Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
5981/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko irlanti saada jurypisteitä missä määrin, mitään arvauksia? voiko yllättää? telepotin mahdollisuuden ehdottomasti näen

Kyllä. Uskon menestyvän erinomaisesti.

mutta ei varmaan voittoon riitä? olis mahtavaa saada joku yllätysvoittaja :D  

Vierailija
5982/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää, ettei UK:sta juurikaan tunnu löytyvän keskustelua, vaikka sekin esitys nähtiin tänään kokonaan. Ehkäpä sen takia, että menee joka tapauksessa suoraan finaaliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5983/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irlannin esitystä hehkutetaan todella paljon.

Eikä syyttä. Esitys on todella upea ja useat vaihtuvat kuvakulmatkin tuntuu osuvan täysin eikä melkein kohdalleen.

Erinomainen esimerkki siitä, miten paljon esityksellä on vaikutusta, sillä biisi itsessäänhän ei ole kovin kummoinen, mutta esityksen avulla heittämällä finaalissa ja silläkin varmaan vähintään top 10 joukossa.

Pyh. Ilmeisesti näistä entisaikojen mahtimaista on tämä vuonna ïrkkula lepyttelyvuorossa.

Vierailija
5984/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra Mede on taas mainio juonnoissaan.  Sanoo heti juontonsa alussa: "Don't blame me, I voted for Finland." 

Tuskinpa oikeasti äänesti.

Ihan hyvin on voinut äänestää. Ruotsihan antoi Suomelle 12 telepistettä (ja 12 rastipistettä). Olivat Norjan kanssa ainoat maat, joista tuli Suomelle täydet 24 p.

Vierailija
5985/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoin hinttien kisoja juutalaisten takia

Vierailija
5986/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää, ettei UK:sta juurikaan tunnu löytyvän keskustelua, vaikka sekin esitys nähtiin tänään kokonaan. Ehkäpä sen takia, että menee joka tapauksessa suoraan finaaliin?

Muutamia liveseurantakommentteja olen nähnyt tai kuullut ja jonkin verran kritisoitiin laulua hengästyneeksi. Lavashow jakaa mielipiteitä.  Osa tykkää ja osa pitää sitä liian p*rnahtavana.

Vierailija
5987/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5988/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa suomi jäädäsemeihin. Ei siitä olla innostuttu.Hupibiisit ihan ok mutta toi on mauton.

Vierailija
5989/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä olisi ehkä ollut paremmat mahkut voittaa tänä vuonna.

Olisi se ainakin Hollannin ja Kroatian voittanut.

Tätä Kroatian edustajaa ei edes olis ilman kärtsää. Olen satavarma.

Vierailija
5990/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä kamala kaiveleminen?

24h päästä näette ne itse ihan suorana. Ilman spoilereita :)

Vierailija
5991/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon toivomuskaivostani että No Rules sijoittuu korkealle ja Baby lasagne voittaa!

Vierailija
5992/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä olisi ehkä ollut paremmat mahkut voittaa tänä vuonna.

Olisi se ainakin Hollannin ja Kroatian voittanut.

Tätä Kroatian edustajaa ei edes olis ilman kärtsää. Olen satavarma.

Oli mitä oli. Tässäkin on filosofia. Kertomus. Narratiivi. Jos ymmärtää.

Vierailija
5993/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutamia liveseurantakommentteja olen nähnyt tai kuullut ja jonkin verran kritisoitiin laulua hengästyneeksi. Lavashow jakaa mielipiteitä.  Osa tykkää ja osa pitää sitä liian p*rnahtavana.

Olivat jättäneet rivoimmat kasvojen ilmeet pois, joten se jo siisti ihan tarpeeksi. Voi se olla monille liikaa, mutta ei siinä nyt mitään kovin irstastakaan ole. Tai se irstain kohta nähtiin jo niissä klipeissä.

Vierailija
5994/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko irlanti saada jurypisteitä missä määrin, mitään arvauksia? voiko yllättää? telepotin mahdollisuuden ehdottomasti näen

Jossain määrin kyllä, tuskin nollille jää. Mutta uskon ettei mitään suurpottia ole tulossa koska edes rock on vähän liikaa raatien hipiälle joskus, saati sitten tämmöinen.

Vierailija
5995/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlannin kova nostehan tekee yleisöäänipisteytyksestä entistäkin mielenkiintoisemman. Tässä pitää kohta olla ihan muistio ja kynä kun ääntenlaskua katsoo, kun pitää niin moneen asiaan kiinnittää huomiota.

Vierailija
5996/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon toivomuskaivostani että No Rules sijoittuu korkealle ja Baby lasagne voittaa!

Anteeksi kanssanaiset; oikeasti toivon että No Rules avaa pajatson! Pelkäsin vain sanoa sen.

Vierailija
5997/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kanssanaiset; oikeasti toivon että No Rules avaa pajatson! Pelkäsin vain sanoa sen.

Kuten me Suomessa pelkäämme. 

Vaikka kaikki on aina mahdollista.

Vierailija
5998/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romania jäi ainakin pois tänä vuonna. Syynä kai rahoitus. No viime vuoden theodore oli aika kamala.. Eikä niillä edes lavasteita.

22 vuoden hola mi bebe taas ihan hauska.

Vierailija
5999/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se auta kuin jännätä huomiseen, oliskohan ihan kisakatsomon paikka.. Toivotaan ettei tämän illan harjoitus mene puihin, tuomarit kuitenkin paikalla varapisteytyksille.

Vierailija
6000/17813 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en itse tykkää Irlannin biisistä niin hienoa että kilpailua tulee enemmänkin! 

Ketju on lukittu.