Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17808)
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5475783/euroviisut-2024-official <------- VIRALLINEN KETJU
Millä perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Juuri oli uutinen, jossa tekoälytutkija arveli ihmiskunnan tuhoon menevän noin 5 vuotta.
ESC-ketjujen perusteella ihmisten mielipiteiden kahtiajako on jo niin kovassa buumissa, että tuo ennuste vaikuttaa optimistiselta. Jakolinjoja ja omia juoksuhautoja kaivaa ihan jokainen :/
Otetaan tähän sitten vielä kauhuskenario, jossa W95man voittaa ESC:n. Millä rahalla kuihtuva ja omaan kuplaansa käpertyvä Suomi järjestää Viisut ensi vuonna? Sitten vielä toinen lakkokevät ja viisuvieraat maassa, jossa mikään ei enää toimi ja politiikka on kirosana. Ja tämä lainkaan edes huomioimatta mitä maailmalla tapahtuu, esim. eskaloituuko sota Euroopassa, mikä on aika todennäköistä, viimeistään jos/kun Trumpista tulee presidentti.
Nykymaailmassa on sinne ESC-toukokuuhunkin aivan järkyttävän pitkä aika, kun koko ajan tilanteet kiristyvät.
Joskus oli aika, jolloin musiikki ja urheilu yhdistivät kansoja. Ehkä sekin oli vain illuusio.
Ankeuttaja hiljaa!
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5475783/euroviisut-2024-official <------- VIRALLINEN KETJU
Eiköhän täällä ole jo jokaisella trollillakin oma ketjunsa aiheesta. Hajoita ja hallitse ja alapeukuta.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet uuden tämä on olemassa? Käyn ilmiantamassa sen perkele
Tää ketju on ollut aiemmin, ja keskustelu jatkui täällä heti kun edustaja vahvisti lähtönsä. Nih.
Vierailija kirjoitti:
@Mode poista tämä ketju
lol
Ilmiantakaa tuo toinen ketju. Myöhemmin luotu.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on ollut aiemmin, ja keskustelu jatkui täällä heti kun edustaja vahvisti lähtönsä. Nih.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Juuri oli uutinen, jossa tekoälytutkija arveli ihmiskunnan tuhoon menevän noin 5 vuotta.
ESC-ketjujen perusteella ihmisten mielipiteiden kahtiajako on jo niin kovassa buumissa, että tuo ennuste vaikuttaa optimistiselta. Jakolinjoja ja omia juoksuhautoja kaivaa ihan jokainen :/
Otetaan tähän sitten vielä kauhuskenario, jossa W95man voittaa ESC:n. Millä rahalla kuihtuva ja omaan kuplaansa käpertyvä Suomi järjestää Viisut ensi vuonna? Sitten vielä toinen lakkokevät ja viisuvieraat maassa, jossa mikään ei enää toimi ja politiikka on kirosana. Ja tämä lainkaan edes huomioimatta mitä maailmalla tapahtuu, esim. eskaloituuko sota Euroopassa, mikä on aika todennäköistä, viimeistään jos/kun Trumpista tulee presidentti.
Nykymaailmassa on sinne ESC-toukokuuhunkin aivan järkyttävän pitkä aika, kun koko ajan tilanteet kiristyvät.
Joskus oli aika, jolloin musiikki ja urheilu yhdistivät kansoja. Ehkä sekin oli vain illuusio.
Ei tämä ole mikään uusi tilanne tai että ennen olisi ollut jotenkin paremmin. 1980 -luvulla lukuisat maat boigotoivat Olympialaisia. Sopotin laulufestivaalit olivat Itä-Euroopan vastine Eurovision laulukilpailulle.
Baby Lasagna julkaisi muuten virallisen videon, vahvistuu vaan sen potentiaali. Toivottavasti pitävät perinnekuteet.
Vierailija kirjoitti:
Virallinen pelleketju lähinnä.
Euroviisut 2024 Mayhem: Nyt kun Suomen edustaja varmistui, niin palstalla tapellaan missä ketjussa keskustellaan :D
Mä kyllä voisin lähteä viisuristeilylle. Vaikka se 1-2 yötä laivassa, ja päivä tai kaksi kaupungissa. Mikähän olisi oikein ysäridrinkki jota tilata baarista.. Pina colada se ei voi enää olla.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä voisin lähteä viisuristeilylle. Vaikka se 1-2 yötä laivassa, ja päivä tai kaksi kaupungissa. Mikähän olisi oikein ysäridrinkki jota tilata baarista.. Pina colada se ei voi enää olla.
Pullo olutta vois sopia teemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sininen enkeli?
Vierailija kirjoitti:
Eagle Cocktail
Todellista ysäriä olisi lasipulloinen Olvi CXX mäyräkoira.
Vierailija kirjoitti:
Sex On The Beach ainakin olis aika ysäriä.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän nuo kaverit juovat? Habituksen perusteella jotain soijamaitoa :D
Jos joku laivayhtiö järkkää viisuristeilyn toukokuussa niin se ei olekaan kuin Tallinnaan päiväseltään. Malmö on Ruotsin eteläkärjessä.