Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGeQkTNfH/
Esitys
Minun mielestä tämä oli hyvä! Pari kuvakulmaa pielessä, mutta muuten hyvä! GO FINLAND! NO RULESSS!!!
Joo, yhdessä kohtaa kamera kuvaa lähikuvassa suoraan edestä päin alasuojaa. Varsinainen antikliimaksi.
Minä aloin nauraa ihan hervottomasti siinä kohtaa kun se munakukkaro oli yhtäkkiä kuvan keskiössä 😂 No, ehkä saavat illaksi kuvakulmat kohdilleen, ja jos eivät saa, niin naurattaa se noinkin.
Hyi hemmetti. Ei voi mitään, mutta tämä esitys tuntuu liputtavan naisia kautta aikojen häirinneisiin munannäyttelijöihin.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää Suomelle vaaratonta esim. Portugalia, heillä on kuitenkin tosi kaunis balladi.
Siis on äänestettävä vaaratonta maata. Minä täällä Saksassa äänestän vain NoRulesia. Jo kerroin, että mulla on kolme tai neljäskin puhelin. Kunhan puhelinäänestyksen numero julkaistaan tvssä. ONE kanava, jos teillä on Astra, siis niille ulkomailla asuville.
Miten se on vaaraton, kun läpimeno ei ole varmaa? Monihan on juuri asettanut vastakkain Suomen ja Portugalin (ja Slovenian, Serbian), että kamalaa jos nää laatubiisit karsiutuisi mutta Suomi ei.
Jos äänestää vaikka Kroatiaa, niin se menee läpi muutenkin varmasti tai sitten ääni Islannille, joka jää karsintoihin, niin näistä ei ole uhkaa.
Itse kyllä suosittelen äänestämään sitä, mistä pitää, ilman taktikointia. Kiva tietysti, että Suomikin saa diasporaääniä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä Mikon haastattelussa sanoivat, että farkkumuna on jokusen kerran jäänyt toimimatta nyt sekä Suomessa että Ruotsissa. Mutta olivat vähän hälläväliä, kun kysyttiin että voiko näin käydä livessäkin. Että "sellaista sattuu".
Ei stana 😂 ei ei ja EI!
No ei kiinnosta Keisterin munat ja niiden toimivuus.
No sit kannattais vaihtaa ketjua tai edes olla hiljaa.
No ei nyt sentään. Euroviisuissa esiintyy onneksi muita hienoja artisteja. Tämä ketju ei käsittele Keisterin munia.
Vierailija kirjoitti:
Pääsispä suomi jatkoon ihan vaan wiwisnobien takia.Suomi kuitenkin tarjoilee tv-viihdettä koko rahan edestä. Hyvä kappale, hyvää laulamista, upeat tanssijat, koreografia, nostalgia ja puvustus...
Jos Keisteri olisi twink, nuo fanittaisivat täysillä.
Äläpä muuta, mitään erikoisempaa ne harvemmin arvostavat. Tanssija Jessehän on homo (ja hyvännäköinenkin), olisko pitänyt mainita Williamille erikseen, että kehuisi Suomen esityksen maasta taivaisiin! Jäisi vähemmän haastattelutilaa Teemulle..
Kyllä se nyt jatkoon pääsee. Olisi hyvin suuri yllätys jos ei. Nekin reagoijat, jotka eivät tästä biisistä pidä, sanoivat viihtyneensä esityksen äärellä. Plus se tulee vähän pliisumman jakson jälkeen joten herättää varmaan katsojat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä Mikon haastattelussa sanoivat, että farkkumuna on jokusen kerran jäänyt toimimatta nyt sekä Suomessa että Ruotsissa. Mutta olivat vähän hälläväliä, kun kysyttiin että voiko näin käydä livessäkin. Että "sellaista sattuu".
Ei stana 😂 ei ei ja EI!
No ei nyt sentään. Euroviisuissa esiintyy onneksi muita hienoja artisteja. Tämä ketju ei käsittele Keisterin munia.
Ilmapiirin paskominen ei myöskään ole kovin euroviisuhenkeä.
Mun mielestä Bl vaan ratsastaa liikaa sillä käärijäefektillä ja liian pian itse Käärijästä. Kärtsä teki jotain todella omaa ja omalaatuista Euroviisuja ajatellen ja tulee olo että edellisen vuoden Suomi olisi levittänyt maton suoraan baby lasagnalle jonka päältä helppo hyppiä hyville sijoille ellei voittoon. Ja ainakin YouTubessa moni kommentoi tuota biisiä sillä mentaliteetilla että Kroatia kostaisi nyt nyt Suomen puolesta ja ottaa voiton koska viime vuosi meni miten meni. No siis ihana ajatus tavallaan että tällä biisillä haluttaisi antaa vastalause viime vuodesta mutta silti on olo että nyt mennään vain sillä mitä Kärtsä jo teki.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt jatkoon pääsee. Olisi hyvin suuri yllätys jos ei. Nekin reagoijat, jotka eivät tästä biisistä pidä, sanoivat viihtyneensä esityksen äärellä. Plus se tulee vähän pliisumman jakson jälkeen joten herättää varmaan katsojat.
Semeissä varmasti toimii tuo shortsien laskeutuminen katosta ja Teemun pyörivät pyrot, jos ei ole aiemmin tätä nähnyt.
Suomella kävi niin hyvä mäihä esiintymispaikan suhteen, että jatko on lähes varma. Ero ensimmäisen puoliskon ja toisen välillä on laadullisesti hyvin iso, ja varsinkin Suomi ja Portugali erottuvat joukosta loppupäässä.
Finaaliin pitääkin sitten toivoa hyvää arpaonnea ei vain itselle vaan myös sille ketä on ympärillä.
Esim. joku järjestys missä ois vaikka Alankomaat Itävalta Liettua Suomi Norja Italia, ois aivan katastrofi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei stana 😂 ei ei ja EI!
Ilmapiirin paskominen ei myöskään ole kovin euroviisuhenkeä.
Minkä ilmapiirin? Tämä on Euroviisuja käsittelevä ketju. Ei Keisterin munannäyttelyä hypettävä ketju.
Mulla on tämän illan semissä kaksi biisiä, joista pidän paljon: Ukraina ja Australia. Ukraina on varma jatkoonmenijä, joten äänestän Australiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Bl vaan ratsastaa liikaa sillä käärijäefektillä ja liian pian itse Käärijästä. Kärtsä teki jotain todella omaa ja omalaatuista Euroviisuja ajatellen ja tulee olo että edellisen vuoden Suomi olisi levittänyt maton suoraan baby lasagnalle jonka päältä helppo hyppiä hyville sijoille ellei voittoon. Ja ainakin YouTubessa moni kommentoi tuota biisiä sillä mentaliteetilla että Kroatia kostaisi nyt nyt Suomen puolesta ja ottaa voiton koska viime vuosi meni miten meni. No siis ihana ajatus tavallaan että tällä biisillä haluttaisi antaa vastalause viime vuodesta mutta silti on olo että nyt mennään vain sillä mitä Kärtsä jo teki.
No näitä kommentteja pitää haastaa itse, muuten ei näy muuta kuin tukea. Nythän suurin osa pitää aika varmana että Kroatialle tulee Suomelta iso potti. Ja voi tullakin, mutta yhtä hyvin ei. Mutta näitä (kohteliaita) soraääniäkin pitää näkyä, tai muuten se mielikuva vankasta tuesta on ja pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei tunnu yhtään tuolta. Biisi itsessään on nerokas ja koukuttava. Näyttäytyy lähinnä siten, että Baby Lasagnan jatkaa Käärijän coolia linjaa.
Kolme ja puoli tuntia ja odotus on palkittu!!
Suomi joutuu myös tänään aikamoiseen ryöpytykseen jos käy niin, että mennään finaaliin, mutta serbia, slovenia ja portugali ei. Redditissä on vaahdottu tästä ja myös youtuben chateissa/kommenteissa. Eihän se suomen vika ole, mutta katsovat, että suomi on p ska ja vie paikan OiKeaLtA EsItYkSeLtÄ.
Siis vähän ot mutta tuleeko tänään siis joku semifinaali ja onko Suomi mukana?
Vierailija kirjoitti:
Ei stana 😂 ei ei ja EI!
Niinpä. Tämä kaksikko vaikuttaa tosiaan olevan kuin lomalla. Keisteri vieläpä omalla ristiretkellään, jossa pääsee paljastamaan itseään mahdollisimman suurelle yleisölle.
Tämä hassunhauska hupailureissu kustannetaan verovaroin.
Vierailija kirjoitti:
Suomi joutuu myös tänään aikamoiseen ryöpytykseen jos käy niin, että mennään finaaliin, mutta serbia, slovenia ja portugali ei. Redditissä on vaahdottu tästä ja myös youtuben chateissa/kommenteissa. Eihän se suomen vika ole, mutta katsovat, että suomi on p ska ja vie paikan OiKeaLtA EsItYkSeLtÄ.
Rakastan myös niitä suomalaisia (oletan) jotka on kommentoinut näihin viesteihin joissa sanotaan ,että lopetan katsomisen jos näin käy, jotain et bye bye then😂
Suomea pidetään täysin pas kana, vähän jopa säälittävänä, esim youtuben chateissa, ei tule pääsemään finaaliin.