Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
6361/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viiden jälkeen ohjelmassa nyt euroviisuja!

Vink vink

Perkeleen pikku kakkonen, saa tuotakaan katsoa 

No se oli aika lyhyt pätkä. Haastateltiin suomalaisia viisufaneja Tukholmassa. Yksi oli pukeutuneena windows 95 mieheksi ja pyrot oli myös messissä hänellä.

Vierailija
6362/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGeQkTNfH/

Esitys

Minun mielestä tämä oli hyvä! Pari kuvakulmaa pielessä, mutta muuten hyvä! GO FINLAND! NO RULESSS!!!

Joo, yhdessä kohtaa kamera kuvaa lähikuvassa suoraan edestä päin alasuojaa. Varsinainen antikliimaksi.

Minä aloin nauraa ihan hervottomasti siinä kohtaa kun se munakukkaro oli yhtäkkiä kuvan keskiössä 😂 No, ehkä saavat illaksi kuvakulmat kohdilleen, ja jos eivät saa, niin naurattaa se noinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6363/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoden Euroviisut Suomen osalta vaikuttaa joltain Keisterin henkilökohtaiselta missiolta päästä toteuttamaan omaa exhibitionismiään. Mitään hauskaa tuossa ei ole. Ainoastaan ällöttävää ja creepyä.

Alastomuushan ei ollut hänen ideansa ja joutui myös puolustamaan kantaansa pitää päällä edes paita ja lippis, kun tuotantotiimi olisi halunnut jättää nekin pois.

Puhuu sitten haastatteluissa puppua.

Niinpä. "Minulle nakuilu ja alastomuus ovat luonnollisia. Se on minulle vapauttavaa."

Ei ollut siltikään alunperin ajatellut nakuilla Euroviisuissa.

Exhibitionisti nakuilee ihan mis

Ajatelkaa jos se Jimmy Jumper pomppaisi Suomen kappaleen kohdalla lavalle, eikä kukaan edes huomaisi koko performanssia.

Vierailija
6364/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä Mikon haastattelussa sanoivat, että farkkumuna on jokusen kerran jäänyt toimimatta nyt sekä Suomessa että Ruotsissa. Mutta olivat vähän hälläväliä, kun kysyttiin että voiko näin käydä livessäkin. Että "sellaista sattuu".

Ei stana 😂 ei ei ja EI!

Vierailija
6365/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mitä tuli niin siltikin mulle nää viisut on sellainen valopilkku todella raskaiden aikojen jälkeen.

Vierailija
6366/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virallinen gallup

haluatko että kroatia voittaa (peukku Ylös) jos et halua voittaa(peukku Alas)

Mä aion katsoa vielä kaikki esitykset ja päättää sitten minkä haluan voittavan. 

Vierailija
6367/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGeQkTNfH/

Esitys

Hyi saakeli. Tulee mieleen joku häiriintynyt itsensä paljastaja.

Täydellinen esitys lähetettäväksi Ruotsiin viime vuoden juryfarssin jälkeen 🤣 minä nautin tästä täysin siemauksin 

Nimenomaan!

"porvareille persettä näytin ja notkuin kaupungilla yöt"

Tuo olisikin hieno asenne. Nyt lavalla koikkelehtii hyypiö, joka kovasti haluaa esitellä muniaan.

Ei vaan piilotella muniaan :D

Vierailija
6368/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virallinen gallup

Mä aion katsoa vielä kaikki esitykset ja päättää sitten minkä haluan voittavan. 

Mulla on vähän sama juttu. En itseasiassa ole edes kuunnellut kaikkia. Kroatiasta pidän mutta pidän myös itseasiassa Hollannin Europapasta.

Ja No Rules on toki kova! :D

Vierailija
6369/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virallinen gallup

Tällä hetkellä omat suosikit Kroatia ja Sveitsi. Ehkä enemmän kuitenkin Kroatia. Biisi on ihan hemo bängeri.

Jaaha: aussiviisufanit toteavat BL:n vihreän ja pinkin olevan Käärijän menestyksellä mehustelua.

Vierailija
6370/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mitä tuli niin siltikin mulle nää viisut on sellainen valopilkku todella raskaiden aikojen jälkeen.

Mulle kans, oli raskasta tai ei. Kevät tulee, euroviisu rinnassa! Liian tosissaan ei jaksa ottaa, mutta finaaliin jos pääsee, on jo voitettu.

Vierailija
6371/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virallinen gallup

Tällä hetkellä omat suosikit Kroatia ja Sveitsi. Ehkä enemmän kuitenkin Kroatia. Biisi on ihan hemo bängeri.

Jaaha: aussiviisufanit toteavat BL:n vihreän ja pinkin olevan Käärijän menestyksellä mehustelua.

Aussit ovatkin fiksuja, mutta esimerkiksi Suomi antaa BL:lle pistevyöryn.

Vierailija
6372/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, jäin koukkuun Liettuan biisiin.. 

Vierailija
6373/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Rules!! 🥂

Vierailija
6374/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virallinen gallup

Missä? Ja miten voi niputtaa että kaikki Australian viisufanit?

Vierailija
6375/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virallinen gallup

Niin? Kerroin oman mielipiteeni, johon ei vaikuta Australian tai minkään muunkaan maan fanit.

Vierailija
6376/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisessä Mikon haastattelussa sanoivat, että farkkumuna on jokusen kerran jäänyt toimimatta nyt sekä Suomessa että Ruotsissa. Mutta olivat vähän hälläväliä, kun kysyttiin että voiko näin käydä livessäkin. Että "sellaista sattuu".

Ei stana 😂 ei ei ja EI!

No ei kiinnosta Keisterin munat ja niiden toimivuus.

Vierailija
6377/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Euroviisut aina sellainen hyvän tuulen juhla. Suomen esitys ei tosin minulle sitä edusta. Tulee lähinnä mieleen joku itsensäpaljastelija, mutta kai siitäkin joku tykkää. :)

Vierailija
6378/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsispä suomi jatkoon ihan vaan wiwisnobien takia.Suomi kuitenkin tarjoilee tv-viihdettä koko rahan edestä. Hyvä kappale, hyvää laulamista, upeat tanssijat, koreografia, nostalgia ja puvustus... 

Jos Keisteri olisi twink, nuo fanittaisivat täysillä.

Vierailija
6379/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah kunpa voisin puristella keisterin isoja palleja samalla kun ratsastan hänellä autuuteen. 👄

Vierailija
6380/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Euroviisut aina sellainen hyvän tuulen juhla. Suomen esitys ei tosin minulle sitä edusta. Tulee lähinnä mieleen joku itsensäpaljastelija, mutta kai siitäkin joku tykkää. :)

UMK äänestyksessä Saksa, UK ja Ruotsi tykkäsi ;)

Ketju on lukittu.