Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Oddseissa ukraina nousi nyt neloseksi. Menee ykköseksi aivan varmasti ellei ihmeitä tapahdu sveitsin ja italian esityksissä. Ero sveitsiin kuitenkin vaan 14%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
löysin itse ukrainan videon ja on kyllä upea. Eka voittaja vibat. Meni ihan kylmikset
No niin, nyt on nimenomaan euroviisu! Menee itellä isosti tunteisiin tämä. Toivon voittoa.
Jep. Oletin ukrainalle kovaa sijoitusta, mutta tämä oikeasti voi voittaa. Mä en edes muista millon viimeksi jos koskaan mulla on mennyt kylmät väreet viisuesitykestä.
Haluan nähdä vielä sveitsin ja italian, mutta jo nyt voi sanoa, etten pahastuisi ukrainan voitosta. Joku näistä kolmikosta toivottavasti voittaa.
Voi voi, Kroatia on voitossa kiinni enemmän kuin uskotkaan.
Irlannin pätkä näyttää erinomaiselta. Mielelläni laitan tälle äänen tai pari palkitakseni luovuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Irlannin pätkä näyttää erinomaiselta. Mielelläni laitan tälle äänen tai pari palkitakseni luovuudesta.
Mä tykkään kans!
Vierailija kirjoitti:
löysin itse ukrainan videon ja on kyllä upea. Eka voittaja vibat. Meni ihan kylmikset
Itse fanitan sekä Jerry Heiliä että Alyona Alyonaa. Jerry Heil on monipuolinen artisti ja Alyona on puolestaan poikkeuksellinen artisti, joka pystyy nivoutumaan mihin esitykseen hyvänsä. Ja äänestäisin jos ei luultaisi, että äänestän heitä säälistä sodan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos Käärijä esiintyis nyt niin voisi voittaa. Ei tuolla vaan ole erityisen hyviä biisejä.
Ööh, mitä olet kuunnellut? Minusta Portugal ja Ukraina ovat kyllä vahvasti menossa finaaliin. Puolan ja Slovenian laulajat näyttivät siskoksilta Viisukuplan videoissa. Jopa Irlanti voi päätyä finaaliin jos jengi äkkää heidän piripolkkansa purevuuden.
Vierailija kirjoitti:
Oddseissa ukraina nousi nyt neloseksi. Menee ykköseksi aivan varmasti ellei ihmeitä tapahdu sveitsin ja italian esityksissä. Ero sveitsiin kuitenkin vaan 14%
Ei vaan 14 %-yksikköä.
Tietääkö kukaan tuleeko euroviisubileet telkkarista? Ei sinne lippua enää saa. Siellä on huippustaroja esiintymässä.
Vierailija kirjoitti:
Ukraina ei tällä vauhdilla mene ykköseksi, etenkin kun huomenna nähdään taas uusia esityksiä. Kertoimet on edelleen korkeat ykkössijaa ajatellen. Kroatia on noussut tänään 3 prosenttiyksikköä, mutta silläkin voi olla vaikeuksia nousta ykköseksi.
Vierailija kirjoitti:
En lämpene munalle. Hyvää musiikkia meilläkin osataan tehdä mutta alushousumies sinne menee. Vaikka Käärijän ja Erikan ruoska olisi paljon parempi.
Itse tykkäsin Vox Populista. En vain enää äänestä UMKissa tai viisuissa, koska minun suosikkini eivät ikinä voita. Ainoa poikkeus Ukrainan Kalush Orchestran Stefania. Hehän laittoivat koskettavan musiikkivideon näkyville vasta viisufinaalia seuraavan päivän aamuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää meidän taustatanssijoiden asuista tai Henrin takista, se punainen pvc-asu olisi ollut parempi.
Oon ollu koko ajan tuota mieltä Henrin asusta. Se farkkuryijy on niin raskaan näköinen, punaisessa asussa liikkuis ketterämmin.
Farkkuhan on trendien huipulla. Kengätkin pitävät mieluiten olla farkkukankaasta tehdyt kun kevään/kesän muotivinkkejä olen katsellut.
Ei minunkaan suosikit ikinä voita.Poikkeus oli Itävalta kymmenen vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alyonan takki on ruma eikä totisesti mairittele kantajaa. Loistava räppääjä, itse asiassa Alyona on kaksikon vahvempi lenkki.
Älkäämme tuomitko hänen takkiaan. Ukrainassa hänen takkinsa on vihonviimeinen murhe. Alyona ilahduttaa rintamalla olevia siinä missä Jerrykin. Jerry Heiliöllä on Spotifyssakin paljon Ukraina-mielisiä lauluja. Kannattaa katsoa soittolista We all are Ukranians Spotifysta. Siellä on elektrosta folkiin ja kaikkea sieltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt on nimenomaan euroviisu! Menee itellä isosti tunteisiin tämä. Toivon voittoa.
Jep. Oletin ukrainalle kovaa sijoitusta, mutta tämä oikeasti voi voittaa. Mä en edes muista millon viimeksi jos koskaan mulla on mennyt kylmät väreet viisuesitykestä.
Haluan nähdä vielä sveitsin ja italian, mutta jo nyt voi sanoa, etten pahastuisi ukrainan voitosta. Joku näistä kolmikosta toivottavasti voittaa.
Ukraina voittoa en toivo, kun ovat jo voittaneet ihan äsken eivätkä pysty Ukrainassa järjestää viisuja. Sveitsi mielestäni hyvä, siinä kyllä mies pystyy laulamaan korkealta ja alhaalta ja eritasoja biiseissä käsittämätön upea ääni. Ite ainakin toivon voittoa hänelle.
Kyllä Ukraina ja Irlanti on vahvoilla uusimpien videoiden perusteella. Tosi kiva, jos Irlanti saa menestystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alyonan takki on ruma eikä totisesti mairittele kantajaa. Loistava räppääjä, itse asiassa Alyona on kaksikon vahvempi lenkki.
Älkäämme tuomitko hänen takkiaan. Ukrainassa hänen takkinsa on vihonviimeinen murhe. Alyona ilahduttaa rintamalla olevia siinä missä Jerrykin. Jerry Heiliöllä on Spotifyssakin paljon Ukraina-mielisiä lauluja. Kannattaa katsoa soittolista We all are Ukranians Spotifysta. Siellä on elektrosta folkiin ja kaikkea sieltä väliltä.
Seuraan molempia naisia instassa, he ovat siellä hyvin aktiivisia ja on tullut kuunneltua tuota laulua vähän liiankin kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Ukraina ja Irlanti on vahvoilla uusimpien videoiden perusteella. Tosi kiva, jos Irlanti saa menestystä.
Jos aikoinaan Hatarikin oli kymmenes niin ennustan tälle vielä parempaa sijoitusta. Erottuu edukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan suosikit ikinä voita.Poikkeus oli Itävalta kymmenen vuotta sitten.
Conchita ei muuten muistaakseni ollut mikään suuri suosikki ennen viisuja, mutta lavastus ja puvustus sai bond-tunnarimaisen biisin lähtemään ihan uuteen lentoon. Sen lavastuksen teki Itävallan tän vuotisen naisen aviomies :D
Ooh, rakastan Bambien klippiä!
Jos Käärijä esiintyis nyt niin voisi voittaa. Ei tuolla vaan ole erityisen hyviä biisejä.