikilla ei ole sama vartalonmuoto?
Vierailija kirjoitti:
Liikunnalla. Olen 175 cm ja 58 kg, mutta hoikkuudesta huolimatta mulla on pyöreät pakarat ja lantio, koska olen treenannut.
Mullakin on tosi paljon läskiä vaikka olen hoikka. Mutta noilla malleilla ei tunnu olevan yhtään läskiä.
Laihduta 8 - 10 kiloa. Ei yksikään noista malleista paina yli 60 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Hyh..S illoin lähtisi menkat pois
Eiks VS oo jo ihan so last season?!
Kelpaat kyllä mulle, palvon sua 😘🥰
Vierailija kirjoitti:
Anoreksiaa pukkaa tuollaisilla painoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoreksia on mielisairaus, ei mikään tietty paino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alipainon pitäminen normaalina ja sen tavoittelu on anoreksiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Olen ollut mitoissa 176 cm ja 50 kg ilman anoreksiaa.
Poistavat kylkiluita ja lisäävät implantteja...
döööö...
Ovat treenanneet. Tuliko yllätyksenä, että kauniit naiset tekevät kovaa työtä ulkonäkönsä eteen? Vaatii myös kurinalaista elämää, että iho pysyy heleänä jne.
Vierailija kirjoitti:
Ovat treenanneet. Tuliko yllätyksenä, että kauniit naiset tekevät kovaa työtä ulkonäkönsä eteen? Vaatii myös kurinalaista elämää, että iho pysyy heleänä jne.
tarkoitinn vaikka olen aika hoikka niin silti minulla on pyöreyttä esim lantioilla ja reisissä. Noilla naisilla ei ole joten leikkaako ne läskiä pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tarkoitinn vaikka olen aika hoikka niin silti minulla on pyöreyttä esim lantioilla ja reisissä. Noilla naisilla ei ole joten leikkaako ne läskiä pois?
He ovat merkittävän alipainoisia. Lisäksi vähintään rintaimplantit. Pituus on vain yksi yhteinen määre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasva kerääntyy geneettisesti eri kohtiin eri ihmisillä. Jos sinulla kerääntyy reisiin ja lantion seudulle, ja sinulla on selvästi ylimääräistä niissä kohdissa, et ole vielä yhtä hoikka kuin ne mallit. Eli jos poltat vielä lisää rasvaa, niin lopulta ne lähtee noista viimeisistäkin paikoista. Suositeltavaa kuitenkin treenata samalla lihaksia ja syödä oikein.
Elizabeth Debicki
Pituutta 190cm. Painosta ei tietoa.
Olen yli 190 senttiä. Miksi minulla ei ole samanlaista kroppaa kuin huippu-urheilijalla?
Kaikki mannekiinit ovat olleet alunperin miehiä, siinä upeiden pitkien säärien syy.
Liikunnalla. Olen 175 cm ja 58 kg, mutta hoikkuudesta huolimatta mulla on pyöreät pakarat ja lantio, koska olen treenannut.