Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin työhakemuksen ja arvatkaa mitä?

Vierailija
01.12.2024 |

Oikeaan osuit: valitettavasti sinua ei ole valittu. Tehtävään löydettiin jo joku toinen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan joskus 70-luvun alkuvuosina, kun kauppatorilla vanha mies myi markan arpoja vanhassa Lada-merkkisessä henkilöautossa. Se Lada oli arvonnan pääpalkinto. Ikinä enkä koskaan, en saanut muuta kuin "tämä arpa ei voita" Kiitos kannatuksesta.

Vierailija
2/19 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen lähetin ja saa nähdä. Ei mulla hätä oo löytää paikkaa, etsin ja jatkan nykyisessä paikassa kunnes löytyy mieleinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja labra alalla sanotaan aina lopetimme rekry prosessin kanssasi vaikka amk tutkinto mutta 2v kokemusta puuttuu. TYLSÄÄ AINA SAMAT VASTAUKSET.

Vierailija
4/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä jäin kesäkuussa eläkkeelle ja syyskuusta alkaen on soiteltu, että pääsetkö edes viikoksi töihin, kun ketään ei saada töihin. Työmarkkinat on todella jakautuneet, koska on meitä, joita pyydetään töihin ja niitä, joille pätkätyö ei kelpaa, kun Kela maksaa paremmin.

Vierailija
5/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset karenssin, yrittäisit kovemmin.

Vierailija
6/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa :( Pidän peukkuja ja toivon että onni työpaikasta osuu kohdalles👍🏻👍🏻

7/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli jo lokakuus sähköpostia, että "nyt voit ilmoittaa, jos oot ens kesänäkin tulos" 😃

Tosin tämä talvi pitää ny ensi taistella läpi 🥱

Vierailija
8/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä jäin kesäkuussa eläkkeelle ja syyskuusta alkaen on soiteltu, että pääsetkö edes viikoksi töihin, kun ketään ei saada töihin. Työmarkkinat on todella jakautuneet, koska on meitä, joita pyydetään töihin ja niitä, joille pätkätyö ei kelpaa, kun Kela maksaa paremmin.

Huono provo

Vierailija
9/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaapa mitä. Laitoin henkilöstövuokrafirman työpaikka ilmoitukseen hakemuksen.

Ei mitään vastausta.

1,5 vuotta myöhemmin 2 työpaikan jälkeen (eri firma) Roskapostiin kilahtaa. Laitatko työhakualueen terveisin henkilöstöfirmakumma. Tätä sitten ihmettelemään ja kaivamaan tietoa. Mitähän työpaikkaa olen sieltä hakenut.

Ei mitään hajua, vaikka tiedonrippeet löytyivät maililaatikosta. Tänä aikanahan olin hakenut n 50 työpaikkaa. En reagoinut mitenkään.

Kaksi viikkoa myöhemmin. Laitatko ammattialueen jota haet.

Hain peevelisoikoon jotain työtä 1,5 vuotta sitten. Ei edes haastattelukutsua. Kävin siinä välissä töissä.

Lue se eka hakemus.

Vierailija
10/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan joskus 70-luvun alkuvuosina, kun kauppatorilla vanha mies myi markan arpoja vanhassa Lada-merkkisessä henkilöautossa. Se Lada oli arvonnan pääpalkinto. Ikinä enkä koskaan, en saanut muuta kuin "tämä arpa ei voita" Kiitos kannatuksesta.

Min isoveli voitti vauvanuken, lienee vieläkin jossain vintillä.

Vierailija
11/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nyt siis ajattelit kohentaa asemiasi työmarkkinoilla, jotta seuraavaksi saat mieluisamman vastauksen?

Vierailija
12/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nyt siis ajattelit kohentaa asemiasi työmarkkinoilla, jotta seuraavaksi saat mieluisamman vastauksen?

haista v i t t u

Vierailija
13/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haista v i t t u

Ok, ja miten se siis tarkalleen ottaen parantaa mahdollisuuksiasi?

Vierailija
14/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono provo

Provona huono, faktana aika kauhistuttava. Toisaalta työttömät haukkuvat eläkeläisiä, että budjetissa on enemmän rahaa eläkkeisiin kuin työttömien korvauksiin ja samaan aikaan eläkeläiset saavat sekä palkkaa että eläkettä, koska työtöntä ei työt kiinnosta.

Vierailija
15/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono provo

Miten niin provo? Minunkin äitiäni kysellään yhä töihin vaikka on yli 70-vuotias.

Vierailija
16/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritin soittaa, ei vastattu.

Laitoin tekstiviestin, että soitan uudestaan. Ei vastattu.

Laitoin hakemuksen ja mainitsin, että yritin saada aiemmin yhteyttä.

Ei mitään vastausta yhtään mihinkään, ollenkaan.

Näin helppoa on "mennä töihin".

Vierailija
17/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haista v i t t u

Ok, ja miten se siis tarkalleen ottaen parantaa mahdollisuuksiasi?

Olen tehnyt kuule sen eteen kaiken mitä pystyy, mulla on 3 ammattia, työkokemusta vuosia. Töitä ei ole.

Vierailija
18/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ja labra alalla sanotaan aina lopetimme rekry prosessin kanssasi vaikka amk tutkinto mutta 2v kokemusta puuttuu. TYLSÄÄ AINA SAMAT VASTAUKSET.

Mitäpä jos valehtelisit 2v kokemusta?

Vierailija
19/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tul kerran melkein heti tällainen kiitos hakemuksestasi, mutta et tullut valituksi - vastaus, ihan kuin olisi tullut joltain automaatilta?! Hakuaikakin oli vielä pari viikkoa meneillään. Myös minua kokeneempi työkaveri sai saman pikavastauksen. Erikoista oli se, että yhtenä keskeisenä vaatimuksena oli sellainen osaaminen mitä sekä hänellä että minulla oli silloisen työmme ansiosta. 

Ehkä paikka oli valmiiksi sovittu jollekin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan