Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
12101/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa missä kohtaa menee Eden Golanin esiintymisasun hiharaja asun yläosassa? Sitä ei näy videoilla mutta pakkohan se on olla koska ei mekko ole pelkkää valkoista liinaa ja kaulan kohdalla näkyy jokin raja sekä kainalon alla joissakin kuvissa ja solisluun alapuolella kankaan ryppyjä.

Mutta sitä hiharajaa ei näy, jatkuuko hihat kyynärvarsiin asti?

Vaatteet saadaan pysymään päällä kaksipuoleisella teipillä, joka on kehitetty pysymään iholla ja olemaan myös ystävällinen tekstiileille.

Vierailija
12102/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää Bambie Thug, joutuu vetämään tosi erikoista shouta jotta saa kuuluisuutta, eikä normaalilla esiintymisellä pärjää?

Käyttää hyväkseen tätä tulenarkaa tilannetta. Saa vedettyä huomiota itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12103/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriisikokouksessa ovat kuitenkin vain toimittajia paossa, saavat rauhassa kilistellä kuohuvaa.

Vierailija
12104/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi käydä ulkona kävelyllä ennen illan show'ta, mutta eihän näiltä juonenkäänteiltä nyt kerkeä!

Mä kävin alkupäivästä. Sit lenkin loppumetreillä luin uutisen Joostista. Kyllä mä siinä mietin että onneks kävin nyt, koska tän jälkeen en olisi lähtenyt 😆 ennakointia, ennakointia!

Mä menen saunaan ja sen jälkeen käyn pienellä metsäretkellä, että pää tuulettuu, ennen h-hetkeä, jos sitä siis tulee.

Vierailija
12105/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vassarina enää mieleltäni kestä enää tätä, jos Israel osallistuu. Kun vaan tietäisitte kuinka paljon mielialalääkkeitä oon vetänyt tänään. Mä oikeesti romahdan täällä.

Olet heikko. Kukaan normaali ei romahda euroviisujen takia. Ota lisää niitä lääkkeitä

Vierailija
12106/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisuissa kuohuu rajusti VG: Neljä maata harkinnut vetäytymistä

https://www.is.fi/viihde/art-2000010416596.html

Suomen mahikset voittaa, paranevat koko ajan.Jihuu!

Vierailija
12107/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljä maata vetäytymässä euroviisuista

Israelin voittoa pelätään 

Irlannin edustaja suuttui Israelin yleisradion kommentaattorille

Irlannin edustaja Bambie Thug on kertonut Irlantilaiselle RTE:lle suuttuneensa Israelin yleisradioyhtiön Kanin kommentaattorille.

Kanin kommentaattori oli tiistain semifinaalissa luonnehtinut Bambie Thugin esitystä "illan pelottavimmaksi" ja varoittanut katsojia, jotka seurasivat esitystä lasten seurassa.

- Esiintymisessä tulee olemaan paljon loitsuja ja mustaa magiaa ja mustia vaatteita, saatanallisia symboleita ja voodoo-nukkeja, israelilainen kommentaattori sanoi.

Kommentaattori myös huomautti Bambie Thugin esityksen ympärillä velloneen "jonkin verran kiistanalaisuutt

Tuli pahamieli 😢

Vierailija
12108/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä voi viisuja äänestää? En löydä googlaamalla.

173005 ja kappaleen numero tyyliin 01, 02 jne. Numero on sama kuin esiintymisjärjestys. Alankomaiden numero skipataan eli ei kannata alkaa miinusta esityksiä, jotka tulevat Alankomaiden jälkeen. Niiden alkuperäinen numero on voimassa.

Vierailija
12109/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää Bambie Thug, joutuu vetämään tosi erikoista shouta jotta saa kuuluisuutta, eikä normaalilla esiintymisellä pärjää?

No jep, COBin Alexi Laihokin kuulosti enkelikuorolta tähän Bambieen verrattuna, onhan se suoritus tietty sekin että voi karjua ja rääkyä noin rumasti ettei ääni ole hyvä edes siihen tyylilajiin!

Vierailija
12110/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttää hyväkseen tätä tulenarkaa tilannetta. Saa vedettyä huomiota itselleen.

Minäkin olen ajatellut noin. Sitten oli ollut kirjoituksia jotka oli ebu estänyt.

Vierailija
12111/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä maata vetäytymässä euroviisuista

Israelin voittoa pelätään 

Eilen olivat harkinneet, eli esiintyvät tänään

Vierailija
12112/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs Unibetin kerroin on tällä hetkellä? Pitäskö laittaa satanen Henkalle ja Teemulla?

Vierailija
12113/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi käydä ulkona kävelyllä ennen illan show'ta, mutta eihän näiltä juonenkäänteiltä nyt kerkeä!

Mä kävin just äsken, oli pakko lepuuttaa hermoja jotenkin, kun ei pysty keskittymään oikein mihinkään. Vilkaisin kuitenkin puhelinta muutamaan otteeseen kävellessä, että missä mennään viisuissa :D

Vierailija
12114/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vassarina enää mieleltäni kestä enää tätä, jos Israel osallistuu. Kun vaan tietäisitte kuinka paljon mielialalääkkeitä oon vetänyt tänään. Mä oikeesti romahdan täällä.

Tuota se vasemmistolaisuus tuottaa. Masennusta, ahdistusta, mt-ongelmia ja hermoromahduksia. Vasemmistolainen ei voi olla onnellinen ja optimistinen

Mieti sitä peppukivun määrää jos Israel VOITTAA tänään.

Vierailija
12115/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä sulle, mutta nyt otat tämän kyllä ihan liian raskaasti. Tämä on vain laulukilpailu, ei mikään maailmanhistorian kannalta merkittävä tai mullistava asia. Sun kannattaisi irrottautua nyt tästä ketjsutakin ja ylipäätään asiasta, lähde ulos kävelylle keväiseen luontoon. Viisuissa ei ratkaista mitään maailmanpolitiikan kannalta merkittävää sen enempää kuin urheilukilpailuissakaan. Parin vuoden kuluttua tämä on vain kaukainen muisto, jolle voi hymähtää. Mielenterveyttään ei kannata tällaisen asian takia menettää.

Vierailija
12116/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tiedät vaikka Suomikin vielä vetäytyisi? Sehän oli tapetilla jo ennen UMK:ta, samoin Windows95manin voiton jälkeen.

Israelin delegaation toiminta viisuissa ei ainakaan ole parantanut kenenkään mielikuvaa heistä.

Vierailija
12117/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhaa & Rakkautta ! !

Vierailija
12118/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ja Israel jakavat ykkössijan koska kaikki muut maat vetäytyvät kisasta, pidetään seuraavat viisut kahdessa maassa, tai vain Suomessa mutta Israelin kanssa yhdessä.

Vierailija
12119/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis,

Alkuun luojalle (tai oikeammin karmalle!) kiitos siitä että Ruotsi viime vuonna raatien äänillä voitti.

Mutta veikkaan, ettei tilanne ylipäätään olisi näin herkkä, jos oikeus olisi voittanut, ja viisut olisi pidettymSuomessa, todennäköisesti Nokia Areenalla.

Mälmö on euroopanlaajuisesti ehkä ns. "pahin" paikka järjestää viisut tälläisessä tilanteessa. Tilanne on väkisinkin politisoitunut Israelin osallistumisen myötä.

Toki turvajärjestelyt ym. olisi Tampereellakin pitänyt olla huippuluokkaa, mutta Suomessa ei ole yhtä isoja/samantyylisiä vähemmistöjä mitä (varsinkin) Mälmössä.

Varmasti puolin jos toisinkin haukutaan tehdä omaa agendaa näkyväksi, osoitetaan mieltä Palestiinan puolesta, toisaalta Israel haluaa näyttää että osalistuvat vaikka vastustetaan.

Mutta vaikea kuvitella, että ihan vastaavaa olisi Tampereella nähty. Noin isoja ihmismassoja ei olisi kaduille saatu, Mälmöön vielä (veikkaan) on Tanskasta tullut myös porukkaa, koska Kööpenhamina ihan vieressä, siltaa pitkin ehkä n. 30min junalla/autolla. Vs. Tampere, mihin jo Helsingistä n. 2h, puhumattakaan naapurimaista, esim. Ruotsista vähintään 12h laivalla (+matkat maksaa, harvalla varaa lähteä vs. kotiovelta suoraan mielenosoitukseen)

Vierailija
12120/17813 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota se vasemmistolaisuus tuottaa. Masennusta, ahdistusta, mt-ongelmia ja hermoromahduksia. Vasemmistolainen ei voi olla onnellinen ja optimistinen

Höpö höpö. Joku yksinkertainen persu sua vain trollas.

Ketju on lukittu.