Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
6001/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että Romania jäi pois! Hola mi bebe oli tarttuva biisi.

Vierailija
6002/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä olisi ehkä ollut paremmat mahkut voittaa tänä vuonna.

Olisi se ainakin Hollannin ja Kroatian voittanut.

Tätä Kroatian edustajaa ei edes olis ilman kärtsää. Olen satavarma.

Oli mitä oli. Tässäkin on filosofia. Kertomus. Narratiivi. Jos ymmärtää.

Niin on Windows miehelläkin! No rules!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6003/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EscUnitedilla on live kommentointi youtubessa. Tämäkin menee Ruotsilta pieleen- koko ajan pätkii eikä kuvaa näy, joutuvat vain miettimään millä saa lähetyksen pyörimään.

Vierailija
6004/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää, ettei UK:sta juurikaan tunnu löytyvän keskustelua, vaikka sekin esitys nähtiin tänään kokonaan. Ehkäpä sen takia, että menee joka tapauksessa suoraan finaaliin?

Muutamia liveseurantakommentteja olen nähnyt tai kuullut ja jonkin verran kritisoitiin laulua hengästyneeksi. Lavashow jakaa mielipiteitä.  Osa tykkää ja osa pitää sitä liian p*rnahtavana.

Olivat jättäneet rivoimmat kasvojen ilmeet pois, joten se jo siisti ihan tarpeeksi. Voi se olla monille liikaa, mutta ei siinä nyt mitään kovin irstastakaan ole. Tai se irstain kohta nähtiin jo niissä klipeissä.

Olly oli kai sanonut että aikoo viisuissa olla niin homo kuin mahdollista. Minä vain mietin, että miksi homous pitää aina tuoda esiin seksin kautta? Olemalla mahdollisimman härski? Sitäkö homous on? 

Vierailija
6005/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako puhelimella äänestää, siis ei sms puolelta?

En tiedä millainen systeemi Saksassa on äänestämisen kanssa. Haluan äänestää ja antaa kaikki ääneni No Rulesille.

Vierailija
6006/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä vähän panostettu Suomen edustusbiisiin. Halusin jotain luovempaa.

Vierailija
6007/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se auta kuin jännätä huomiseen, oliskohan ihan kisakatsomon paikka.. Toivotaan ettei tämän illan harjoitus mene puihin, tuomarit kuitenkin paikalla varapisteytyksille.

Kyllähän se kisakatsomon paikka on! Minä ainakin ajattelin ostaa jotain herkkua. Suomen kannalta jännittää melkein enemmän huominen semi kuin itse finaali.

Vierailija
6008/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irlannin kova nostehan tekee yleisöäänipisteytyksestä entistäkin mielenkiintoisemman. Tässä pitää kohta olla ihan muistio ja kynä kun ääntenlaskua katsoo, kun pitää niin moneen asiaan kiinnittää huomiota.

Semmoinen suositus teille lauantai-iltaan, että kiinnittäkää huomiota, kuinka paljon yleisöääniä jaetaan alku-ja keskikohdassa pisteidenjulkistusta. Jos vain pienoisia määriä, niin siitä voi päätellä, että jonkinmoinen jytky on tulossa jollekin tai parille eri maalle. Myös se, paljonko itse pojoja on suunnilleen jäljellä, kun enää muutamalle on antamatta pisteet, kertoo paljon. Esimerkiksi viime vuonna, kun Israelin Noalle annettiin pisteet, tiesin jo siinä kohdassa, että Suomi ei voita, koska pisteitä oli niin hervottomasti vielä jäljellä joten Loreenillekin oli siten tultava kelvolliset yleisöäänet. Näillä jipoilla voi lähinnä aikaistaa ketutustaan, joten voitte jättää myös huomiotta tämän :D

Vierailija
6009/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkoi pelottamaan pääseekö Suomi edes finaaliin. Yleisökään ei ole syttynyt

Missä noin on sanottu? Joku vihaaja varmaan, sillä itse taas kuulin mielipiteen, että kaikilla on ollut hauskaa ja ovat täysin varmoja, että menee finaaliin. 

Yleisössä on siis ainakin on tykätty.

Hesarin toimittaja oli paikalla, muu yleisö oli myös mediaa. Ei tehnyt vaikutusta muihin ja kirjoittajankin mielestä oli vähän ankean näköinen.

Vierailija
6010/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millainen systeemi Saksassa on äänestämisen kanssa. Haluan äänestää ja antaa kaikki ääneni No Rulesille.

Tuo varmaan selvinnee helposti, sen muistan kyllä että äänestäminen on erittäin halpaa Saksassa, olikohan 20 senttiä per ääni.

Vierailija
6011/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hola mi bebebe jäi heti taas soimaan päähän :D

Vierailija
6012/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää, ettei UK:sta juurikaan tunnu löytyvän keskustelua, vaikka sekin esitys nähtiin tänään kokonaan. Ehkäpä sen takia, että menee joka tapauksessa suoraan finaaliin?

Muutamia liveseurantakommentteja olen nähnyt tai kuullut ja jonkin verran kritisoitiin laulua hengästyneeksi. Lavashow jakaa mielipiteitä.  Osa tykkää ja osa pitää sitä liian p*rnahtavana.

Olivat jättäneet rivoimmat kasvojen ilmeet pois, joten se jo siisti ihan tarpeeksi. Voi se olla monille liikaa, mutta ei siinä nyt mitään kovin irstastakaan ole. Tai se irstain kohta nähtiin jo niissä klipeissä.

Olly oli kai sanonut että aikoo viisuissa olla niin homo kuin mahdollista. Minä vain mietin, että miksi homous pitää aina tuoda esiin seksin kautta?

Onhan siellä ollut homoja laulamassa ja tanssimassa ilman mitään seksuaalistakaan vaikka kuinka monta, ja näyttävät kyllä homoutensa aika avoimesti, kuten tämä meidän taustatanssija-Jesse vaikka.

Jos joku nyt haluaa tällaisen eroottisen pläjäyksen tehdä, niin ei siinä ole sen kummempaa kuin menneisyyden hetero-kiehnäyksissäkään. Jos joku sanoisi että aikoo olla niin hetero kuin mahdollista, niin siinä oletuksena olisi vähintään tanssijan suuteleminen.

Vierailija
6013/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baby Lasagnaa ei olisi olemassakaan tuollaisena jos Käärijä olisi vasta tänä vuonna mukana. Marcus ja Martinus jos olisi edustaneet viime vuonna nyt olisi viisut Nokia Arenalla. 

Vierailija
6014/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hola mi bebebe jäi heti taas soimaan päähän :D

Muistan kun meni jatkoon. Silvennoinen oli yllättynyt. Itse en ollut yhtään. Enkä ollut edes varmaan kuullut biisejä etukäteen tms.

Oma huvinsa sekin; siis katsoa ne lähetykset ihan sokkona. Ilman mitään tietoa ennakkosuosikeista tms.

Vierailija
6015/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irlannin kova nostehan tekee yleisöäänipisteytyksestä entistäkin mielenkiintoisemman. Tässä pitää kohta olla ihan muistio ja kynä kun ääntenlaskua katsoo, kun pitää niin moneen asiaan kiinnittää huomiota.

Semmoinen suositus teille lauantai-iltaan, että kiinnittäkää huomiota, kuinka paljon yleisöääniä jaetaan alku-ja keskikohdassa pisteidenjulkistusta. Jos vain pienoisia määriä, niin siitä voi päätellä, että jonkinmoinen jytky on tulossa jollekin tai parille eri maalle. Myös se, paljonko itse pojoja on suunnilleen jäljellä, kun enää muutamalle on antamatta pisteet, kertoo paljon. Esimerkiksi viime vuonna, kun Israelin Noalle annettiin pisteet, tiesin jo siinä kohdassa, että Suomi ei voita, koska pisteitä oli niin hervottomasti vielä jäljellä joten Loreenillekin oli siten tultava kelvolliset yleisöäänet. Näillä jipoilla voi lähinnä aikaistaa ketutustaan, joten

Mä olen aina ihmetellyt, että eikö delegaatioissa kukaan laske noita, kun on ihan yksinkertainen vähennyslasku vaikka kännykän laskimella. Mutta koska maita ja pisteitä on kiin paljon, niin kyllä se ennen loppua on vain arvailua. Viime vuonna esim. Norjaan, Ukrainaan ja Kroatiaan meni ennen puoltaväliä paljon yleisöpisteitä ja alkoi  vähän huolestuttaa, että miten niitä jää jäljelle

Vierailija
6016/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä Kroatian edustajaa ei edes olis ilman kärtsää. Olen satavarma.

Tavallaan niin. Aina tarvitaan uudisraivaajia.

Vierailija
6017/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

redditin live-ketju jos haluatte lukea täsmätietoa illan harkoista:

https://www.reddit.com/live/1cyt7kyzosm3o/

Vierailija
6018/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu muka samalla tykkää samalla Suomesta että Kroatiasta?

Vierailija
6019/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo varmaan selvinnee helposti, sen muistan kyllä että äänestäminen on erittäin halpaa Saksassa, olikohan 20 senttiä per ääni.

Toivon, että saan riittävät tiedot ennen ohjelmaa. Äänestys oli viime vuonna halpaa kun rapsasin ChaChaChata. Oli niin jännittävää.

Tuolla saksan puolella esitetään suomen pääsyä innokkaasti finaaliin.

Vierailija
6020/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna se selviää.

Ketju on lukittu.