Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Tapahtuman kuvauksessa oli että "katso, kun artisteja haastatellaan kun he valmistautuvat turkoosille matolle menemiseen" joten ehkä tää on joku alkuhomma? Saattaa olla toiveajattelua.... tai oudossa järjestyksessä tekevät jos näin on.
Joku hyvä juontaja ois saanu tauot mukaviksi katsojille juttelemalla, mutta nää on todella ammattitaidottomia.
Kaikki näyttää ihan tosi lyhyiltä tuohon kullanväriseen asuun pukeutuneeseen juontajana verrattuna.
Viime vuonna meillä oli mm Timur ja nyt sitten nämä dragit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on siis hyvin erikoinen viisuvuosi. Vieläkään ei ole varma voittaja-viboja, ja sitten tietty kaikki maailmantapahtumastressit, ja tiettyjen perinteiden yllättävä kolkkous siihen päälle. Todella ennalta-arvaamatonta.
Sehän ois kiva jos maksimaalinen kaaos tapahtuisi tulosten osalta ja joku Armenia voittais.
Armeniahan on ainakin sen lyhyen harjoituspätkän perustella todella hyvä, joten kannatetaan!
Saattavat pärjätä todella hyvin, riippuen arpaonnestakin vähän. Siinä on meininkiä.
Kyproksen tiimillä kaikilla päällä farkkua.
Avasin tämän keskustelun ja livechatin ihan vain varmistaakseni, että tämä on muidenkin mielestä täyttä paskaa 😀
Toinen juontajista on kuulemma viisufani ja näyttääkin innostuneemmalta, mutta tämä toinen on selkeästi ihan silleen että ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Toinen juontajista on kuulemma viisufani ja näyttääkin innostuneemmalta, mutta tämä toinen on selkeästi ihan silleen että ei kiinnosta.
Toivottavasti Suomen tiimi pääsee sen paremman juontajan haastateltavaksi.
Ne varmaan poseeraa kyllä matolla, mutta järjestäjät editoivat sen klipin jotta voivat poistaa mahdolliset protestoijat, näin ainakin ounastellaan.
Maltan solistilla Europapa-tyylinen hame Käärijän housujen tyylisillä piikeillä.
Ulkona näkyy olevan karsean kylmää, toivottavasti eivät sairastu.
Nyt vasta kurkkasin ne klipit harjoituksista, olen jäljessä, ja pakko sanoa, että oma top5 muuttui niiden myötä. Aiemmin olin sitä mieltä, että Sveitsi vie voiton, Kroatia ja Italia sitten seuraavina, Alankomaat ja Ukraina mukana viiden kärjessä. Nyt noiden klippien perusteella sanoisin Alankomaiden tippuvan, esitys oli liian Israelin Netan tyylinen, Kroatia ok, mutta ei säväyttänyt, Nemon pinkit hörhöt ärsyttivät. Vaikka mies/poika osaa laulaa upeasti, saako tuollainen esitys ääniä? Italia on hyvä, mutta ei ollut lavakarismaa kauniista asuista huolimatta juuri ollenkaan. Ukrainan esitys näytti ja kuulosti hyvältä, mutta aika klisee, ja mihin oli piilotettu toinen artisti? On silti top5 minulla, myös Baby Thugille annan ainakin yhden äänen, vaikka aiemmin inhosin biisiä, mutta musavideon ja etenkin tuon livepätkän katsottuani nousi minulla top vitoseen, samoin Saksa, vaikka en ymmärrä pyrojen merkitystä. Jenkkityylinen biisi, saa ainakin kansainväliseltä raadilta hyvät pisteet. Israel oli ok, livenä etenkin, ja last but not least yllättäen Ranskan Slimane, biisi ei säväytä edelleenkään, mutta mies osaa laulaa ja valkoinen asu toimi tuulikoneen kanssa minuun.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta kurkkasin ne klipit harjoituksista, olen jäljessä, ja pakko sanoa, että oma top5 muuttui niiden myötä. Aiemmin olin sitä mieltä, että Sveitsi vie voiton, Kroatia ja Italia sitten seuraavina, Alankomaat ja Ukraina mukana viiden kärjessä. Nyt noiden klippien perusteella sanoisin Alankomaiden tippuvan, esitys oli liian Israelin Netan tyylinen, Kroatia ok, mutta ei säväyttänyt, Nemon pinkit hörhöt ärsyttivät. Vaikka mies/poika osaa laulaa upeasti, saako tuollainen esitys ääniä? Italia on hyvä, mutta ei ollut lavakarismaa kauniista asuista huolimatta juuri ollenkaan. Ukrainan esitys näytti ja kuulosti hyvältä, mutta aika klisee, ja mihin oli piilotettu toinen artisti? On silti top5 minulla, myös Baby Thugille annan ainakin yhden äänen, vaikka aiemmin inhosin biisiä, mutta musavideon ja etenkin tuon livepätkän katsottuani nousi minulla top vitoseen, samoin Saksa, vaikka en ymmärrä pyrojen merkitystä. Jenkkityylinen biisi, saa ainakin kansainväli
Alankomaat Netan tyylinen? Nyt on kyllä Hot Take! Netasta puheenollen, jos se sai ääniä, niin kyllä saa Nemokin.
Ihan sikatylsää katsottavaa tuo youtuben live. Eikä ole edes mitään erikoisia vaatteita. Tosin Kroatian kaveri toppatakissa ja mummun huivissa. Kylmä taitaa olla.
Ruotsi taas sooloilee omiaan? nyt on turkoosi mattokin on pilalla. Mikä idea tossa edes on. Aina ennen ollut myös viisukanavat matolla haastattelemassa, mutta nyt ei sitäkään.
Tulisipa Suomi äkkiä, sillä heidät olisi mukava nähdä, muttei tätä kestä katsoa.
Megara poistettiin nopeasti kuvista.